خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

بیرانوند:حاضر بودم با دست شکسته برای پرسپولیس بازی کنم، امیدوارم به بازی با سوریه برسم.

2078

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: متأسفانه در دیدار مقابل استقلال خوزستان بر اثر برخورد با مهاجم حریف مچ دستم دچار شکستگی شد و پس از آن پزشکان تیم تشخیص دادند که دست من شکسته و باید گچ گرفته شود.
وی افزود: اما خودم نمی‌خواستم که دستم را گچ بگیرم و اصرار کردم و گفتم می‌خواهم با درد هم شده برای تیمم بازی کنم به همین دلیل یکی دو روز دستم را گچ نگرفتم و در تمرینات حاضر شدم اما در ادامه روز گذشته درد شدیدی احساس کردم و پس از اینکه ام آر آی گرفتم و نزد متخصص ارتوپد رفتم پزشک به من گفت هرچه زودتر باید دستت را گچ بگیری تا بهبود یابد. او به من گفت اگر دستت را گچ نگیری شاید به خاطر یک یا دو بازی مصدومیتت بیشتر شود و مجبور شوی ماه‌ها فوتبال بازی نکنی. به همین خاطر دیگر قبول کردم تا دستم را گچ بگیرم.
بیرانوند خاطرنشان کرد: متأسفانه به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نمی‌رسم، اما از صمیم قلب برای هم‌تیمی‌هایم دعا می‌کنم تا تیمم در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد. امیدوارم در پایان این دیدار هم‌تیمی‌هایم سه امتیاز شیرین دیگر را به حساب ما واریز کنند البته تمام تمرکزم روی این موضوع است که انشاءالله سه هفته آینده مصدومیتم بهتر شود و ان‌شاءالله با کمک پزشکان تیم ملی به دیدار مقابل سوریه برسم.

حقیقی از رقابت های جهانی کاراته حذف شد.

خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:در نخستین روز از بیست و سومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که با حضور ۱۰۲۴ کاراته‌کا از ۱۱۸ کشور جهان در لینز اتریش پیگیری می‌شود، در پیکارهای کاتای انفرادی مردان، فرید حقیقی در دور چهارم مقابل احمد شاکی مصری قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به اینکه این کاتارو در مبارزه مقابل نماینده اسپانیا شکست خورد، حقیقی هم از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حقیقی پس از یک دور استراحت، دور دوم حریفی از آفریقای جنوبی را ۴ بر یک برد، سپس برابر کاتاروی مراکشی ۳ بر ۲ پیروز شد و در سومین دیدار مقابل نماینده‌ای از ماکائو قرار گرفت و با حساب ۴ بر یک به پیروزی رسید.

اسطوره فوتبال برزیل درگذشت.

کارلوس آلبرتو، کاپیتان افسانه ای فوتبال برزیل، سه شنبه در سن ۷۲ سالگی درگذشت.
اسطوره فوتبال برزیل که به عنوان کاپیتان تیم ملی این کشور موفق شد در فینال جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک قهرمان شده و جام ژول ریمه را برای همیشه به برزیل ببرد، یکی از زیباترین گل های تاریخ فینال های جام جهانی را در همان سال وارد دروازه ایتالیا کرد و پایه گذار پیروزی تاریخی ۱-۴ سلسائو در برابر آتزوری بود.
کارلوس آلبرتو یکی از مدافعان مقتدر تاریخ فوتبال به شمار می آمد که در تیم هایی مثل فلامینگو و سانتوس نیز بازی کرده بود. آلبرتو در رده مربیگری نتوانست همانند دوران بازیگری موفق باشد و هدایت چند تیم داخلی و آسیایی، در کارنامه او دیده می شود.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد، رایولا از انتقال پوگبا به یونایتد ۲۷ میلیون یورو کسب کرد.

مدیر عامل باشگاه یوونتوس اعلام کرد که مدیر برنامه های ستاره سابق فرانسوی این تیم، از انتقال وی به منچستریونایتد در تابستان ۲۷ میلیون یورو سود برد.
در همان روزها گفته می شد که مانع نهایی انتقال این بازیکن، پاداش مینو رایولا مدیر برنامه های اوست. رایولا، وکیل بازیکنان بزرگی از جمله «زلاتان ابراهیموویچ» و هنریک مخیتاریان است که هر دوی آنها را نیز در این تابستان به منچستریونایتد برد.
دراین حال، جوزپه ماروتا مدیر عامل باشگاه یوونتوس به سهامداران این باشگاه گفت که رایولا از این قرارداد ۲۷ میلیون یورو (۲۴/۱ میلیون پوند) دریافت کرده است.
ماروتا گفت:پوگبا با قراردادی در حدود ۱/۵ میلیون یورو از یونایتد به اینجا آمد. بعد از چهار سال ماندن در کنار ما، تصمیم گرفت تا دوباره به انگلیس بازگردد. وی به هر قیمتی می خواست برود. پیشنهاد ما ۱۰۵ میلیون یورو به اضافه ۵ میلیون یورو برای پاداش این بازیکن بود و این مبلغ در صورتی قابل پرداخت است که بازیکن یا قراردادش را با یونایتد تمدید کند و یا با قیمتی بالاتر از ۵۰ میلیون یورو با تیم دیگری قرارداد ببندد.

رقم فروش اوبامیانگ مشخص شد.

باشگاه بوروسیا دورتموند رقم فروش ستاره گابنی خود را اعلام کرد تا جدایی این بازیکن در تابستان آینده قطعی به نظر برسد.
ایسنا دراین باره به نقل از ال اسپورت نوشت:پیر امریک اوبامیانگ یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. او در بوروسیا دورتموند بازی می کند و با بازی های درخشانی که به نمایش گذاشته، مورد توجه تیم های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.
دراین حال، رئال مادرید، منچستر سیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن، سه مشتری بزرگ این مهاجم گابنی هستند. البته خود او پیش از این تاکید کرده دوست دارد پیراهن رئال را بر تن کند. باشگاه دورتموند که در چند سال اخیر ستاره های بزرگ خود را یکی پس از دیگری از دست داده است، رقم فروش اوبامیانگ را اعلام کرد تا احتمال جدایی این بازیکن هم بسیار زیاد باشد. دورتموند رقم فروش اوبامیانگ را ۸۰ میلیون یورو اعلام کرد. این در حالی است که این باشگاه آلمانی برای خرید این بازیکن تنها ۱۳ میلیون یورو به سن‌اتین فرانسه پرداخت کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*