خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسرو جردی

تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران مقتدارنه قهرمان جهان شد.

2081

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران با اقتدار عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۶ ترکیه را از آن خود کرد.
به نوشته مهر، دراین مسابقات که در شهر کروم ترکیه برگزار می شد، تیم ایران در این رقابت‌ها با ۵ مدال طلای یونس سرمستی، رضا افضلی، محمدجواد ابراهیمی، امیر محمدی و سیدرضا موسوی در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶ ،‌۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم و سه مدال برنز مهران نصیری، میثم حیدری و حامد رشیدی در اوزان ۶۱، ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم و کسب ۷۴ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.
همچنین تیم‌های روسیه و ترکیه در این رقابت‌ها به ترتیب دوم و سوم شدند.

کی روش:عابدینی بهتر است به وظایف خود در فدراسیون عمل کند.

ایلنا دراین باره نوشت:کارلوس کی روش در گفت‌وگو با بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره صحبت‌های امیر عابدینی و اینکه او از احتمال استعفای سرمربی تیم ملی خبر داده است گفت: در درجه اول باید بگویم بار دیگر شگفت‌زده شدم که آقای عابدینی در مسائلی که به ایشان ارتباطی ندارد دخالت می‌کند. در درجه دوم بسیار تعجب برانگیز است که ایشان راجع به جزییات جلسه‌ای که بین من و رییس فدراسیون فوتبال به صورت محرمانه و پشت درهای بسته اتفاق افتاده نظر می‌دهد. او چه شخصی را می‌شناسد که این‌گونه اطلاعات را در اختیارش قرار می‌دهد. اگر شخصی بخواهد درباره آن جلسه صحبت کند تنها رییس فدراسیون فوتبال جناب آقای تاج و بنده کارلوس کی‌روش هستیم. ایشان در این جلسه حضور نداشتند و اختیارات لازم درباره دخالت در این‌جور مسائل را نیز ندارند.
سرمربی تیم ملی ایران افزود:حال که ایشان راجع به جزییات آن جلسه صحبت می‌کنند بهتر است بیایند و بگویند که بنده طی ۷۲ ساعت آینده قرار است چه جلسه‌ای را برگزار کنم چون من هیچ اطلاعی راجع به آن جلسه ندارم و نمی‌دانم راجع به چه مساله‌ای در ۷۲ ساعت آینده باید صحبت کنم. مطلب بعدی این است که اگر ایشان از استعفای بنده در ۳ روز آینده صحبت کرده و اگر ایشان به دنبال این موضوع است من هیچ مشکلی با آن ندارم. حال که آقای عابدینی این فرصت را دارد که کار بنده در تیم ملی را مورد تضعیف قرار دهد، باید بگویم این مطلب، موضوع جدیدی نیست. آقای اسدی نیز ۲ سال پیش این حرف‌ها را مطرح کردند و من هنوز زنده هستم. ولی تفاوت حال حاضر این است که اگر ما به این نتیجه برسیم آقای عابدینی یک قدم مطلوب برای من برمی‌دارند.
وی تصریح کرد: می‌خواهم به آقای عابدینی و به آقای شیعی بگویم که نه تنها من بلکه همه هواداران فوتبال ایران از حرف‌های مطرح شده ناامید شدیم چرا که این افراد شجاعت و شهامت لازم را برای حمایت از فدراسیون فوتبال، حمایت از آقای تاج، حمایت از آقای پیروانی، حمایت از تیم ملی و حمایت از سرمربی تیم ملی به خرج ندادند. آن‌ها می‌توانستند با یک صدای متحد شروع به صحبت کنند و حامی تیم ملی شوند.
کی روش در پایان خطاب به عابدینی گفت: آقای عابدینی! من به صورت خیلی دوستانه به شما توصیه می‌کنم که به عنوان رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال به وظایف حرفه‌ای‌تان متعهد باشید تا بتوانید حمایت‌های لازم را از فدراسیون و تیم ملی ایجاد کنید اما من این‌گونه توصیه‌های اخلاقی شما را درباره وظایف حرفه‌ای و ورزشی خود نخواهم پذیرفت.

مورینیو:از هواداران یونایتد عذرخواهی می کنم.

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد از پیروزی برابر سیتی در جام اتحادیه انگلیس خوشحال است. او به خاطر شکست سنگین برابر چلسی از هواداران عذرخواهی کرد.
ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی از هواداران منچستر یونایتد به خاطر نتایج ضعیفی که تیمش در این مدت به دست آورده عذر خواهی کرد.
سرمربی شیاطین سرخ گفت‌: به عنوان رهبر منچستر یونایتد از هواداران این تیم در سراسر جهان به خاطر نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر به دست آوردیم عذرخواهی می‌کنم. شکست چهار بر صفر برابر چلسی را نمی‌توان قبول کرد. منچستر یونایتد به چنین نتایجی عادت ندارد و به همین خاطر از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.
او ادامه داد: حتی در بهترین روزهای باشگاه هم این تیم شکست را تجربه کرده است. من خودم با نتایج سه بر صفر و سه بر یک برابر منچستر یونایتد به پیروزی رسیده‌ام اما همه ما می‌دانیم که شکست چهار بر صفر را نمی‌توان باور کرد.

درگیری خونین بین هواداران وستهام و چلسی درداربی لندن

درگیری هواداران چکش‌ها و آبی‌های لندنی صحنه‌های زشتی را در ورزشگاه المپیک شهر لندن رقم زد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، این بازی که در ورزشگاه المپیک شهر لندن، ورزشگاه خانگی وستهام برگزار می‌شد، درگیری‌ها هواداران دو تیم را هم به همراه داشت. در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود وستهام دنبال می‌شد، درگیری بین هواداران دو تیم آغاز شد و به سمت هم بطری، سکه و حتی صندلی پرتاب کردند که در این بین برخی دچار جراحات نسبتاً جدی شدند.. این درگیری در نهایت با دخالت پلیس ضدشورش به پایان رسید
دراین حال، باشگاه وستهام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده هوادارانی را که در این درگیری نقش داشته‌اند و به نوعی ایجاد آشوب کرده‌اند را از طریق فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته، شناسایی و به صورت مادام‌العمر از حضور در بازی‌های این تیم محروم خواهد کرد.
همچنین اتحادیه فوتبال انگلیس نیز اعلام کرده تحقیقاتش را در این زمینه آغاز می‌کند و احتمالاً جرایم انضباطی در انتظار این دو باشگاه خواهد بود.

دی بوئر:ایکاردی بازیکن بزرگی است.

پس از برد ۲-۱ اینتر مقابل تورینو در رقابت های سری آ، فرنک دی بوئرسرمربی هلندی نراتزوری پس از بازی‌ به تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش پرداخت و گفت:ایکاردی؟ همیشه گفته ام که او بازیکن بزرگی است و با تلاش بسیاری‌ که در زمین دارد به تیم کمک می‌کند.. بله در مقوله کتابش اوضاع خوب ‌پیش نرفت ولی در زمین او همیشه بیشترین تلاش را می‌کند
آیا با این پیروزی احساس امنیت بیشتری می‌کنم؟ ما باید این بازی‌ها را ببریم و برای من نحوه بردن تیم هم خیلی مهم است. بازی بعدی مان مقابل سمپدوریاست و باید با همین روند و رویه در زمین ظاهر شوبم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*