خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

توافق فدراسیون فوتبال با ناظم الشریعه برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۰

2059

ایسنا دراین باره نوشت:جلسه کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران با مسئولان کمیته فوتبال فوتسال دوشنبه برگزارشد. در این جلسه سید محمد ناظم‌الشریعه، علی صانعی و محمد هاشم‌زاده درباره حضور ایران در جام جهانی و برنامه‌های پیش‌رو با علی کفاشیان و سید رضا افتخاری به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
به نوشته ایسنا، در این جلسه ناظم‌الشریعه برنامه ۴ ساله خود را پیشنهاد کرد و مورد موافقت کمیته فوتسال قرار گرفت بنابراین سید محمد ناظم‌الشریعه را باید سرمربی ایران تا جام جهانی ۲۰۲۰ بدانیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران‌ جلسه دوشنبه را به دلیل حضور در سمینار آموزشی ترک کرد و ادامه مذاکرات به زمان دیگری موکول شد. قرار است در جلسه بعدی برنامه ۴ ساله با جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.

نویدکیا به طور قطعی از فوتبال خداحافظی کرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا همان بازی مقابل ذوب آهن را به عنوان بازی خداحافظی عنوان کرده است و بازی دیگری برای خداحافظی با هواداران انجام نخواهد شد.
مهدی اخوان، درباره برگزاری نخستین بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمالا در بازی سپاهان مقابل پارس جنوبی در چارچوب رقابت های جام حذفی، ورزشگاه نقش جهان افتتاح خواهد شد.

مورینیو:انتقادات ضربه سختی به رونی زده است.

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد دراین باره گفت:فکر می‌کنم تا جایی که می‌شد، رونی از این وضعیت آسیب دیده است. فکر نمی‌کنم بتوان بیش از این به او صدمه زد؛ بنابراین فکر می‌کنم زمان آن رسیده که او از این فرم ریکاوری کند و بهترین جا برای او یونایتد است که حس خانه را به او می‌دهد. شما می‌توانید به من صدمه بزنید؛ ولی نمی‌توانید من را نابود کنید، فکر می‌کنم درباره رونی نیز همین شرایط صادق است.
وی سپس از تصمیمش برای نیمکت نشین کردن رونی دفاع کرد و گفت:این وظیفه من است. این یک انتخاب است. او جایگاهش را از دست نداده است، به هیچ وجه. برای من او انتخاب اول است. من ۲۴ بازیکن دارم. آمار برای من خیلی مهم نیست. هر بازی یک شرایط خاص دارد. نه به گذشته ربط دارد و نه به آینده. برای همین است که من به آمار بازی‌های گذشته خیلی اهمیتی نمی‌دهم.

امانوئل پتی:آرسنال به مهاجمی احتیاج دارد که هرفصل ۴۰ گل بزند.

با وجود اینکه آرسنال تنها با یک گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار دارد، بازیکن پیشین «توپچی های شمال لندن» معتقد است آنها به یک مهاجم با کلاس جهانی، مانند «سرخیو آگوئرو» در منچسترسیتی، نیاز دارند.
به نوشته خبرگزاری مهر، امانوئل پتی، بازیکن اسبق تیم فوتبال آرسنال انگلیس، که با بازیکنانی چون «یان رایت»، «دنیس برکمپ» و «تیه‌ری آنری» قهرمان لیگ برتر شده بودند، احساس می کند «توپچی ها» برای اینکه بتوانند قهرمان انگلیس شوند نیاز به گلزن بهتری دارند.
وی به اس اف آر اسپرت گفت: با وجود اینکه عاشق آرسنال و «آرسن» (ونگر) هستم، تلاش می کنم بیطرف بمانم. آنها هرگز مرا راضی نکرده اند و اغلب ناامیدم می کنند. مادامی که آرسنال مهاجمی ندارد که هر فصل ۴۰ گل بزند، مانند «سرخیو آگوئرو» در منچسترسیتی، راضی نمی شوم. مهاجمی که در دنیا بهترین باشد، چیزی است که شما در هر لیگی به آن احتیاج دارید.
دراین حال، تئو والکات با دو گلی که در بازی هفته گذشته تیمش مقابل سوانزی به ثمر رساند، اکنون پنج گله است و آرسنال تنها با یک گل کمتر در جایگاه دوم جدول لیگ برتر و پایین از منچسترسیتی قرار دارد.

اوژیه قهرمان رالی کاتالونیا شد.

سباستین اوژیه، راننده فرانسوی تیم فولکس واگن با قهرمانی در رالی کاتالونیا، بالاتر از سایر رقیبان خود، عنوان نخست فصل جاری رقابت‌های اتومبیلرانی رالی قهرمانی جهان را برای چهارمین سال متوالی به خود اختصاص داد.
وی در رالی اسپانیا که در ایالت کاتالونیا برگزار شد ۱۵ ثانیه زودتر از دنی سوردو، راننده اسپانیایی تیم هیوندایی از خط پایان گذشت و در حالی که ۲ رالی دیگر به انتهای فصل باقی‌مانده، عنوان قهرمانی را نام خود ثبت کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*