خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » نبی کیتا به خاطر لیورپول پیشنهاد بارسلونا را رد کرد/ امیر خسروجردی

نبی کیتا به خاطر لیورپول پیشنهاد بارسلونا را رد کرد/ امیر خسروجردی

مدیراجرایی باشگاه لایپزیک آلمان فاش کرد که کیتا، هافبک گینه ای این تیم به خاطرعلاقه به تیم لیورپول با پیشنهاد بارسا درتابستان گذشته مخالفت کرد.

درحالی که تیم فوتبال بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان به دنبال جذب نبی کیتا بازیکن لایپزیک آلمان بود، اما این هافبک جنگنده با رد پیشنهاد آبی و اناری پوشان با تیم لیورپول انگلیس قراردادی به مبلغ ۴۸ میلیون پوند امضا کرد. این بازیکن گینه ای علیرغم امضا قرارداد با قرمزهای آنفیلد در پایان رقابت های این فصل بوندسلیگا از لایپزیک جدا خواهد و درتابستان سال ۲۰۱۸ روانه مرسی ساید می شود.
مینتزلاف، مدیر اجرایی باشگاه لایپزیک آلمان درمصاحبه با روزنامه بیلد این کشور اعلام کرد که بارسلونا به جذب کیتا علاقه داشت.
وی افزود: خود سران بارسا این موضوع را تایید کردند با این حال ظاهرا به اندازه لیورپول برای راضی کردن کیتا تلاش نکردند. نبی از پیشنهاد لیورپول و همچنین یورگن گلوپ خیلی هیجان زده شده بود. جذاب بودن پیشنهاد آنها برای او قابل درک است چون لیورپول خیلی بیشتر از ما می تواند دستمزد بدهد. کیتا می خواست همین تابستان اخیر به لیورپول برود، اما رالف رانگنیک، مدیرورزشی و باسابقه تیم مانع از این انتقال شد.
مدیراجرایی نایب قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا درپایان تصریح کرد: باشگاه تصمیم درستی گرفت چون اگر با فروش کیتا موافقت می کردیم، آن وقت بازیکنان دیگر هم به فکر ترک تیم می افتادند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*