خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

الهه احمدی به مقام ششمی تیراندازی المپیک ریو رسید.

در رقابت های تیراندازی و در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر زنان، الهه احمدی ملی پوش تیم ملی ایران که به فینال این ماده راه یافته بود در مرحله پایانی در رده ششم قرار گرفت و به کار خود دراین دوره از بازی ها پایان داد.
احمدی در المپیک ۲۰۱۲ لندن هم به همین مقام دست یافته بود.
دراین ماده، نجمه خدمتی دیگر تیرانداز تیم ملی ایران با قرارگرفتن در رده یازدهم از صعود به مرحله پایانی بازماند.
درماده تفنگ بادی ۱۰ متر، شرکننده آمریکایی به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

2853

حضور رضا یزدانی در المپیک قطعی شد.

کاپیتان تیم ‌ملی کشتی آزاد ایران به عنوان ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم این تیم در رقابت‌های المپیک حاضر خواهد شد.
ایسنا دراین باره گزارش داد:کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در بیانیه‌ای رضا یزدانی را به عنوان ملی پوش المپیکی وزن ۹۷ کیلوگرم معرفی کرد.
کادر فنی در پایان بیانیه خود آورده است: در هر حال کادر فنی فارغ از نتیجه ای که فدراسیون پزشکی ورزشی، بنا به وظیفه تخصصی خود، پس از تشکیل کمیته ویژه، اعلام خواهد کرد، به رضا یزدانی اعتماد می کند. امیدواریم وی با تمام وجود برای کسب افتخار در این رویداد بزرگ تلاش کند و با کسب بهترین نتایج، خاطرات تلخ مردم عزیزمان در این وزن، در المپیک ۲۰۱۲ لندن به فراموشی سپرده شود.

برانکو:درتیمم برای رضائیان جایی ندارم، بحث او را تمام کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره جذب دروازه‌بان دوم برای تیم اظهارداشت: صحبت‌ها دراین زمنیه در حال اتمام است و توافق کامل انجام شده است. جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست، باید بلیت و ویزا بگیریم و شرایط سفر دروازه‌بان موردنظرمان به تهران را پیگیری کنیم، با این حال کارها تمام شده است. وقتی این دروازه‌بان با ما قرارداد امضا کرد، آن زمان متوجه می‌شوید که این بازیکن از کدام کشور آمده است.
برانکو ایوانکوویچ همچنین درباره وضعیت رامین رضاییان هم گفت:من شرایط این بازیکن را درک می‌کنم، اما واقعاً نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. تنها می‌توانم برایش بهترین‌ها را آرزو کنم، چون او بازیکن ملی‌پوش است، اما کادر بازیکنانم پر است. از چه‌کسی باید بگذریم تا رضاییان را بیاوریم؟ مثلا از حامد آقایی؟ این بازیکن زیر ۲۳ سال است و لیست بالای ۲۳ سال ما را پر نکرده، در حالی که رضاییان بازیکن بالای ۲۳ سال است.
یکی از خبرنگاران در مورد خارج کردن نام گولچ از فهرست سرخپوشان و اضافه کردن نام رضاییان به این لیست از برانکو پرسید که سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنید به همین سادگی است؟ این بازیکن قرارداد دارد و باشگاه تعهداتی نسبت به او دارد که نمی‌توان به این سادگی به وی اجازه جدایی داد. من از همه شما می‌خواهم بحث رضاییان را تمام کنید، چون همه چیز تمام شده است.

سید رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال تهران شد.

با حکم وزیر ورزش و جوانان، رضا افتخاری که پیش از این به عنوان رئیس کمیته فوتسال مشغول فعالیت بود به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد.
پیش از این رضا حسنی‌خو از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال کناره‌گیری کرده بود.
این تصمیم البته در حالی گرفته شده که رضا افتخاری هنوز مسئول کمیته فوتسال است و مسئولان وزارت ورزش به دنبال این هستند تا رضا افتخاری در باشگاه استقلال مشغول به کار شود.

برتری مقتدرانه لیورپول مقابل بارسلونا در ومبلی

تیم های لیورپول انگلیس و بارسلونا اسپاینا شنبه در تورنمنت چمپیونز کاپ درحضور بیش از ۸۹ هزار تماشاگر ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با برتری ۴به صفر لیورپول خاتمه یافت، تا شاگردان بورگن کلوپ با این برد شیرین و پرگل با روحیه ای خوب خود را آماده حضور در رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس کنند.
چهره برتر قرمزهای آنفیلد در این دیدار سادیو مانه مهاجم سنگالی و جدید این تیم بود که با ارائه یک بازی خوب ضمن زدن یک گل پایه گذار گل دوم تیم خود هم بود.
گل های لیورپول رادراین دیدار، مانه، خرید جدید باشگاه در دقیقه ۱۵، گل به خودی ماسکرانو در دقیقه ۴۷، اوریگی در دقیقه ۴۸ و جوریچ در دقیقه ۹۰ به ثمررساندند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*