خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

جوانان ایران با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کردند.

2065

در ادامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جوانان آسیا در بحرین دوشنبه تیم جوانان ایران در دیداری حساس به مصاف ازبکستان رفت و با پیروزی دو به صفر مقابل این تیم، با راه یابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات به بازی های جام جهانی جوانان نیز صعود کرد.
هر دوگل تیم ایران را دراین دیدار رضا جعفری به ثمررساند.
جوانان فوتبالیست ایرانی در مرحله نیمه نهایی رودرروی عربستان قرار خواهند گرفت.دردیگر بازی این مرحله نیز تیم های ژاپن و ویتنام به دیدار هم می روند.

قهرمانی مقتدرانه داودی در رقابت های وزنه برداری جهان با ۲۵ کیلوگرم اختلاف با حریفان

در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در مالزی، در دسته به اضافه ۹۴ کیلوگرم، علی داودی وزنه بردار تیم ملی ایران با رکورد ۳۷۵کیلوگرم در مجموع دو حرکت قهرمان مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان شد و روشنی نیز مدال برنز جهان را به دست آورد.
ایسنا دراین باره نوشت:در آخرین روز این مسابقات، علی داودی و محمدرضا روشنی برای ایران وزنه زدند که داودی با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد و روشنی نیز به مقام سوم رسید.
داودی با ثبت رکورد ۱۷۰ کیلوگرم در یک ضرب ،۲۰۵ دوضرب و مجموع ۳۷۵کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد.
روشنی هم با ۱۵۱ کیلوگرم در یک ضرب نهم شد. در دوضرب با ۱۹۱ کیلوگرم مدال نقره گرفت و در مجموع با ۳۶۱ کیلوگرم برنز جهان را به دست آورد.
دیمیتری گریتسا با رکورد ۱۶۰ یک ضرب، ۱۹۰ دوضرب و مجموع ۳۵۰ کیلوگرم نایب قهرمان جهان شد.

کی روش:هدفمان تبدیل غیرممکن به ممکن بود، مدیریت خارج از تیم ملی شکست خورد.

ایلنا دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در پیامی به هواداران زبان به اعتراض گشود. او در این پیام آورده است:
به خاطر می‌آورید که هدفمان تبدیل غیرممکن به ممکن بود؟ این هدف اکنون دوباره دشوارتر شده است.
بار دیگر موفق نشدیم. البته این امر اتفاق جدیدی خارج از زمین در دپارتمان سازمان‌دهی نیست: ما بار دیگر، دوباره و دوباره شکست می‌خوریم.
ما توانایی این را نداریم که از تیم ملی حمایت کنیم و یک اردوی خوب و حرفه‌ای خارج از کشور را هماهنگ کنیم؛ اردویی که امکانات حرفه‌ای، استاندارد و بین‌المللی داشته باشد.
ما توانایی این را نداریم که از تیم ملی حمایت کرده و یک بازی دوستانه پیدا کنیم تا بتوانیم بازیکنان جوان خود را توسعه بخشیم و به آن‌ها تجربه بین‌المللی اعطا کنیم.
باید بار دیگر عرض کنم که متأسفانه و طبق روال همیشه مسئولیت و تقصیر این اتفاقات با «هیچ‌کس» نخواهد بود.
کی روش در ادامه نوشت:ولی واقعیت نمی‌تواند از ما پنهان بماند: مدیریت خارج از زمین تیم ملی بار دیگر شکست خورد. در آخر اتفاقی که می‌افتد این است که ما تداوم و روند بسیار یکسانی در عدم ارائه راه‌حل‌های مناسب برای حمایت کامل از تیم ملی داریم.
هیچ‌گاه ارزش مدیریت خود را وقتی بهترین امکانات را در اختیار دارید، نسنجید. تحسین و تقدیر شما از یک مدیریت فوق‌العاده تنها باید زمانی صورت گیرد که بتوانیم از همه چیز به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.
بازیکنان ما استحقاق بهتر از این‌ها را دارند. تیم ملی ما شایستگی بهتری دارد و هواداران استحقاق خیلی بیشتر از این‌ها را دارند!
دوستان عزیزم! ما به بیشتر از این‌ها نیاز داریم. ما برای حضور در جام جهانی احتیاج بیشتری داریم. ما نیاز به تعهد حرفه‌ای و التزام کامل به هدف و مأموریتی داریم که همان تبدیل کردن غیرممکن به ممکن است: برای اولین بار دومین صعود پیاپی با تیم ملی به جام جهانی و دستیابی به روسیه ۲۰۱۸

بازیکنان تیم نفت تهران در تمرین این تیم حاضر نشدند.

تسنیم دراین باره گزارش داد:حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت تهران سه‌شنبه در محل تمرین تیمش حاضر شد تا در صحبت‌هایش با بازیکنان، آنها را متقاعد کند تا تمرینات خود را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کنند، اما حرف‌های او بی‌ثمر بود.
تسنیم در ادامه نوشت:بازیکنان نفت تا اینجای فصل ۲۰ درصد از پول‌شان را گرفته‌اند و قرار بود ۲۰ درصد دیگر هم در تاریخ ۲۰ مهر دریافتی داشته باشند اما اسپانسر باشگاه نفت تا زمانی که اسناد و مدارک این باشگاه را از وزارت نفت دریافت نکند قصد پرداخت پول به بازیکنان و مربیان این تیم ندارد.
سرپرست باشگاه نفت در همین ارتباط با بازیکنان نفت صحبت کرد، اما شاگردان دایی تاکید داشتند تا زمانی که تکلیف‌شان مشخص نشده در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

حبیب الله اخلاقی سرپرست انستیتو کشتی شد.

حبیب الله اخلاقی به عنوان سرپرست انستیتو کشتی ایران معرفی شد.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:حبیب الله اخلاقی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۶ ریو و دانشجوی مقطع دکترای مدیریت تربیت بدنی، مدال برنز جهانی در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، مدال طلای قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان و همچنین عنوان قهرمانی با تیم ملی در جام‌های جهانی را در کارنامه خود دارد.
فدراسیون کشتی همچنین از زحمات هادی حبیبی سرپرست پیشین انستیتو کشتی و عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد در مدت مسئولیت در این مرکز علمی، قدردانی کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*