خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

کیهانی:سلیمی ممکن بود زانوی خود را از دست بدهد.

بهداد سلیمی عضو فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری ایران پس از مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی پای راست خود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت طولانی مدت در بازی های المپیک حاضر شد، تا شانس خود را برای دومین طلای متوالی امتحان کند.
دراین حال، حضور سلیمی در این مسابقات با اتفاقات زیادی پیرامون مسائل داوری همراه بود اما در این میان دکتر کیهانی که جراح سلیمی پس از مصدومیت شدید او بود، درباره حضور سلیمی در این مسابقات نظر جالبی دارد. او در این باره می گوید: حضور سلیمی در این مسابقات و تحمل فشار زیاد آن برای سلیمی امری خطرناک بود که حتی امکان داشت منتج به از دست دادن زانوی پای او نیز بشود که این اتفاق به معنای پایان عمر ورزشی سلیمی در ۲۷ سالگی بود.
وی در ادامه افزود: دوران نقاهت سلیمی تنها چهار ماه بود که این مدت زمان بسیار کمی برای ریکاوری یک ورزشکار است اما بهداد تصمیم گرفته بود تا خود را به المپیک ریو برساند و به همین دلیل این فداکاری بزرگ را کرد تا برای کشورش مدال کسب کند.

2707

قاسم رضایی دومین فرنگی کار پرمدال تاریخ ایران

قاسم رضایی ملی پوش فرنگی ایران با مدال برنز المپیکی تعداد مدال‌های خود را در کشتی آزاد و فرنگی جهان و المپیک به ۵ رساند، او که یک طلا، یک نقره و ۳ برنز دارد بعد از سوریان که ۷ مدال دارد دومین مرد پر مدال تاریخ کشتی فرنگی است
براین اساس، در تاریخ کشتی ایران به جز این ۲ فرنگی کار که به ترتیب ۷ و ۵ مدال دارند، آزادکاران زیادی پر مدال بوده‌اند، مردان آزادکاری که بیش از ۴ مدال جهانی و المپیکی دارند عبارتند از: غلامرضا تختی، سیف پور، ایراهیم جواد پور، عبدالله موحد، رسول خادم، علیرضا حیدری، علیرضا دبیر واگر رضا یزدانی و حسن رحیمی در این دوره مدال بگیرند، آنها هم صاحب ۵ مدال در تاریخ کشتی خود خواهند شد.

ژونگ وی:ایران افتخار آسیاست.

رئیس پیشین فدراسیون بین المللی والیبال درباره کیفیت برگزاری مسابقات والیبال در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: این مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار می‌شود. استقبال زیاد تماشاگران و برنامه‌های سرگرم کننده متعددی که برای آنها پیش‌بینی شده در کنار آن سطح بالای تیم‌های شرکت کننده، جذابیت رقابت‌ها را بالا برده است.
ژونگ وی همچنین درباره صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر بازی‌های المپیک گفت: به ایران افتخار می‌کنیم، زیرا والیبال آسیا را به جهان معرفی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: ایران در سطح اول والیبال جهان قرار دارد و هیچ تیمی در آسیا نمی‌تواند این تیم را شکست بدهد. امیدوارم ایران بتواند به سطح بالاتری در والیبال دنیا برسد و پس از سال‌ها آسیا را در یک میدان بزرگ صاحب مدال کند.

هشدار برانکو به طارمی، به فکر خودت باش نه رضائیان

خبرگزاری ایلنا دراین باره گزارش داد:برانکو ایوانکوویچ پس بعد از تمرین چهارشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:می‌توانیم شروع فصل را برای خودمان خوب تلقی کنیم چون ۱۰ امتیاز داریم. آنچه باعث شادی ماست، نحوه بازی تیم است. بازیکنان از هفته اول فرم خوب خود را نشان دادند و از آنها راضی هستم. در تعطیلات هم انتظار داریم به بهترین نحو از زمان استفاده کنیم. الان شروع فصل است. مهمترین مسئله این است که از حالا خوب بازی کنیم. این بازی خوب هم تا الان با امتیاز همراه بوده است. طبیعی است که حریفان هم اینطور نمی‌مانند و در جدول بالا می‌آیند. ما خیلی خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. خوشحالم ۶ ملی پوش داریم. البته یک مقدار از حضور انصاری در تیم ملی متعجبم، چون او در ایفمارک تست پزشکی داد!
وی همچنین در خصوص اینکه مهدی طارمی از طرف رضائیان پیغام داده حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید، گفت:دیگر کاری به این موضوع نداریم. طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. خوشحالم او برای تیم و همبازیانش نگران است ولی به خودش بپردازد و قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد. درباره رامین هم همه چیز مشخص است.

حقیقی قراردادش را با ماریتیمو فسخ کرد.

خبرگزاری ایسنا دراین باره به نقل روزنامه رکورد پرتغال نوشت:علیرضا حقیقی قراردادی سه ساله با تیم ماریتیمو داشت، اما تصمیم گرفت قراردادش را با این تیم فسخ کند.
دروازه‌بان ۲۸ ساله، ژانویه گذشته به ماریتیمو پیوست و چهار بازی در لیگ پرتغال انجام داد و در فینال جام حذفی پرتغال نیز در ترکیب اصلی حضور داشت.
نیمکت نشینی حقیقی باعث شد او و باشگاه در توافقی دوطرفه این قرارداد را فسخ کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*