خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کاپیتان تیم ملی فوتبال، گرانترین بازیکن لیگ برتر

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:در حالی نام آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی به لیست تیم ماشین سازی تبریز اضافه شد که با اعلام سازمان لیگ، وی گرانترین بازیکن لیگ ایران لقب گرفت.
این درحالی است که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هفته گذشته رقم قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتر را منتشر کرد که قرارداد آندرانیک تیموریان در لیست تیم ماشین‌سازی تبریز دیده نمی‌شد، اما این سازمان پس از حدود ۴ روز در سایت خود قرارداد تیموریان را نیز منتشر کرد و قرارداد وی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ثبت شده است. با این حساب تیموریان گرانترین بازیکن لیگ شانزدهم لقب گرفت.

2696

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل

تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل دراین کشور حضور دارد در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی برزیل تن به شکست سه به صفر داد.
ملی پوشان والیبال ایران در مرحله گروهی بازی های المپیک با تیم های آرژانتین، لهستان، کوبا، مصر و روسیه همگروه است که در نخستین بازی ۱۷ مرداد به مصاف آرژانتین می رود.

شواین اشتایگر خواهان ماندن در منچستر یونایتد است.

وبسایت نود دراین باره نوشت:در حالی که بسیاری از رسانه های بریتانیایی معتقدند با انتقال پوگبا به منچستریونایتد و ترافیک در خط میانی، جایی برای هافبک سابق بایرن مونیخ در تیم مورینیو وجود ندارد و سرمربی پرتغالی این بازیکن را به فروش خواهد رساند، اما روزنامه بیلد آلمان مدعی شده است، شواین اشتایگر هیچ قصدی برای ترک منچستریونایتد ندارد و می خواهد برای جایگاهش در ترکیب اصلی من یونایتد بجنگد.

رونی:زلاتان یکی از بهترین های جهان است.

زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم گلزن سوئدی تابستان امسال از پاری سن ژرمن جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. با وجود اینکه زلاتان در آستانه ۳۵ سالگی است، همچنان آماده است و وین رونی کاپیتان یونایتد به تمجید از او پرداخت.
وی دراین باره گفت:زلاتان یکی از بهترین مهاجمان جهان است و شخصیت بزرگی دارد. می‌توان دید که او واقعا می‌خواهد برای تیم ما مهم باشد. پس از تمرینات او در این رابطه صحبت می‌کرد که چطور می‌توانیم بهترین هماهنگی را داشته باشیم و می‌توان حرفه ای گری را در او دید.

بولت پرچمدار جاماییکا در بازی های المپیک نشد.

مسئولان ورزش جاماییکا، شِلی آن فریزر پریس دارنده مدال طلای دوی ۱۰۰ متر بانوان در المپیک‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ را به عنوان پرچمدار کاروان این کشور در افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو انتخاب کردند و به این ترتیب اوسین بولت قهرمان دوهای سرعت دنیا و المپیک پرچمدار کاروان کشورش دراین دوره از بازی ها نخواهد بود.
دراین حال، فریزر پریس ۲۹ ساله در حالی قرار است در این بازی‌ها به میدان برود که امیدوار در کنار «اوسین بولت» برای سومین دوره پیاپی به عنوان سریع‌ترین دونده المپیک شناخته شود.
این دونده قرار است پرچمدار جاماییکا در المپیک ریو باشد، همان کاری که اوسین بولت در المپیک ۲۰۱۲ و «ورونیکا کمپل براون» در المپیک ۲۰۰۸ انجام دادند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*