خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

سایت ترکیه ای ادعا کرد:شکایت ریزه اسپور از طارمی و رضائیان به فیفا

ایسنا به نقل از پایگاه خبری هابرگازتسی ترکیه نوشت:بعد از جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از باشگاه ریزه اسپور ترکیه و در حالی که دو بازیکن ایرانی در تمرین‌های این تیم نیز شرکت کرده بودند و حتی رامین رضاییان در اردوی اتریش نیز برای تیم ترکیه‌ای به میدان رفت، در نهایت هر دو بازیکن ایرانی قبل از شروع لیگ فصل ترکیه ترجیح دادند با فسخ قراردادشان به ایران بازگردند.
در همین زمینه این یک سایت ترکیه‌ای خبر داد:باشگاه ریزه اسپور ترکیه در تدارک شکایت از این دوبازیکن ایرانی به فیفا است تا این نهاد درباره فسخ قرارداد بازیکنان ایرانی با این باشگاه تصمیم گیری کند.

2698

فجرسپاسی شیراز در آستانه انحلال

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز اعلام کرد که این تیم به‌دلیل تأمین نشدن منابع مالی، از لیگ دسته اول کنار خواهد کشید.
وبسایت نود دراین باره گزارش داد:سرهنگ قنبری، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به خبرنگار گفت: در استان فارس هیچ‌کس به ما توجهی نمی‌کند و ما در این باره با مسئولان استانداری صحبت کردیم. هیئت مدیره و اعضای تیم تمام تلاش خود را برای گرفتن اسپانسر انجام دادند، اما تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد از اسپانسر پول زیادی نمی‌گیرد.
وی افزود: یک بازیکن باشگاه تراکتورسازی دو میلیارد تومان برای یک فصل بازی می‌گیرد که اگر این پول را به من بدهند، من دو سال تیم فجر را اداره می‌کنم. مسئولان استان اگر می‌خواهند تیم در لیگ دسته یک بماند باید منابع مالی را برای ما فراهم کنند.

رومنیگه:منچستر وقتی خواب بود رناتو را خریدیم.

خبرگزاری ایسنا به نقل ازتریبال فوتبال گزارش داد:رناتو سانچس پرتغالی که قبل از یورو ۲۰۱۶ کارش را برای پیوستن به بایرن مونیخ تمام کرد، از باشگاه منچستریونایتد نیز پیشنهاد داشت و پیش‌بینی می‌شد با توجه به رابطه نزدیک خورخه مندس، مدیربرنامه های او و ژوزه مورینیو، این بازیکن به یونایتد بپیوندد.
کارس هاینتس رومنیگه نایب رئیس بایرن درباره جذب این بازیکن گفت:تمجید و ستایش از خود در فلسفه من جایی ندارد. امسال در نقل و انتقالات عالی بودیم و توانستیم بازیکنانی که می‌خواهیم را خیلی زود به خدمت بگیریم. در واقع می‌توانم بگویم جلوتر از نقل و انتقالات کار کردیم. وقتی رناتو سانچس در یورو ۲۰۱۶ درخشید، خیلی تیم ها دوست داشتند برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند، اما ما در واقع خیلی زودتر توانسته بودیم این بازیکن را به خدمت بگیریم. در واقع وقتی تیم هایی از جمله منچستریونایتد در خواب بودند، توانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

سانه با قراردادی پنج ساله به منچستر سیتی پیوست.

پدیده فوتبال آلمان و فصل قبل شالکه با امضای قراردادی ۵ ساله به عضویت منچسترسیتی درآمد.
ایسنا گزارش داد:این بازیکن آلمانی ۲۰ ساله با قراردادی به ارزش ۳۷ میلیون پوند از شالکه راهی منچسترسیتی شد و در اولین مصاحبه خود از اینکه قرار است با پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی کند ابراز رضایت کرد.
لروی سانه بعد از ایکای گوندوغان و نولیتو به سومین خرید منچسترسیتی تبدیل شده است. این تیم همچنین قرار است برای به خدمت گرفتن گابریل خسوس از لیگ برزیل و جان استونز از اورتون نیز در روزهای آینده وارد مذاکره شود.

سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین مشخص شد.

ادگاردو بائوزا، سرمربی اسبق تیمهایی نظیر لیگا کیتو و سن لورنزو هدایت تیم ملی آرژانتین را به عهده گرفت.
به گزارش وبسایت نود، مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین در پی برکناری تاتا مارتینو پس از ناکامی در کوپا آمه ریکا، در هفته های اخیر جستجوهای زیادی برای یافتن جانشین وی انجام دادند که در نهایت بائوزا را به عنوان جانشین وی برگزیدند.
بائوزا سابقه دو دوره قهرمانی کوپا لیبرتادورس در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ را دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*