خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مصاف سرنوشت ساز پاریسن ژرمن و رئال مادرید درلیگ قهرمانان اروپا /امیر خسروجردی

مصاف سرنوشت ساز پاریسن ژرمن و رئال مادرید درلیگ قهرمانان اروپا /امیر خسروجردی

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها امروز برگزار و درحساس ترین بازی این مرحله دو تیم پاریسن ژرمن و رئال مادرید به دیدار هم می روند.

مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، امروز دوشنبه، بیستم آذر (۱۱ دسامبر) با حضور نمایندگان شانزده تیم حاضر در شهر نیون سوئیس مقرر اتحادیه فوتبال اروپا –یوفا برگزارشد که طی آن، تیم های حاضر حریفان خود را شناختند.
دراین قرعه کشی، تیم های انگلیسی، تاتنهام، لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد، آاس ایتالیا، بشیکتاش ترکیه، بارسلونا اسپانیا و پاریسن ژرمن فرانسه به دلیل سرگروهی در مرحله مقدماتی در سید اول قرار گرفتند و تیم های، رئال مادرید اسپانیا، چلسی انگلیس، پورتو پرتغال، شاختار دونتسک اوکراین، یوونتوس ایتالیا، بازل سوئیس و سویا اسپانیا در سید دوم قرار گرفتند که براساس این قرعه کشی در سخت ترین بازی این مرحله تیم های پاریسن ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی به دیدار هم می روند. در دو دیدار حساس دیگر مرحله یک هشتم نهایی نیز چلسی انگلیس و بارسلونا اسپانیا به مصاف هم می روند و دو تیم یوونتوس ایتالیا و تاتنهام انگلیس رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، اما سایر بازی های مرحله یک هشتم نهایی متعادل است که براین اساس، لیورپول انگلیس با پورتو پرتغال، منچستریونایتد انگلیس با سویا اسپانیا، منچسترسیتی دیگر تیم انگلیسی با بازل سوئیس، آاس رم ایتالیا با شاختار دونتسک اوکراین و بشیکتاش ترکیه با بایرن مونیخ آلمان به مصاف هم می روند.
تیم های سید اول به دلیل صدرنشینی در مرحله مقدماتی بازی های رفت خود را در مرحله حذفی درخانه حریفان برگزار خواهند کرد و در مسابقه برگشت که سرنوشت تیم صعود کننده را تعیین خواهد کرد میزبان خواهند بود.
دیدارهای رفت این مرحله روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن و اول و دوم اسفند و بازی های برگشت روزهای ۱۵و ۱۶ و ۲۲ و ۲۳ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*