خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد /امیر خسروجردی

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد /امیر خسروجردی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفای علی اکبر طاهری از مدیرعاملی سرخپوشان را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری های ایران، جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران برای بررسی استعفای علی اکبر طاهری از مدیرعاملی این باشگاه، امروز چهارشنبه، اول آذر برگزارشد که درپایان، اعضای هیات مدیره با استعفای طاهری موافقت کرده و تا مشخص شدن مدیرعامل جدید، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را به حمید رضا گرشاسبی دیگر عضو هیات مدیره این باشگاه سپردند.
علی اکبر طاهری از دوهفته پیش استعفای خود را به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده و گفته بود که دیگر نمی تواند به عنوان مدیرعامل درباشگاه پرسپولیس فعالیت کند. یکی از دلایل اصرار طاهری به کناره گیری از این باشگاه بحث بازنشستگی او اعلام شد که طبق قانون مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نمی توانست در این باشگاه فعالیت کند.
درپایان جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، محمدرضا حاجی بیگی، یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه به خبرنگاران گفت:‌ امروز جلسه فوق‌العاده‌ای در باشگاه پیرو استعفای طاهری داشتیم. با توجه به شرایط موجود و قانون مجلس شورای اسلامی در مورد بازنشستگان، وزیر ورزش برخلاف میل باطنی‌اش با استعفای طاهری موفقت کرده اززحمات شبانه‌روزی او و کسب نتایج خوب پرسپولیس در مدت مدیریتش تشکر کردند.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا آقای گرشاسبی را به وزارت ورزش معرفی کنیم تا حکم سرپرستی او صادر شود.
عضو هیات مدیره سرخپوشان تصریح کرد: فرد جایگزین هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس شخص وزیر ورزش معرفی خواهد کرد. حکم مسوولیت گرشاسبی موقتا به عنوان سرپرست ثبت خواهد شد تا حکم نهایی صادر شود.
وی درپایان درخصوص تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: ما با آقای برانکو هیچ مشکلی نداریم. او علاقه‌مند به تمدید قرارداد با باشگاه است. مذاکراتی صورت گرفته است. هواداران تیم اصلا نگران نباشند قرارداد او تمدید خواهد شد.
سازمان بازرسی کل کشور چندی قبل با ارسال نامه به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که تا اوایل آذرماه فرصت دارد که از فعالیت مدیرانی که بازنشسته هستند در معاونت های این وزارتخانه، فدراسیون های ورزشی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به علت اینکه دولتی هستند جلوگیری کند درغیر اینصورت سازمان بازرسی این مدیران را به دادگاه معرفی کرده و آنها با انفصال از خدمت مواجه خواهند شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*