خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

بانک سرمایه به فینال والیبال باشگاه های آسیا راه یافت.

2642

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که در ماکائو برگزار می شود، تیم والیبال بانک سرمایه نماینده ایران در دیدار با شانگهای گلدن چین به برتری قاطع سه به صفر رسید و با این برد شیرین به دیدار نهایی این دوره صعود کرد.
به این ترتیب، تیم والیبال بانک سرمایه بدون شکست توانست جواز حضور در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر فوتبال درآستانه حذف، پول تماشای فوتبال از برنامه ششم توسعه حذف شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی می‌گوید که موضوع حق‌پخش از برنامه ششم توسعه با یک رأی اختلاف از بین پیشنهادهای دولت حذف شده است.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، در خصوص موضوع حق‌پخش تلویزیونی به تسنیم گفت: موضوع پرداخت حق‌پخش تلویزیونی به ورزش که در برنامه ششم توسعه آماده است، در کمیسیون فرهنگی با یک اختلاف رأی نیاورد و این موضوع از پیشنهادهای دولت حذف شد.
وی درباره اینکه در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به این موضوع به‌صورت اساسی پرداخته شده و تأکید روی حل مشکل حق‌پخش و پرداخت آن بود و چطور این مسئله رأی نیاورده و حذف شده است، گفت: نماینده مرکز پژوهش‌ها در جلسه خلاف موضوعی که شما می‌گویید عمل کرد و موضع انتقادی نسبت به پرداخت حق‌پخش به ورزش داشت. نماینده مرکز پژوهش‌ها دفاعی از پرداخت حق‌پخش نکرد و در نهایت با حضور نمایندگانی که از صداوسیما و ارگان‌های ورزشی برای دفاع آمده بودند، پرداخت حق‌پخش رأی نیاورد.
قاضی زاده هاشمی درباره اینکه آیا امکان دارد در کمیسیون تلفیق موضوع حق‌پخش دوباره به جریان بیفتد یا این مسئله قطعاً از برنامه ششم توسعه حذف شده است، گفت: در کمیسیون تلفیق گزارش کمیسیون فرهنگی از جلسه‌ای که برگزار شده اعلام خواهد شد. این موضوع دوباره در کمیسیون تلفیق مطرح و رأی‌گیری می‌شود. مجموعه ورزش هم باید ادله قوی و پیشنهادهای خود را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار بگیرد. اگر ادله آنها قوی باشد، ممکن است در رأی‌گیری تأثیر بگذارد.

فان باستن از کادر فنی هلند جدا شد، مرد یخی به زودی در فیفا مسئولیت خواهد گرفت.

مارکو فان باستن با انتشار بیانیه‌ای جدایی خودش را از تیم‌ ‌ملی هلند تایید کرد و عنوان کرد که به زودی در فیفا صاحب مسند خواهد شد.
وی بعد از اعلام استعفای خود از تیم‌ ‌ملی هلند، در بیانیه خود نوشت: فیفا از من درخواست کرده است تا با آنها همکاری کنم و من هم این درخواست را قبول کردم. به همین دلیل استعفای خودم را از تیم‌ ‌ملی هلند اعلام می‌کنم. من از اتحادیه فوتبال هلند تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد اما در موقعیتی قرار ندارم که آن را قبول کنم. به زودی مسئولیت جدید من در فیفا شروع می‌شود و ایده‌های خودم را برای پیشرفت این نهاد ارائه دادم. خیلی خوشحال هستم که فیفا به من پیشنهاد داده است تا با آنها همکاری کنم و تلاش می‌کنم تاثیر خودم را در این نهاد داشته باشم.
مارکو فان باستن، طی سال‌ هیا ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت، اما با توصیه پزشکان سرمربیگری را در رده باشگاهی ادامه و سپس به طور کامل آن را رها کرد.

وین رونی کاپیتان سه شیرها باقی ماند.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:سام آلاردایس سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با بیان اینکه وین رونی یک کاپیتان فوق العاده برای این تیم بوده، گفت: حالتی که وین در انجام وظیفه نقش خود داشته، پرسش در خصوص ادامه همکاری را برای من آسان کرده است.
دراین حال، آلن شیررکاپیتان اسبق سه شیرها دوشنبه گفت:وین رونی باید به فوتبال ملی خود پایان دهد تا بتواند بیشتر در خدمت باشگاهش منچستریونایتد باشد، اما آلاردایس براین این باور است که این بازیکن هنوز می تواند به حضور خود در تیم ملی انگلستان ادامه دهد.
وی گفت: رکوردی که وین از خود برجای گذاشته خودش حرف می زند. او مسن ترین بازیکن تیم است و در واقع از سوی هم تیمی هایش مورد احترام است.

آلکاسر رسما به بارسلونا پیوست.

وب سایت نود دراین باره نوشت:باشگاه بارسلونا اعلام کرد، پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی والنسیا را با قراردادی ۵ ساله از والنسیا به خدمت گرفته است.
رقم این انتقال ۳۲ میلیون یورو که می تواند تا ۳۴ میلیون افزایش یابد اعلام شده است. بارسلونا همچنین اعلام کرده بند فسخ قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*