خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسرو جردی

سیامند رحمان:اول به دنبال کسب مدال طلا هستم بعد رکوردشکنی، انتقام سلیمی را خواهم گرفت.

2682

سیامند رحمان دارنده مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن وقویترین مرد جهان در دراین باره به ایسنا درباره انتظارات از او برای کسب مدال طلای پارالمپیک مسابقات ۲۰۱۶ ریو، اظهارکرد: ان‌شاء‌الله با لطف خدا و دعای خیر مردم اول از هر چیز سعی می‌کنم مدال طلای مسابقات را بگیرم و بعد هم به رکورد ۳۰۰ کیلوگرم حمله می‌کنم. امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم و باز هم بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزنه‌برداری می‌تواند نسبت به پارالمپیک قبلی نتیجه‌ بهتری بگیرد، گفت‌: نسبت به رقابت‌های قبلی ورزشکاران کمتری در وزنه‌برداری داریم، اما امیدوارم که با تلاش بچه‌ها نتیجه‌ بهتری بگیریم و دست پر به کشور باز گردیم.
رحمان در پاسخ به این پرسش که ناداوری در حق بهداد سلیمی، در مسابقات المپیک چه حسی به او داد، خاطر نشان کرد:‌ همه ایران از اتفاقی که برای سلیمی افتاد ناراحت شدند، همه مردم ایران بهداد را دوست دارند و این را می‌شد از واکنش‌ها در فضای مجازی دید.من و بهداد با هم رفیق هستیم و امیدوارم که بتوانم رکورد خوبی بزنم و انتقام بهداد را بگیرم.

جیووا درخواست غرامت ده میلیاردی از فدراسیون فوتبال کرد.

خبرگزاری فارس دراین باره گزارش داد:پس از اینکه تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی اخیر خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از برند آدیداس استفاده کرد، برند قبلی این تیم یعنی جیووای ایتالیا به خاطر این تخلف از فدراسیون فوتبال ایران درخواست غرامت دو و نیم میلیون یورویی معادل ۱۰ میلیارد تومان کرد.
آنجلو دیپریسکو، مدیر بخش اسپانسرینگ جیووا درمصاحبه با فارس با تایید این خبر گفت: فدراسیون فوتبال ایران قبل از مذاکره برای فسخ قرارداد با برند جیووا این تخلف را مرتکب شد و حالا باید این غرامت را پرداخت کند.
وی افزود:طبق بندهای قرارداد هر بازیکن ایران هنگام قرارداد با جیووا در صورت پوشیدن پیراهنی به غیر از این برند ۵ هزار یورو جریمه می‌شود که این مجموع تخلفات ملی‌پوشان ایران در دو بازی اخیر مقابل تیم های ملی قطر و چین و با توجه به تغییر لباس در جلسات مختلف تمرینی این رقم تا کنون ۲.۵ میلیون یورو است.
دیپریسکو در ادامه تاکید کرد: ما بعد از تیم ملی ایران با قطر نامه اعتراضی و شکایت خود را به صورت مکتوب و ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کردیم و در ادامه نیز همین رونوشت نامه ها را به فیفا و کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم و بعد از با چین نیز همین نامه های جدیدی تری به آنها نوشتیم.
گفتنی است شرکت جیووا در ایتالیا یک رونوشت از درخواست غرامت خود را برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است تا این دو نهاد نیز در جریان تخلفات فدراسیون فوتبال ایران قرار بگیرند.

دردسر جدید برای برانکو، امیری شاید دربی پایتخت را از دست بدهد.

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی تیم ملی ایران مقابل چین دچار مصدومیت شد، برای بازی مقابل تراکتورسازی و استقلال شرایط مبهمی دارد.
در این میان، وضعیت وحید امیری مهاجم پرسپولیس در ابهام قرار دارد. ملی‌پوشان پرسپولیس ازپنجشنبه به تمرینات تیمشان اضافه خواهند شد تا تیمشان را در مسابقات حساس پیش رو همراهی کنند.
پرسپولیس در دو بازی حساس پیش رو ابتدا روز شنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و سپس روز جمعه هفته آینده در دربی تهران، مقابل استقلال قرار می گیرد. این در حالی است که هنوز وضعیت مصدومیت وحید امیری معلوم نیست که بتواند تیمش را در این دو بازی حساس پیش رو همراهی کند یا خیر؟
وحید امیری از جمله بازیکنانی بود که در هر چهار بازی اخیر پرسپولیس در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان رفت و تاثیر گذار هم نشان داد.

کری عجیب زلاتان به دروازه بان منچستر سیتی پیش از دربی منجستر

ستاره سوئدی منچستریونایتد قصد دارد با طعنه زدن به «کلودیو براوو»٬ حریفان جدیدش را قبل از دربی تحت فشار بگذارد.
ابراهیموویچ طی حرکتی کنایه آمیز در صفحه شخصی اش٬ مجموعه ای از نکته های تمرینی را برای «براوو» فرستاد و نوشت: این هم چندین راهکار که به آنها احتیاج پیدا می کنی. شنبه می بینمت.
این اولین تجربه این بازیکن کلودیو براوو٬ از حضور در رقابت یونایتد- سیتی خواهد بود. براوو، دروازه بان سابق بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی پیوست و می تواند اولین بازی خود را روز شنبه برای این تیم انجام دهد.

ویلیامز رکورد فدرر را شکست.

سرنا ویلیامز نفر اول تنیسورهای برتر زن جهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های تنیس یو اس اوپن مقابل یارسلو شودوا قزاقستانی قرار گرفت و به برتری دو به صفر رسید.
وی با این نتیجه به یک پیروزی تاریخی دست یافت، چون رکورد پیروزی‌هایش در گرند اسلم را به ۳۰۸ رساند و توانست رکورد راجر فدرر سوئیسی را بشکند.
ویلیامز ۳۴ ساله شنبه در دیدار برابر مارتینا ناوراتیلووا نیز رکورد سریع‌ترین سرویس را در بخش زنان شکست. ضربه او ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*