خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

نخستین مدال ایران در پارالمپیک ریو به دست آمد، پاکباز نشان نقره گرفت.

2686

درنخستین روز این بازی ها پنجشنبه در دوومیدانی و در ماده پرتاب وزنه کلاس اف ۱۲، سامان پاکباز عضو تیم ملی ایران با پرتابی به میزان ۱۵ متر و۹۸ سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت و نخستین نشان کاروان ایران که مدال نقره بود را به ارمغان آورد.
دراین ماده گونزالس لوپز اسپانیایی به مدال طلا دست یافت.

تیم ملی فوتسال ایران عازم کلمبیا شد.

کاروان تیم ملی فوتسال ایران تهران را به مقصد کلمبیا جهت شرکت در جام جهانی ترک کرد.
بازیکنان تیم ملی ایران بعد از استقرار در هتل محل اقامت، روز شنبه را استراحت خواهند کرد و یکشنبه و دوشنبه به تمرین می‌پردازند. ‌
ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را، ۱-سپهر محمدی ۲-علیرضا صمیمی ۳-احمد اسماعیل پور ۴-محمد کشاورز ۵-حمید احمدی ۶-محمدرضا سنگ سفیدی ۷-علی اصغر حسن زاده ۸-قدرت بهادری ۹-افشین کاظمی ۱۰-محمد طاهری ۱۱-مهران عالیقدر ۱۲-حسین طیبی ۱۳-فرهاد توکلی ۱۴- مهدی جاوید تشکیل می دهند
تیم ملی فوتسال ایران ‌در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا سه‌شنبه به مصاف اسپانیا تیم دوم جهان می رود.

منتظری چندین ماه از میادین فوتبال دور شد.

پژمان منتظری مدافع تیم ملی فوتبال ایران در برخورد با مهاجم چینی دربازی با تیم ملی این کشور در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شدت از ناحیه کتف آسیب دید تا جایی که با آمبولانس ورزشگاه را ترک و راهی بیمارستان شد تا با گرفتن ام آرآی از شدت ضربه وارد شده به کتف خود مطلع شود.
در شرایطی که هنوز هیچ منبع رسمی در ارتباط با وضعیت نهایی مدافع تیم ملی خبری منتشر نکرده و باشگاه الاهلی نیز موضع رسمی نداشته است برخی نزدیکان به منتظری مدعی شدند این مدافع حداقل دو ماه از میادین به دلیل پارگی در کتف دور خواهد بود و به همین خاطر این احتمال وجود دارد، بازی های حساس آتی تیم ملی را نیز از دست داده و قراردادش با باشگاه الاهلی هم فسخ شود.

عادل غلامی در تیم ملی والیبال ماندنی شد.

پس از بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل عده ای از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از این تیم اعلام کناره گیری کردند، اما عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی می گوید:من اعتقادی به خداحافظی موقت ندارم و فکر می کنم این مدل کنار رفتن اصلاً خداحافظی نیست. برخی از ملی‌پوشان مصدوم هستند و برخی دیگر از نظر روحی شرایط خوبی ندارند و احتیاج دارند که مدتی از والیبال دور باشند. من به شخصه با خداحافظی کوتاه مدت رابطه‌ای ندارم و اگر بروم، برای همیشه می‌روم.
وی افزود:بازیکنان بیشتر نیاز دارند تا در کنار خانواده باشند، در سال‌های اخیر تورنمنت‌های زیادی داشتیم، با این حال والیبال زده نشده‌ام، بلکه دلم می‌خواهد شرایطی فراهم می‌شد تا بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم. فکر می‌کنم هیچ رشته ورزشی به اندازه والیبال در طول سال تورنمنت ندارد و حضور در تمام آنها ظلم در حق خانواده‌ام است. به هر حال اگر از تیم ملی خداحافظی کنم به دلیل خستگی نخواهد بود.

بیل:اولویت رئال قهرمانی در لالیگاست.

گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اهداف رئال در این فصل گفت:در رئال مادرید، ما رویای فتح همه جام ها را داریم و وقتی وارد یک تورنمنت می شویم، هدفمان فقط قهرمانی است. لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، ما قصد فتح همه این جام ها را داریم.
وی افزود:واضح است که لالیگا برایمان اهمیت بسیاری دارد چون سال هاست که در آن قهرمان نشده ایم و به همین دلیل اولویت با لالیگا خواهد بود ولی در کنارش، قهرمانی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز برایمان بسیار مهم است. این هفته با اوساسونا بازی داریم و از حالا برای این دیدار هیجان زده ام. می دانم که بازی دشواری خواهد شد اما اینکه پس از مدت ها همه بازیکنان در شرایط بازی قرار دارند، فوق العاده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*