خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

والیبال باشگاه های آسیا با قهرمانی مقتدرانه بانک سرمایه خاتمه یافت.

2644

دیدار نهایی این رقابت ها چهارشنبه بین دوتیم بانک سرمایه نماینده ایران و العربی قطر در ماکائو برگزار شد که این مسابقه حساس با برتری ۳-۱ خاتمه یافت، تا شاگردان مصطفی کارخانه با این برد شیرین به مقام قهرمانی والیبال جام باشگاه های آسیا رسیده و بر سکوی نخست قاره کهن قرار گیرند.
بانک سرمایه با قهرمانی دراین مسابقات به عنوان تیم نخست قاره آسیا به رقابت های باشگاه های جهان راه یافت.
در دیدار رده بندی نیز، تیم تویوتا ژاپن با برد مقابل شانگهای چین به مقام سوم رسید.

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نخستین شگفتی با باخت خانگی ژاپن مقابل امارات رقم خورد.

مرحله مقدماتی نهایی این رقابت ها از پنجشنبه با برگزاری دیدارهای گروه های یک و دو آغاز شد که طی آن در گروه دو، تیم ملی ژاپن در مصاف با مهمانش امارات تن به شکست ۲-۱ داد، تا با این نتیجه بهت آور، نخستین شگفتی این مسابقات رقم بخورد.در دیگربازی این گروه نیز، استرالیا با دوگل از سد عراق گذشت.

وداع احساسی شواین اشتایگر با تیم ملی آلمان، اشک شواینی در شب خداحافظی با مانشافت درآمد.

تیم ملی فوتبال آلمان چهارشنبه شب در دیداری دوستانه مقابل فنلاند که به مناسبت خداحافظی باستین شواین اشتایگر کاپیتان این تیم از بازی های ملی برگزارشد به پیروزی ۲به صفر رسید.
دراین دیدار، شواین اشتایگر که آخرین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود داشت در مراسم قبل از مسابقه نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک از چشمانش سرازیر شد.

کرگر:لیورپول بین چهار تیم برتر انگلیس خواهد بود.

جیمی کرگر مدافع اسبق تیم فوتبال لیورپول انگلیس معتقد است، این تیم می‌تواند در فصل جاری لیگ برتربه جمع چهارتیم اول جدول برگردد.
سایت بین المللی گل دراین باره نوشت:قرمزهای آنفیلد فصل گذشته نسبت به منچسترسیتی که در جایگاه چهارم قرار گرفتن، شش امتیاز اختلاف داشتند.
کرگر معتقد است:نبود بازی‌های اروپایی باعث خواهد شد این تیم در فصل جاری نتایج بهتری کسب کند.
گفتنی است قرمزهای مرسی ساید در سه بازی ابتدایی فصل جاری موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌اند.

لواندوسکی:امیدوارم به زودی با بایرن تمدید کنم.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تاکید کرد که هرگز به جدایی فکر نکرده و امیدوار است که قرارداد خود را به زودی تمدید کند.
ایسنا به نقل از رونامه بیلد آلمان نوشت:این مهاجم ۲۸ ساله لهستانی گفت: هیچگاه در تابستان به جدایی از بایرن فکر نکردم. با وجود آنکه پیشنهادهای خوبی داشتم، اما اصلا به دنبال جدایی نبودم. نمی‌خواهم در شرایط کنونی سران باشگاه را زیر فشار قرار دهم اما امیدوارم که هر چه زوتر با هم به توافق برسیم و قرارداد خود را تمدید کنم. من دوست دارم در بایرن باقی بمانم.
وی افزود:آنچه که آنچلوتی درباره من گفت بسیار خوشحالم کرد. برایم افتخار است که مربی بزرگی چون آنچلوتی به ستایش از من می پردازد. او تاکید کرد که به هیچ وجه اجازه جدایی به من را نخواهد داد و این باعث شد تا به خود افتخار کنم و اصلا به دنبال جدایی نباشم. با وجود آنکه خبرهای زیادی درباره علاقه رئال مادرید به جذب من به گوش رسید اما اصلا به جدایی فکر نکردم.
لواندوفسکی در پایان سخنان خود گفت: باشگاه بایرن مونیخ به صراحت اعلام کرد که قصد فروش من را ندارد و این انگیزه دو چندان به من داد. خیلی زیبا است که در باشگاه بزرگی بازی کنی که به شما اعتماد داشته باشند.
این بازیکن لهستانی در سال ۲۰۱۴ از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست. او در ۱۰۳ بازی توانسته ۷۳ گل به ثمر رساند که این آمار بسیار خوبی است. لواندوفسکی فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را طوفانی آغاز کرد و توانست در نخستین بازی خود هت تریک کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*