خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » دن گاسپار از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد/ امیر خسروجردی

دن گاسپار از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد/ امیر خسروجردی

مربی دروازه بانان تیم ملی ایران با تصمیم فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌ تیم ملی فوتبال ایران که این تیم را در سفر به کره جنوبی همراهی نکرد از حضور در تیم ملی کنار گذاشته شد.
دراین بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: دانیال گاسپار – هماهنگ کننده و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران – پس از رفتار کاملا غیرحرفه‌ای و غیرقابل قبول، روز شنبه چهارم شهریور ماه در فرودگاه دبی، تصمیم گرفت که پرواز به کره جنوبی را سوار نشود و همراه اعضای تیم ملی فوتبال ایران وارد شهر سئول نشد.
همچنین با توجه به این که گاسپار نسبت به وظایف و تعهدات قراردادی خود عمل نکرده است، بنابراین فدراسیون فوتبال سریعا اقدام به حضور یک مربی دروازه‌بانان جدید کرد و الکساندر لوپز جایگزین وی شد. لوپز در حال‌ حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی در کره جنوبی به سر می‌برد و به وظایف خود در تیم‌ ‌ملی عمل می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله مقدماتی نهایی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنجشنبه درکره جنوبی به مصاف تیم ملی این کشور می رود.
ملی پوشان فوتبال ایران پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده اند و بازی کره جنوبی و سوریه برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*