خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

والیبال ایران المپیک ۲۰۱۶ را با شکست مقابل آرژانتین آغاز کرد.

درمرحله مقدماتی رقابت های والیبال المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بزریل دوشنبه تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف آرژانتین رفت و درپایان با ارائه یک بازی ناهماهنگ سه به صفر مغلوب این تیم شد و این دوره از مسابقات را با تحمل یک شکست تلخ آغاز کرد.
دراین دیدار، ست اول با برتری ۲۵-۲۳ آرژانتین خاتمه یافت، درادامه، آرژانتین گیم دوم را با نتیجه ۲۶-۲۴ از آن خود کرد تا برتری محسوسی نسبت به تیم ملی ایران دراین دیدار داشته باشد.
در گیم سوم، آرژانتین تیم برتر میدان بود و با ارائه یک بازی برتر ۲۵-۱۸ به برتری رسید، تا این مسابقه را با پیروزی ۳به صفر به وسد خود خاتمه دهد.
ملی پوشان والیبال ایران سه شنبه در دومین بازی خود رودرروی تیم لهستان قرار خواهند گرفت.

2593

مشکل بازیکنان سرباز در تیم ملی فوتبال ایران حل شد.
خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نوشت:‌مهدی تاج درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال با نیروهای مسلح، اظهار کرد: پیرو پیگیری‌ها و جلساتی که برگزار شد و محور آن استفاده از قابلیت‌های کشور برای تیم ملی فوتبال ج.ا.ا بود، خوشبختانه با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح این اتفاق افتاد و تیم ملی می تواند از بازیکنان مدنظر خود استفاده کند.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود:جا دارد از مساعدت های سردار موسی کمالی – رئیس اداره نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدجواد زاده کمند – معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار مهرعلی باران چشمه – رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کنم. البته تخلفات انجام گرفته در بحث سربازی جای رسیدگی دارد و به جای خود محفوظ خواهد بود، اما ضمن تشکر از همه این عزیزان که حُسن نظر و نگاهی ویژه و ملی به تیم ملی فوتبال کشورمان داشته اند از این پس این بازیکنان می توانند تیم ملی را همراهی کنند.

افتخاری:دنبال چهارمین قهرمانی در آسیا هستیم!

خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال تهران پس از معارفه‌اش در این باشگاه، در واکنش به تبریک خبرنگاران اظهار داشت: من باید به شما تبریک بگویم که یک نفر از جنس فوتبال آمده است و از این بابت باید خوشحال باشید. پس از کسب ۲۵ سال تجربه به‌ دنبال شرایطی هستیم که استقلال بتواند چهارمین قهرمانی آسیا را کسب کند. امروز با جمعی از پیشکسوتان دیدار و به آنها اعلام کردم که شما سرمایه باشگاه هستید.
وی درباره تفاوت مدیر فوتبالی با غیرفوتبالی تصریح کرد: خوشبختانه هم مدیر فوتبالی و هم مدیر اجرایی بودم. باید بستر مناسبی برای بازیکنان و پیشکسوتان فراهم کنیم تا کارشان را انجام دهند. امروز با جمعی از پیشکسوتان دیدار داشتم، آنها را از دوران بچگی می‌شناسم. آنها دلگرم شدند که یک نفر حرف دل‌شان را می‌زند. من با ورزش کار کرده و اکنون باید تمام تجربیاتم را برای احیای باشگاه استقلال به کار ببرم. آنچه باشگاه اکنون نیاز دارد، آرامش است. مطمئن باشید تیم هم نتیجه می‌گیرد.
سرپرست باشگاه استقلال در حالی صحبت از قهرمانی چهارم استقلال در آسیا کرده که این تیم تنها دو قهرمانی در قاره کهن دارد!

دو بازیکن ایرانی به آکادمی نایمخن هلند پیوستند.

وبسایت نود دراین باره نوشت:مهدی محمدیاری، مهاجم ۱۶ ساله تیم‌های پایه‌ای استقلال اولین بازیکنی است که توانسته نظر مثبت رئیس آکادمی باشگاه نایخمن هلند را جلب کند.
فروتن باقریان، دروازه بان ۱۶ ساله رفسنجانی نیز مثل محمدیاری حضور درخشانی در جلسه‌های تمرینی آکادمی باشگاه نایخمن هلند داشته است. این دو بازیکن ایرانی به زودی با دریافت کارت بازی قادر به همراهی نایخمن در بازی‌های رسمی خواهند بود.
امیر هاشمی مقدم، سرمربی ایرانی تیم دوم نایخمن هلند تلاش بسیار زیادی برای معرفی دو استعداد ایرانی به آکادمی این باشگاه مطرح هلندی کرده است.

بولت:برای آخرین بار در المپیک می خواهم تاریخ سازی کنم.

یوسین بولت قهرمان دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان و المپیک در توئیتر خود به مردم و هوادارانش پیغام داد که به ورزشگاه بیایند و تاریخ‌سازی او برای آخرین بار در المپیک را تماشا کنند.
المپیک ریو آخرین المپیک بولت خواهد بود. او در روز اختتامیه بازی‌های المپیک ۳۰ ساله می‌شود. به همین علت بولت اعلام کرده است در سال ۲۰۱۷ بعد از مسابقات قهرمانی جهان لندن بازنشسته خواهد شد. او در مسابقات لندن تنها در دوی ۱۰۰ متر شرکت خواهد کرد.
وی اظهارداشت:به دلیل این که می‌خواهد در این المپیک هت تریک کند، هیجان زده است و این بزرگ‌ترین هدف اوست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*