خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

وداع پرچمدار ایران از بازی های المپیک ریو

بانوی کماندار ایران با شکست برابر نماینده روسیه از بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل کنار رفت.
خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:زهرا نعمتی در مرحله یک سی و دوم رقابت‌های تیروکمان با شکست ۶-۲ مقابل آینا استپانووا از روسیه از دور مسابقات حذف شد وبه این ترتیب با بازی های المپیک خداحافظی کرد.

2616

والیبال المپیک ۲۰۱۶ و شکست دراماتیک ایران مقابل لهستان

در ادامه مرحله گروهی رقابت های والیبال بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل بامداد چهارشنبه تیم ملی ایران در دومین دیدار خود به مصاف لهستان رفت و در حالی که دو ست اول را به حریف قدرتمندش واگذار کرده بود دوگیم دیگر را از ان خود کرد، تا برای مشخص شدن تیم پیروز مسابقه به گیم پنجم کشیده شود.
دراین دیدار، ست های اول و دوم با برتری ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۳ لهستانی ها خاتمه یافت.درادامه تیم ملی ایران که همه چیز را از دست رفته می دید بربازی مسلط شد و ست های سوم و چهارم با نتایج ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۰ از آن خود کرد تا همه چیز در این دیدار حساس به ست پنجم کشیده شود.درگیم پنجم نیز دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و شانه به شانه هم پیش می رفتند که در نهایت لهستانی ها بهتر کار کرده و این گیم را ۱۸-۱۶ به سود خود خاتمه دادند و با برد دراین ست، مسابقه را با نتیچه ۳-۲ از آن خود کرده و به یک برد باارزش دست یافتند.
درپایان این دیدار بین بازیکنان دوتیم درگیری ایجاد شد که این مسئله حاشیه ای در رسانه های مختلف دنیا بازتاب داشت.
ملی پوشان والیبال ایران در سومین مسابقه خود پنجشنبه رودرروی کوبا قرار خواهند گرفت.

دیدار پرسپولیس و صبا

لیگ برتر فوتبال ایران و مصاف پرسپولیس و صبا برای تداوم صدرنشینی و دیدار استقلال و پیکان برای رهایی آبی پوشان از بحران
هفته چهارم این رقابت ها عصر پنجشنبه با برگزاری هفت دیدار آغاز می شود که طی آن در مهمترین بازی، پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی تهران میزبان صبای قم است.
سرخپوشان که با هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند با پیروزی دراین مسابقه خانگی می توانند صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.در دیگر بازی مهم این هفته، دوتیم تهرانی استقلال و پیکان در دیداری حساس به مصاف هم می روند.آبی پوشان پایتخت که از سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و با قرارگرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی در بحران به سر می برند برای رهایی از وضع موجود و فرار از قعرجدول رده بندی، چاره ای جز برد مقابل همشهری خود ندارند.درسایر بازی ها نیز، دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی دربی تبریز را برگزار خواهند کرد، سایپا در تهران پذیرای پدیده مشهد است، نفت آبادان میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود، استقلال خوزستان در اهواز به دیدار نفت تهران می رود و ذوب آهن اصفهان در فولادشهر رودرروی گسترش فولاد تبریز است.دراخرین بازی هفته بیستم نیز، جمعه سیاه جامگان مشهد میزبان فولاد خوزستان قعرنشین خواهد بود.

رانیری با لستر تمدید قرارداد کرد.

کلودیو رانیری سرمربی موفق و ایتالیایی لستر سیتی قرارداد خود را تا چهارسال دیگر با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تمدید کرد و به این ترتیب این مربی تاریخ ساز، تا سال ۲۰۲۰ در لستر باقی خواهد ماند.
این مربی باسابقه ایتالیای که این فصل دومین سال هدایت لستر را پشت سر خواهد گذاشت، کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برترخواهد داشت.
رانیری سابقه هدایت تیم هایی مثل یوونتوس، اینتر و چلسی را در کارنامه خود می بیند و امسال با لستر سیتی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور خواهد داشت.

مایکل پس در المپیک تاریخ ساز شد.

پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک تعداد مدال‌های طلای خود را به ۲۱ رساند.
ایسنا دراین باره نوشت:در رقابت های شنای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل، مایکل فلپس، شناگر آمریکایی در ۲۰۰ متر پروانه و چهار در ۲۰۰ متر آزاد امدادی، موفق به کسب دو مدلا طلا شدو به این ترتیب این شناگر در این بازی‌ها سومین مدال طلای خود را کسب کرد.
فلپس ۳۱ ساله، شنای ۲۰۰ متر پروانه را با زمان یک دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه به پایان رساند.
به این ترتیب فلپس بیستمین و بیست و یکمین مدال طلای خود در تاریخ المپیک را کسب کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*