خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ایتالیا – سوئد، آتزوری غایب بزرگ جام جهانی 2018 لقب گرفت/ امیر خسروجردی

ایتالیا – سوئد، آتزوری غایب بزرگ جام جهانی 2018 لقب گرفت/ امیر خسروجردی

تیم ملی ایتالیا با توقف مقابل سوئد از راه یابی به بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازماند.

درادامه دور برگشت مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا، دوشنبه شب، بیست و دوم آبان (۱۳ نوامبر) تیم های ملی ایتالیا و سوئد در دیداری حساس و سرنوشت ساز که حکم مرگ زندگی برای مردان سرزمین چکمه را داشت در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی درپایان نود دقیقه گلی دربرنداشت، تا لاجوردی پوشان با توقف دراین مسابقه و به خاطر شکست یک به صفر دربازی رفت مقابل سوئد در مجموع دو بازی رفت و برگشت ناکام شده و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست دادند. سوئدی ها نیز با این تساوی ارزشمند خارج از خانه و به خاطر برد یک به صفر بازی رفت در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه راهی جام جهانی ۲۰۱۸ شد و به عنوان بیست و نهمین تیم این دوره از مسابقات جام جهانی نام گرفت.
بازیکنان تیم ملی ایتالیا درمقابل سوئد در طول نود دقیقه بازی سردرگم و بی هدفی را از خود به نمایش گذاشتند که سرانجام آن تساوی بدون گل و غیبت درجام جهانی بود. به این ترتیب بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدون حضورتیم ملی ایتالیا که یکی از پرافتخارترین تیم های ادوار جام جهانی و از قدرت های فوتبال جهان محسوب می شود برگزار خواهد شد و یاران جیان لوئیجی بوفون از سرشناس ترین غایبین این دوره از رقابت های جام جهانی خواهند بود و این اتفاق دردناک برای نخستین بار از جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد می افتد که پیکارهای با عظمت جام جهانی بدون حضور تیم ملی ایتالیا برگزار می شود.
در آخرین بازی دور برگشت مرحله پلی آف بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا، امشب سه شنبه، بیست و سوم آبان (۱۴ نوامبر) تیم های ایرلند جنوبی و دانمارک در دوبلین، پایتخت ایرلند به مصاف هم می روند. دیدار رفت دو تیم شنبه شب با تساوی بدون گل خاتمه یافت و ایرلندی ها امشب درصورت پیروزی یک به صفر مقابل دانمارک و درحضور انبوهی از هواداران خود می توانند جشن صعود به جام جهانی را برگزار کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*