خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » سید بندی کامل بازی های جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد/ امیر خسروجردی

سید بندی کامل بازی های جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد/ امیر خسروجردی

با راه یابی آخرین تیم به جام جهانی، سید بندی کامل این دوره از رقابت ها نیز اعلام شد که بر اساس آن تیم ملی ایران در سید سوم قرار گرفت.

به گزارش وبسایت رسمی فیفا، با پیروزی امروز تیم ملی پرو مقابل نیوزیلند و صعود این تیم به بازی های جام جهانی ٢٠١٨ روسیه چهره ۳۲ تیم حاضر هم در این رقابت ها مشخص شد.
براین اساس، از دو قاره آفریقا و آمریکای جنوبی ۵ تیم، از منطقه کونکاکاف سه تیم، از قاره اروپا و به همراه روسیه میزبان ۱۴ تیم و از قاره آسیا ۵ تیم جواز حضور در این دوره از مسابقات جام جهانی را کسب کردند.
فیفا، سید بندی کامل جام جهانی ٢٠١٨ روسیه را اعلام کرد که براین اساس در سید یک، تیم های روسیه،آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان و فرانسه قرار دارند. در سید دو، تیم های اسپانیا، پرو، سوئیس، انگلستان، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه و کرواسی حضور دارند. در سید سه، تیم های ایران، دانمارک، ایسلند، کاستاریکا، سوئد، تونس، مصر و سنگال جای دارند و سرانجام در سید چهار، تیم های صربستان، نیجریه، استرالیا، ژاپن، مراکش، پاناما، کره جنوبی و عربستان قرار دارند. سی و دو تیم راه یافته در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه، روز شنبه، دهم آذر (١ دسامبر) با انجام مراسم قرعه کشی که براساس سیدبندی فیفا در مسکو برگزار خواهد شد در هشت گروه چهار تیمی تقسیم خواهند شد و حریفان خود را خواهند شناخت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*