خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » متس هوملس: فرانسه تیم بسیار قدرتمندی است/ امیر خسروجردی

متس هوملس: فرانسه تیم بسیار قدرتمندی است/ امیر خسروجردی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از بازیکنان تیم ملی فرانسه پرداخت.

تیم های ملی فوتبال آلمان و فرانسه که به طور مستقیم به بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرده اند، سه شنبه شب، بیست و سوم آبان (۱۴ نوامبر) در ورزشگاه شهر کلن آلمان در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند. این دیدار هرچند جنبه تدارکاتی دارد، اما برای ژرمن ها جنبه انتقامی خواهد شد، زیرا آنها در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو۲۰۱۶ مقابل فرانسه میزبان تن به شکست داده و از صعود به دیدار فینال بازماندند و درصورتی که فردا شب شاگردان یواخیم لوو مقابل مهمان نامدارشان پیروز شوند انتقام شکست تلخ یورو ۲۰۱۶ را از خروس ها خواهند گرفت.
متس هوملس، مدافع مستحکم تیم ملی آلمان درمصاحبه با وبسایت فورفورتو درباره رویارویی با تیم ملی فرانسه گفت: آنها بازیکنان جوان با استعداد و فوق العاده زیادی دارند. من هیچ وقت چنین چیزی در زندگی خود مشاهده نکرده بودم. البته ما هم ترکیب بسیار خوبی داریم، اما مقایسه جوانان ما با آنها، به نظرم فرانسوی ها یک پله جلوتر از ما هستند.
وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی فرانسه همگی متحد هستند و یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ محسوب می شوند. دشان حتی دو بازیکن خود را از دست بدهد، جانشینان زیادی برای آنها دارد و این برای یک تیم بسیار فوق العاده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*