خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

تیم ملی کشتی آزاد ایران وارد ریو شد.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران را حسن رحیمی، میثم نصیری، حسین یزدانی، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی در اوزان ۵۷، ،۶۵، ۷۴ ، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم تشکیل می دهند که به همراه رسول خادم سرمربی، رضا لایق، علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان، حسین کریمی، مربیان و همچنین علی بیات سرپرست و محمد کواری ماساژور این تیم وارد دهکده بازیها شدند.
مسابقات کشتی آزاد بازیهای المپیک ریو طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

2682

کی روش:اصلی ترین رقیب ما کره جنوبی است، فرصت آماده سازی خوبی را از دست دادیم.

خبرگزاری ایلنا دراین باره گزارش داد:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برپایی اردوی این تیم در منطقه کاورچیانو اظهار داشت:این کمپ تنها گزینه ای بود که برای تیم ملی ایران مهیا بود. وقتی این فرصت برایمان ایجاد شد تا در مرکز تمرینی تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشیم، واقعا جای خرسندی داشت. مطمئنا برپایی اردو در این مکان برای ما گزینه خوبی به حساب می آمد چرا که این مرکز هم تاریخ بزرگی دارد و هم این که بازیکنان بزرگی در گذشته در اینجا حضور داشته اند.
کارلوس کی روش در پاسخ به این سوال که آیا برپایی این اردو کمی دیر نیست، گفت: نمی‌خواهم راجع به این مساله صحبت کنم و بعد از بازی‌های رسمی تیم ملی درباره این مسائل صحبت خواهم کرد. اکنون می خواهم تمرکزم را بر روی آماده سازی بازیکنانم بگذارم. در گذشته فرصت را برای داشتن اردوهای آماده سازی خوب از دست دادیم و اکنون فقط می خواهم از فرصت به وجود آمده به نحو احسن برای آماده سازی بازیکنانم استفاده کنم.
وی در پایان درباره حریف اصلی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی عنوان کرد: مطمئنا گروه سختی داریم. در بالاترین سطح، رقیب بزرگ ما کره جنوبی است و دیگر تیمها نظیر چین، ازبکستان، سوریه، قطر به همراه ایران این شانس را دارند که به جام جهانی صعود کنند. همه تیمها نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و تنها چیزی که تیمها را از هم متمایز می کند آماده سازی است که بتوانیم برای تیمها مهیا کنیم.

گیگز:به عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، نگران لیورپول هستم.

رایان گیگز مربی فصل قبل منچستر یونایتد درباره برد پرگل و ۴-۱ لیورپول مقابل آرسنال در هفته اول لیگ برتر انگلیس دریک مصاحبه اینترنتی اظهار داشت: به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، واقعا نگران لیورپول هستم. چون تصور می‌کنم آنها بسیار مناسب و معقول خرید‌ کرده‌ و فوتبال اروپایی را مد نظر قرار ندادند.
وی افزود:آنها یک هفته را برای آماده‌سازی مسابقات انجام دادند. از این جهت تا حدی نگران قدرت‌نمایی آنها هستم
به اعتقاد اسطوره منچستر یونایتد، قرمزهای آنفیلد می‌توانند رقیب سرسختی برای همه بزرگان لیگ برتر در فصل جاری باشند.

تیری آنری:آرسنال اول انتخاب هیچ بازیکن بزرگی نیست.

اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال انگلیس دراین باره اظهارداشت:نمی تواند استراتژی این تیم در نقل و انتقالات را درک کند و نگران این است که روزی دیگر هیچ بازیکن بزرگی به این باشگاه نیاید و از امضای قرارداد با آرسنال امتناع کند.
پس از باخت سنگین آرسنال به لیورپول در ورزشگاه امارات در هفته نخست لیگ برتر انگلیس تیری آنری کاپیتان اسبق توپچی های شمال لندن تصریح کرد:به همه گفته بودند آرسنال پولدار است و حساب مالی باشگاه پر. اصلا درک نمی کنم که باشگاه نتوانسته با هیچ بازیکنی به توافق برسد. پس کدام درست است؟ پول دارند یا خیر؟ آیا آرسنال هنوز هم اولین انتخاب بازیکنان در انگلیس است؟ آن ها اگر بازیکن بزرگی در نقل و انتقالات باشد، می توانند او را به حضور در لندن ترغیب کنند؟ صرف پول فراوان دیوانگی است. اما آیا راهی جز پرداخت پول هم وجود دارد؟ شما مجبورید پول خرج کنید.

پلیس انگلیس مهاجم اسبق استون ویلا را کشت.

روزنامه انگلیسی دیلی میل دراین باره خبر داد:دالیان اتکینسون مهاجم سابق استون ویلا در نتیجه استفاده تفنگ بی هوشی از سوی پلیس انگلیس کشته شده است. این گلوله بی هوشی باعث شده است که او دچار حمله قلبی شود و بعد از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
دادستانی انگلیس، گروهی مخصوص برای پیگیری این حادثه مامور کرده است تا به این موضوع رسیدگی کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*