خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

برانکو:تصمیم گرفتیم رضائیان به پرسپولیس نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت که رامین رضاییان را جذب نکند.
برانکو ایوانکوویچ افزود: هیئت مدیره از من خواست در مورد مسائل تیم صحبت کنم و از من سوال کردند که آیا در مورد کادر بازیکنانم راضی هستم یا خیر؟ من هم چیزی که واقعیت است را اعلام کردم و گفتم که بازیکنان و کادر خیلی خوبی در اختیار داریم و آنها دوست دارند کار کنند و یک آینده بسیار زیبا پیش‌رو داریم. در همین جلسه نظر قطعی در مورد رامین رضاییان ارائه شد و تصمیم گرفتیم او را جذب نکنیم، زیرا تعداد بازیکنان بزرگسالمان به اندازه کافی است و لیست ما بسته شده است بنابراین تا نیم فصل جایی برای هیچ بازیکنی نداریم و با توجه به این که امروز دروازه‌بان جدید ما هم رسید، مشکل دروازه‌بان هم امروز حل شد. دروازه‌بان ما در تیم دبریسین مجارستان بازی می‌کرده و فکر می‌کنم که دروازه‌بانی خواهد بود که رقابت سالم و سازنده با بیرانوند خواهد داشت. او گلر خوبی است و هر لحظه نیاز داشتیم می‌تواند در درون دروازه بایستد و تجربه کافی دارد. کیفیت ایشان تضمینی بر کیفیت تیم است.

2600

دروازه بان کروات به پرسپولیس پیوست.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:بوژیدا رادسوویچ دروازه‌بان کروات صبح سه شنبه وارد تهران شد تا با باشگاه پرسپولیس برای حضور درون دروازه‌ این تیم مذاکره کند. این دروازه‌بان پس از حضور در تهران در تست پزشکی شرکت کرد و قرار است برای انجام مذاکرات نهایی راهی باشگاه شود.
بوژیدا رادسوویچ ۲۷ ساله کروات سال گذشته در لیگ مجارستان و در تیم دبرسن حضور داشت. وی با تیم اف سی کوپر اسلونی در سال ۲۰۱۴ سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز دارد.

حسنی خو از ریاست حراست وزارت ورزش استعفا داد.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان از سمت خود کنار رفت و ایرج عرب به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
ایسنا دراین باره گزارش داد:رضا حسنی خو که هفته گذشته به عنوان مدیرعامل و سپس سرپرست باشگاه استقلال معرفی شد، پس از ۴۸ ساعت از این پست استعفا کرد و حالا نیز از سمت خود در حراست وزارت ورزش استعفا کرده است.
پس از استعفای حسنی‌خو، ایرج عرب معاون او در وزارت ورزش به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است.

جان استونز به منچستر سیتی پیوست.

ایسنا به نقل از یورو اسپورت نوشت:باشگاه منچسترسیتی سرانجام به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و از طریق توییتر و سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد با جان استونز، مدافع فصل گذشته اورتون قراردادی ۴۷.۵ میلیون پوندی امضا کرده است.
این مدافع ۲۲ ساله که سال‌ها مورد توجه ژوزه مورینیو قرار داشت، اکنون راهی منچسترسیتی شده است تا زیر نظر جوزپه گواردیولا کار کند. او در مورد رفتن به سیتی به سایت سیتی گفت: از اینکه به سیتی پیوستم خیلی خوشحالم. بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل جدید و کار کردن با تیم جدیدم هستم. سیتی باشگاه جاه‌طلبی است. می‌خواهم به همراه این تیم جام‌های مختلفی را بدست آورم. می‌خواهیم با هم‌تیمی‌هایم در تمامی جام‌ها مدعی قهرمانی باشیم.
قراداد استونز با سیتی ۶ ساله است.

پوگبا:مورینیو مرا به بازیکن بهتری تبدیل خواهد کرد.

پل پوگبا بازیکن فرانسوی یوونتوس ایتالیا سه شنبه با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۹۳.۴ میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. او ۴ سال پیش یونایتد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده و راهی یووه شده بود. پوگبا چهارمین خرید فصل یونایتد پس از بایلی، مخیتاریان و زلاتان است.
وی در مصاحبه با شبکه اختصاصی منچستریونایتد، درباره دلیل انتخاب این باشگاه گفت:من با بازیکنان زیادی در مورد مورینیو حرف زدم.با موراتا و واران که در رئال سابقه کار کردن با او را داشتند و همه تایید کردند که مورینیو می تواند بهترین مربی برای من باشد. او باعث پیشرفت شما خواهد شد و کاری می کند که بیشتر از همیشه تلاش کنید.
وی افزود:با مورینیو چند بار صحبت کردم و به من انرژی مثبت داد. با خودم فکر کردم که چرا نه؟ مطمئنم که با مورینیو به بازیکن و انسان بهتری بدل خواهم شد. دوست دارم با یونایتد فاتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان شوم. شکی نیست که آرزوی من کسب توپ طلاست اما پیش از آن باید با یونایتد قهرمان لیگ برتر شوم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*