خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال برای خروج از بحران به مصاف پدیده می رود/ امیر خسروجردی

لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال برای خروج از بحران به مصاف پدیده می رود/ امیر خسروجردی

هفته پنجم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران عصر فردا آغاز می شود.

بازی های این هفته عصر سه شنبه با برگزاری چهار دیدار وارد هفته پنجم می شود که در مهمترین مسابقه استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد است.
آبی پوشان پایتخت از چهار بازی قبلی خود دو باخت، یک برد و یک تساوی دارند و با کسب ۴ امتیاز و قرارگرفتن در رده یازدهم جدول رده بندی در بحران به سر می برند و برای رهایی از وضع موجود چاره ای جز برد مقابل مهمان مشهدی خود ندارند. علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال که با کسب نتایج ضعیف تحت فشار زیاد رسانه ها و هواداران این تیم قراردارد درپی برد برابر پدیده است چون درصورت عدم کسب نتیجه مناسب وضعیتش روی نیمکت سرمربیگری استقلال به خطر بیفتد. در آنسوی میدان، پدیده مشهد با هدایت رضا مهاجری در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته در چهار هفته ابتدایی با کسب ۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد و فردا برای کسب امتیاز گام به ورزشگاه آزادی تهران خواهد گذاشت.
در سایر بازی ها نیز سپاهان اصفهان میزبان سپیدرود رشت است، سایپای تهران که با برد هفته گذشته مقابل استقلال با ۱۰ امتیاز و به خاطرتفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس دررده سوم جدول است پذیرای تراکتورسازی تبریز است و درصورت برد دراین مسابقه به صدرجدول رده بندی صعود خواهد کرد و صنعت نفت آبادان به دیدار ذوب آهن اصفهان می رود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*