خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

حسنی خو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شد!

به گزارش تسنیم، پس از برکناری بهرام افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال، هیئت مدیره این باشگاه چهارشنبه در وزارت ورزش تشکیل جلسه داد و اعضا، رضا حسنی خو رئیس حراست وزارت ورزش را به عوان مدیرعامل جدید آبی پوشان انتخاب کردند.
این در حالی است که حسنی‌خو ریاست حراست وزارت ورزش و جوانان را نیز برعهده دارد.

2713

به دستور سازمان بازرسی حساب باشگاه استقلال تهران مسدود شد.

خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:مسدود شدن حساب باشگاه استقلال به‌خاطر بررسی قراردادهای جاری انجام شده و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور به‌همین منظور سه شنبه راهی این باشگاه شدند و در نهایت رأی به انسداد حساب استقلالی‌ها دادند.
گفته می‌شود بازگشت به شرایط عادی و بازگشایی مجدد حساب باشگاه استقلال حداقل سه تا چهار هفته به‌طول می‌انجامد.

نتیجه جلسه هیئت مدیره پرسپولیس درباره رضائیان اعلام شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید سرمربی تیم و مدیریت باشگاه درباره همکاری با مدافع سابق این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.
محمدرضا زادمهر دراین باره به ایسنا گفت:قرار بر این شد کادرفنی و سرمربی تیم جلسه‌ای را با علی اکبر طاهری برگزار کند و در آن جلسه درباره همکاری با رامین رضاییان تصمیم گیری کنند.
این عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد یک بازیکن از لیست خارج شود و رامین رضاییان به جمع سرخ پوشان اضافه شود، توضیح داد: هر احتمالی وجود دارد فقط آقای طاهری و برانکو ایوانکوویچ تصمیم گیری خواهند کرد.

علی کریمی در دینامو زاگرب ماندنی شد.

مشکل علی کریمی برای صدور کارت آی تی سی از جانب باشگاه سپاهان اصفهان برای بازی در دیناموزاگرب کرواسی حل شد.
این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود، مسئولان باشگاه دیناموزاگرب تمایلی برای پرداخت رضایت‌نامه علی کریمی به باشگاه سپاهان اصفهان ندارند که در این صورت، علی کریمی به سپاهان بازمی‌گردد.
پس از این موضوع، باشگاه کروات چهارشنبه ۳۰۰ هزار دلار مبلغ رضایت‌نامه بازیکن جوان ایرانی را پرداخت کرد، تا با این حساب حضور کریمی در دیناموزاگرب قطعی شده و او امسال به همراه این تیم در لیگ کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود.

فلپس پرچمدار کاروان ورزشی آمریکا در بازی های المپیک ریو شد.

پرمدال‌ترین ورزشکار تاریخ المپیک به عنوان پرچمدار کاروان کشورش در المپیک ۲۰۱۶ انتخاب شد.
فلپس ۳۱ ساله که اعلام کرده پنجمین و آخرین حضورش در المپیک را تجربه خواهد کرد، در چهار دوره قبلی که در شنای المپیک حضور داشته، ۱۸ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کرده است و پرمدال‌ترین ورزشکار تاریخ این بازی‌ها محسوب می‌شود.
فلپس پس از اعلام این خبر گفت: افتخار می‌کنم که به عنوان پرچمدار آمریکا در المپیک معرفی شدم. این باعث افتخار است که نماینده کشورم خواهم بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*