خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

قهرمانی گنج زاده در سنگین وزن رقابت های کاراته قهرمانی جهان

3001
در ادامه بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان در لینز اتریش، در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده عضو تیم ملی ایران که با شکست تمامی حریفانش به دیدار نهایی راه یافته بود درمبارزه ای حساس رودرروی کاراته کا مراکشی قرار گرفت و با شکست این حریف هم گردن آویز طلا را از آن خود کرد تا با این مدال با ارزش ایران در سنگین وزن کاراته جهان در رده نخست قرار گیرد.
گنج زاده سال ۲۰۱۴ در رقابت های جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرده بود.

کاراته قهرمانی جهان، مهدی زاده نشان طلا کسب کرد، یکه تازی ایران در لینز ادامه پیدا کرد.

درادامه رقابت های کاراته قهرمانی جهان در لینز اتریش، در دیدار فینال وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته مردان، امیر مهدی زاده عضو تیم ملی ایران که با شکست تمامی حریفان به این مبارزه راه یافته بود با برتری مقابل رقیب هلندی خود مقتدارنه به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید، تا قدرتنمایی ملی پوشان ایرانی دراین دوره از رقابت ها ادامه داشته باشد.
پیش ازاین، مهدی زاده نشان طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۲ فرانسه را نیز کسب کرده بود.

حمیده عباسعلی به مدال برنز کاراته جهان دست یافت.

در ادامه رقابت های جهانی کاراته در لینز اتریش، شنبه حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته زنان ایران در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم، درمسابقه رده بندی به مصاف حریف خود از کرواسی رفت و با شکست وی مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
حمیده عباسعلی تنها امید کاراته بانوان، با شکست حریفانی از دانمارک، کلمبیا و آمریکا، در نیمه‌نهایی مقابل یوکوسا ژاپنی شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافته بود.

تاج:قصد تعیین تکلیف برای کی روش نداریم.

ایلنا دراین باره نوشت:رییس فدراسیون فوتبال درخصوص اتفاقات حاشیه‌ی تیم ملی بزرگسالان و اظهارات کارلوس کی‌روش و امیر عابدینی، گفت: همیشه این حاشیه‌ها بوده است. نوع رفتار ها باید مدیریت شود که این کار را می‌کنیم. یک صحبتی را عابدینی انجام داد و کی‌روش هم معترض شده است. واقعیت این است که ما تصمیمی برای بعد از بازی با سوریه نداریم و اصلا قصد تعیین تکلیف برای کی‌روش نداریم. این صحبت‌ها نبوده و این را قبلا گفته‌ام. باید اتفاقات را مدیریت کنیم.
وی درباره مبلغ بالای سنوات بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال نیز گفت: باید قانون را اجراء کنیم. عدد ناچیزی نیست. نحوه اجرا و محاسبه مهم است. عددی که کارکنان ما به دنبال آن هستند مورد قبول سازمان بازرسی نیست و اعتقادش این است که نباید از ابتدا این رقم محاسبه شود.

پاپوا گینه نو حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران

ایلنادراین باره گزارش داد:در اطلاعیه دپارتمان تیم ملی فوتبال آمده است:با توجه به تاییدیه جناب آقای تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال، دپارتمان تیم ملی اعلام می‌کند توافق نهایی برای انجام بازی برابر تیم ملی فوتبال “پاپوا گینه نو” انجام شده و تاییدیه فدراسیون فوتبال مالزی به منظور میزبانی از این بازی نیز اخذ شده و در خواست‌های رسمی به فیفا و ای اف سی ارسال شده و به این ترتیب این بازی در تاریخ ۲۱ آبان به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ آبان در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه به مصاف سوریه می‌رود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*