خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شد.

3011

ایسنا دراین باره گزارش داد:نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصرسه شنبه به بررسی برنامه های مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پرداختند
بر این اساس سلطانی‌فر با ۱۹۳ رای موافق، ۷۲ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۷۴ رای اخذ شده، وزیر ورزش و جوانان شد
دراین حال، در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، محمود شکری نماینده تالش، محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و شهاب نادری نماینده پاوه به عنوان مخالفان و ابوالفضل موسوی نماینده یزد ، مهدی مقدسی نماینده اراک ، محمد نعیم امینی‌فرد نماینده ایرانشهر و پروانه سلحشوری نماینده تهران به عنوان موافقان به ایراد سخن پرداختند.

بیرانوند به بازی با سوریه می رسد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و دستش را گچ گرفته، این روزها تمرینات بدنسازی اش را پشت سر می گذارد تا برای ادامه مسابقات مشکلی نداشته باشد. او کمتر از یک هفته قبل از دیدار برابر سوریه، گچ دستش را باز خواهد کرد تا امیدوار به حضور در پنجمین دیدار ایران در انتخابی جام جهانی باشد.
در حال حاضر علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری نیز از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و باید دید تصمیم سرمربی تیم ملی برای دیدار مقابل سوریه چه خواهد بود. علیرضا بیرانوند در ۴ دیدار اخیر تیم ملی در انتخابی جام جهانی توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد.

نکونام:نباید فکر کنیم از پیش برنده بازی با سوریه هستیم.

ایلنا گزارش داد:جواد نکونام در حاشیه تمرین سه شنبه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اردوی جدید تیم‌ ‌ملی را با بازیکنان کمی که در اختیار داشتیم شروع کردیم و چند بازیکن مصدوم هم داریم. متاسفانه بازیکنان مصدوم ما به دیدار برابر سوریه نمی‌رسند.
وی درباره حاشیه‌هایی که برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به وجود آمده هم گفت‌: این حاشیه‌ها برای ما غریبه نیستند و همیشه اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد.
مربی تیم ملی ایران همچنین درباره دیدار ایران مقابل سوریه هم، خاطرنشان کرد: هرگز مقابل سوریه بازی آسانی نداریم. حتی زمانی که خودم هم بازی می‌کردم مقابل این تیم بازی‌های سختی را پیش‌رو داشتیم. باید همه تمرکزمان روی این بازی باشد. چون سوریه پیش از این مقابل تیم‌های چین و کره جنوبی نمایش خوبی داشته است. بنابراین نباید فکر کنیم که از پیش برنده این بازی هستیم.
نکونام با بیان این که باید برای بازی با سوریه کاملا آماده باشیم، گفت‌: این بازی می‌تواند هم ما را به جام جهانی نزدیک و هم از جام جهانی دور کند. اگر خاطرتان باشد در دوره قبلی وقتی مقابل لبنان شکست خوردیم نزدیک بود از جام جهانی کنار برویم. هیچ کسی حق ندارد این بازی را دست کم بگیرد. از همه رسانه‌ها هم می‌خواهم در مورد سختی‌ها و مشکلات این بازی بیشتر صحبت کنند.

فرانک دی بوئر از هدایت اینتر اخراج شد.

ایسنا به نقل از یورو اسپورت نوشت:فرانک دی بوئر هلندی که در فصل جاری سری آ ایتالیا با تیم اینترنتایج خوبی نگرفته بود، سرانجام با حکم سران این باشگا از سمت خود برکنار شد.
دی‌بوئر تابستان گذشته هدایت نرآتزوری را بدست گرفته بود، پیش از آن به مدت ۶ سال سرمربی آژاکس هلند بود و چهار بار نیز با این تیم قهرمان لیگ هلند شده بود. این مربی هلندی اما در اینتر شروع خوبی نداشت و در ۱۱ دیدار این تیم در فصل جاری تنها در چهار دیدار به پیروزی رسیده بود.
از لوران بلان،‌ سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های هدایت اینتر یاد می‌شود.

میروسلاو کلوزه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، میروسلاو کلوزه که بعد از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به همراه تیم ملی فوتبال آلمان از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرده بود، اکنون و در ۳۸ سالگی، کفش‌هایش را آویخت.
وی سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی کایزرسلاترن، وردربرمن، بایرن مونیخ و لاتزیو را در کارنامه دارد. کلوزه در تیم ملی آلمان نیز ۱۳۷ بار به میدان رفت و با ۷۱ گل، عنوان بهترین گلزن تاریخ مانشافت را نیز از آن خود کرد.
کلوزه دراین باره گفت:از فوتبال کناره گیری کرده و به دنبال گذراندن کلاس‌های مربیگری و ورود به این عرصه است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*