خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو چهارشنبه رسما افتتاح می شود.

2669

به گزارش ایسنا، پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک از روز پنجشنبه ۱۸شهریور در ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود و نمانیدگان ایران در رشته های محتلف در آن حضور خواهند داشت که در رشته والیبال نشسته مدافع عنوان قهرمانی است و در وزنه برداری نیز با حضور سیامند رحمان قویترین مرد جهان از مدعیان جدی است و در دوومیدانی هم به دنبال کسب مدال های متعدد است.
مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک ریو چهارشنبه ۱۷شهریور آغاز می‌شود و رقابت‌ها از ۱۸شهریور آغاز و تا ۲۸شهریور ادامه خواهد داشت.

تیموریان به باشگاه صدتایی ها پیوست.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بازی در دیدار مقابل تیم ملی چین، به باشگاه‌های صدتایی‌های فوتبال ایران پیوست.
ایسنا دراین باره نوشت:آندرانیک تیموریان تا پیش از دیدار با چین ۹۹ بازی ملی برای ایران انجام داده است، با حضور در ترکیب اصلی و قرار گرفتن مقابل تیم ملی چین، صدمین بازی ملی خود را انجام داد تا او هم به جمع بازیکنانی مانند دایی، مهدوی‌کیا، نکونام، کریمی، پروین و… بپیوندد.
این درحالی است که، تیموریان نخستین کاپیتان ارمنی فوتبال ایران هم محسوب می‌شود.

برزگر:بنا را نباید از دست بدهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت:بنا را نباید از دست دهیم.
دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی سال ۱۹۷۳ تهران در خصوص خداحافظی محمد بنا از دنیای کشتی گفت:جمبولات تدیف، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه را پس از چندین کنارگذاشتن دوباره برای این کار انتخاب کردند که در المپیک ریو نیز موفق به کسب نتایج خوبی نشد.
منصور برزگر با اشاره به نتایج درخشان بنا در دوران مربیگری در کشتی فرنگی گفت: متاسفانه برخی به دلایل شخصی نظراتی را ارایه می دهند که درست نیست و هر چند که معتقدم عملکرد بنا دارای اشکلاتی است، اما از نظر کاری هیچ شخصی نمی تواند از او ایراد بگیرد.
وی تصریح کرد: مگر در کشورمان همانند بنا چند تا داریم، پس باید کسانی که نظر می دهند به صورت فنی و کارشناسانه عملکرد او را تحلیل کنند. کشتی فرنگی در المپیک به شش وزن کاهش یافته و دو مدال برنز نیز کسب کردیم و با توجه به ناداوری ها به نظر من عملکرد فرنگی قابل قبول بوده و نباید این نتیجه را نادیده بگیریم.
این پیشکسوت کشتی خاطر نشان کرد:محمد بنا را نباید از دست بدهیم و به هر قیمتی امثال او را باید حفظ کنیم.

پیروزی تیم دوم نایمخن در لیگ هلند با هدایت امیر هاشمی مقدم

وب سایت نود دراین باره نوشت:در فصل جدید رقابت های لیگ رگیوبال هلند، تیم دوم باشگاه نایمخن با هدایت امیر هاشمی مقدم سرمربی ایرانی خود با پیروزی آغاز کرد.
دراین رقابت ها، که با شرکت ۱۴ تیم برگزار می شود، تیم دوم نایمخن دز زمین نی می لار به برد دو به صفر رسید.
تیم دوم نایمخن در این دیدار خارج از خانه، دو مهاجم اصلی خود و انوش دستگیر، بازیکن افغانستانی را به دلیل همراهی تیم ملی این کشور در بازی برابر لبنان در اختیار نداشت.

مورینیو به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد.

ایلنا دراین باره گزارش داد:ژوزه مورینیو از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انتخاب شد.
دراین رای گیری، مورینیو ۴۰ درصد آرا را کسب کرد. آنتونیو کونته، سرمربی چلسی با ۳۳ درصد آرا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با ۱۴ درصد آرا و مایک فلان، سرمربی هال‌سیتی با ۱۳ درصد آرا به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم این نظرسنجی قرار گرفتند.
درجدول رده بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس، شیاطین سرخ با ۹ امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی و چلسی در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*