خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کشتی ایران و علیرضا کریمی درآستانه محرومیت سنگین قرار گرفتند /امیر خسروجردی

کشتی ایران و علیرضا کریمی درآستانه محرومیت سنگین قرار گرفتند /امیر خسروجردی

پرونده فدراسیون کشتی ایران و علیرضا کریمی در کمیته انضباطی اتحادیه جهان دردست بررسی نهایی است و رای آن به زودی اعلام خواهد شد.

پس از شکست عمدی علیرضا کریمی مقابل کشتی گیر روسی برای روبرو نشدن با حریف اسرائیلی در رقابت های امیدهای جهان که چندی پیش در لهستان برگزارشد، کمیته بین المللی المپیک به مسئوولان اتحادیه جهانی دستور داد تا این پرونده به طور ویژه پیگیری کنند.
خبرگزاری ایسنا، امروز پنجشنبه، بیست و ششم بهمن درخبری اعلام کرد که حکم این پرونده به زودی توسط کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی اعلام خواهد شد که طبق برخی شنیده‌ها، احتمالا فدراسیون کشتی ایران به مدت یک سال از حضور در تمام رقابت‌های بین المللی محروم خواهد شد. همچنین براساس این حکم، محرومیت علیرضا کریمی، کشتی گیر آزادکار تیم زیر۲۳ سال ایران و مربی‌اش هم تا حدود زیادی قطعی است و به احتمال فراوان این دو نفر نیز برای مدتی از حضور در میادین کشتی محروم خواهند شد.
پیش از این، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران و عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی چندین بار با سفر به لوزان سوئیس مقر این اتحادیه برای جلوگیری از تعلیق کشتی ایران با مسئوولان اتحادیه جهانی کشتی به رایزنی پرداخت، اما به نظر می رسد این مذاکرات نتیجه ای دربرنداشته و ورزش اول ایران در آستانه محرومیت جدی قراردارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*