خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » معصومی: انصراف تیم ملی ازجام جهانی آمریکا قطعی نیست/ امیر خسروجردی

معصومی: انصراف تیم ملی ازجام جهانی آمریکا قطعی نیست/ امیر خسروجردی

فردین معصومی، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: درصورت انصراف از جام جهانی آمریکا رقابت‌های جایگزین را تحت بررسی داریم.

فدراسیون کشتی هفته گذشته با ارسال نامه ای به اتحادیه جهانی این رشته اعلام کرد که تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا شرکت نخواهد کرد، اما فردین معصومی یکی از مربیان تیم ملی دوشنبه شب در مصاحبه با خبرگزاری فارس اظهارداشت: کادرفنی تیم ملی هنوز به طور قطعی انصراف این تیم را از مسابقات جام جهانی اعلام نکرده است.
وی افزود:«هنوز قطعی انصراف نداده‌ایم. آقای خادم و کادر فنی در حال تصمیم گرفتن هستند و هنوز ۱۰۰ درصد انصراف داده نشده و اگر هم قرار باشد انصرافی داده شود، مسابقات دیگری جایگزین جام جهانی خواهد شد که بچه‌ها بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند چون سال آینده مسابقات مهمی مثل بازی‌های آسیایی و مسابقاتی جهانی را در پیش داریم».
مربی تیم ملی کشتی آزاد همچنین درباره بحث تعلیق کشتی ایران گفت:«به هر حال فدراسیون کشتی تا جایی که در توانش بود، تلاش کرد و رایزنی‌های لازم را انجام داد و رای صادره خیلی بهتر از این بود که کل کشتی ما تعلیق شود و با رایزنی‌هایی که انجام گرفت آقای کریمی شش ماه و مربی او نیز ۲ سال محروم شد. من فکر می‌کنم مشکلی برای مسابقات آینده او پیش نمی‌آید و این کشتی گیر قطعاً به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی می‌رسد».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*