خانه » آن سوی خبر » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

جایزه بهترین داور سال ۲۰۱۶ آسیا به فغانی رسید.

2069

کنفدارسیون فوتبال آسیا از اهدای جوایز ویژه بهترین داور آسیا در سال ۲۰۱۶ به تیم داوری ایران خبر داد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان بهترین کمک داوران در سال ۲۰۱۶ دعوت کرد تا در مراسمی که روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه (۲۰ نوامبر) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، حضور یابند تا جوایز ویژه بهترین داوران آسیا در سال ۲۰۱۶ را به تیم داوری ایران اهدا کند.

علی مرادی:دیگر خطر محرومیت و تعلیق وزنه برداری ایران تهدید نمی کند.

رییس فدراسیون وزنه برداری از حل مشکل ایران خبر داد و گفت: دیگر خطر تعلیق، محرومیت و یا جریمه وزنه برداری ایران را تهدید نمی کند.
علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در جلسه هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری که هم اکنون در پنانگ مالزی در حال برگزاری است، شرکت کرد و توضیحات او مورد قبول هیات اجرایی فدراسیون جهانی قرار گرفته و به گفته او دیگر خطر تعلیق، محرومیت و یا جریمه ایران را تهدید نمی‌کند.
وی در این باره اظهارداشت‌:ما در جلسه هیات اجرایی حاضر شدیم و در این جلسه توضیحات خود را ارائه کردیم. دیگر لزومی به حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در مالزی وجود ندارد. همچنین این موضوع به خوبی و بدون این که خطر تعلیق، محرومیت و یا جریمه‌ای را برای ایران داشته باشد به پایان رسید.

در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی وزنه برداری، کیانوش رستمی:اهل حنگ و حاشیه نیستم، لازم باشد کنار می کشم.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه تمام نفرات باید زیر نظر او باشند، گفت: دنبال حاشیه نیستم اما اگر چیزی به ضرر کشور و پیشرفتم را در نظر بگیرند، کنار خواهم کشید. هیچ‌گاه سعی نخواهم کرد درگیری به وجود بیاورم.
کیانوش رستمی درمصاحبه با ایسنا ‌در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران مبنی بر اینکه همه ملی‌پوشان باید زیر نظر او تمرین کنند، گفت: اصلا دوست ندارم در حاشیه بروم. جنگ و جدال هم هیچ ارزشی برای من ندارد. مهم‌ترین مساله برای من این است که حرفی را که می‌زنم عملی کنم. تا الان هم شرایط این طور بوده است. نمی‌خواهم که شرایط به شکلی باشد که فقط حرف بزنم.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر قرار باشد تصمیمی بگیرد چه کار خواهد کرد، تصریح کرد: من راه صحیح و درست را می‌روم و می‌خواهم همواره پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. اگر جز این باشد، ورزش را کنار می‌گذارم. اگر یک روز بدانم که قرار است در مسابقه‌ای نتوانم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم، خب در آن مسابقه‌ها شرکت نمی‌کنم. من در بعضی شرایط نمی‌توانم پیشرفت کنم و پیشرفت برایم مهم است. وقتی هم که پیشرفت نکنم نمی‌توانم به مسابقه‌ها بروم.

روحانی:یکی از بهترین تیم های تاریخ کاراته ایران را دراختیارداریم.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بعد از پشت سر گذاشتن ۱۶ مرحله اردوی تمرینی و
برگزاری شفاف رقابتهای انتخابی بهترین های ایران به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کرده و در بهترین شرایط آمادگی روحی ، روانی و جسمانی به مسابقات جهانی اعزام می شوند. مربیان تیم ملی نیز هر چه در توان داشتند برای آماده سازی این نفرات بکار گرفتند. 
قهرمان پیشین جهان با اشاره به اینکه یکی از بهترین تیم های تاریخ کاراته ایران را در اختیار داریم اظهار داشت: تیمی که در مسابقات جهانی ۲۰۰۶ فنلاند موفق به کسب دو مدال طلای جهان شد در ترکیب خود برخی از بهترین های کاراته ایران را در اختیار داشت. دوره قبل تیم ما با همین نفرات مدال طلای کومیته تیمی جهان را کسب کرد و اکنون با تجربه بیشتر می روند که نتایجی بهتر از دوره قبل را کسب کنند. 
رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران برای حضور در این مسابقات بامداد پنجشنبه ۲۹ مهرراهی محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.

ماتیوس:آنچلوتی باید سخت گیر تر باشد.

لوتار ماتیوس بازیکن اسبق بایرن مونیخ درباره عملکرد کارلو آنچلوتی دراین تیم گفت: به نظر می رسد او رابطه خوبی با بازیکنان تیم پیدا کرده است، ولی این برای یک مربی کافی نیست. مربی باید سخت گیرتر باشد و آنچلوتی تاکنون این تاکتیک را نداشته و همین یکی از دلایل افت بایرن مونیخ در این چند هفته بوده است. روشی که تاکنون این مربی به کار بسته، جواب نداده است. او باید در روش خود در بایرن مونیخ تجدید نظر کند. 
وی افزود:فکر می کنم یک مشکل جدی که بازیکنان بایرن مونیخ بدان دچار هستند، موضوع اعتماد به نفس پایین بازیکنان است. او باید اعتماد به نفس بازیکنان بایرن را بالا ببرد تا دوباره همان تیم خوب ابتدای فصل قبل باشد. بازیکنان بایرن مونیخ مغرور هستند و از نظر نگرش فوتبالی مشکل دارند. برای بهتر شدن باید نگرش خود را تغییر بدهند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*