خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه امیر خسروجردی

سوشا مکانی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

3005

وبسایت نود دراین باره نوشت:سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال میوندالن نروژ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد، تا مجددا زیر نظر کارلوس کی‌روش مشغول به تمرین شود.
با توجه به عملکرد مناسب مکانی در لیگ نروژ، کادرفنی تیم ملی این دروازه‌بان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
دراین حال، باشگاه میوندالن با اعلام این خبر اعلام کرد که این دروازه‌بان به زودی در تمرینات تیم ملی ایران حاضر خواهد شد.

کارخانه:سیچلو بهترین گزینه برای تیم ملی والیبال ایران است.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه دراین باره گفت:رائول لوزانو در شرایط فعلی دیگر نمی تواند برای والیبال ایران اثربخش باشد. تیم ملی ایران رو به افت است و در این شرایط به کسی نیاز داریم که از بازیکنان شناخت عمیق تری داشته باشد و جذابیتی داشته باشد که با استفاده از آن جذابیت، از بازیکنان بازی بگیرد.
وی افزود:در شرایط کنونی، سیچلو بهترین فرد برای اداره تیم ملی است. چند نفر از بازیکنان تیم ملی در تیم ما بازی می کنند. وقتی با این بازیکنان صحبت کردم، آنها سیچلو را قبول داشتند. مهمترین فاکتور هم بازیکنان است.

قرارداد یواخیم لوو تمدید شد.

خبرگزاری های آلمانی از تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی آلمان خبردادند.
براساس این خبر، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان قرارداد کنونی خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد و تا پایان یورو ۲۰۲۰ در این تیم ماندگار شد. سرمربی ۵۶ ساله تیم ملی آلمان از سال ۲۰۰۴ در کنار این تیم حضور دارد و از اواخر سال ۲۰۰۶ به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کند. لوو در این مدت موفق شده در ۵ تورنمنت پیاپی تیم ملی آلمان را به نیمه نهایی برساند که ماحصل آن قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود.

بوفون:چیزی برای قهرمان شدن در اروپا کم نداریم.

جان لوییجی بوفون دروازه بان کهنه کار تیم یوونتوس ایتالیا درباره اهمیت لیگ قهرمانان اروپا برای بیانکونری گفت: مدت‌هاست در سطح اول اروپا هستیم و برای اینکه این مساله را ثابت کنیم، باید امسال به قهرمانی برسیم. آرزوی من قهرمانی در لیگ قهرمانان است. از وقتی که گونسالو ایگواین به تیم پیوسته، قدرت هجومی ما دو چندان شده است. قوی‌تر شدیم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم. با این ترکیب به چیزی جز قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم اما نباید فراموش کنیم این قهرمانی ذهنیت قوی هم می‌خواهد و ما باید این موضوع را در طول ۹۰ دقیقه مسابقه نشان بدهیم تا بتوانیم شانس قهرمانی در اروپا داشته باشیم.
وی افزود:‌:اگر از همین الان به فکر یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشیم، به فینال هم نمی‌رسیم. در لیگ قهرمانان تیم‌های قدرتمندی چون بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا رقیبان جدی ما هستند. معتقدم چیزی از آن‌ها کم نداریم. همه روی ما به عنوان مدعی قهرمانی فکر می‌کنند. از نظر ثبات مربی هم شرایط خوبی داریم و چند سالی هست که با ماسیمیلیانو آلگری در مسیر درستی قرار گرفتیم و به خوبی کار می‌کنیم. در حال حاضر فقط باید به صعود از گروه‌مان فکر کنیم. نباید لیون را دست‌کم بگیریم. بعد از آن اگر بتوانیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم، خیلی خوب خواهد شد.

رکوردشکنی بالوتلی در لیگ فوتبال فرانسه

ماریو بالوتلی، ستاره یاغی فوتبال ایتالیا در تیم نیس رکوردی جالب برجای گذاشته است.
به نوشته وبسایت نود، تیم فوتبال نیس در رقابت های لیگ فوتبال فرانسه- لوشامپیونه در کمال ناباوری با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رقیب خود درصدر جدول رده بندی قرار گرفته است و ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی این روزهای این تیم شروعی طوفانی در لیگ داشته است.
براساس این گزارش، این مهاجم سیه چرده موفق شده در ۵ بازی اخیر خود با پیراهن نیس ۶ گل به ثمر برساند و از این حیث تنها زلاتان ابراهیموویچ نسبت به او برتری دارد. زلاتان در سال ۲۰۱۲ در همین تعداد بازی ۷ گل به ثمر رساند و در پایان نیز با ۳۵ گل به عنوان آقای گلی لیگ فرانسه دست پیدا کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*