خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

بنا:قرارنیست خداحافظی کنم، تلخ ترین شکست، باخت سوریان بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: باخت حمید سوریان در روز اول با اینکه در همان روز مدال برنز سعید عبدولی را داشتیم، شرایطی را به‌وجود آورد که در تیم به‌هم‌ریختگی ایجاد شد.
محمد بنا درمصاحبه با تسنیم ‌درباره اینکه چه برنامه‌ای برای آینده خود دارد و آیا در تیم ملی کشتی فرنگی ایران خواهد ماند یا خیر، اظهار داشت: فعلاً به فکر این هستم که هرچه سریع‌تر به ایران برگردم. در رابطه با آینده هم فعلاً چیزی نمی‌دانم. تنها چیزی که فعلاً به آن احتیاج دارم، دیدن خانواده‌ام و استراحت است.
وی ًدرباره حمایت فدراسیون از عملکردش در تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دست فدراسیون کشتی درد نکند. خیلی ممنونم، ولی من فعلاً هیچ فکری نمی‌توانم برای آینده داشته باشم. البته جدیداً مد شده که می‌گویند فلانی خداحافظی کرده است. من اصلاً قصد خداحافظی از کشتی را ندارم. افتخار می‌کنم که در کنار کشتی باشم، ولی باید به تهران برگردیم. باید مسابقات کشتی آزاد هم در المپیک به پایان برسد و شرایط دیده شود. هیچ‌کسی از آینده خبر ندارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد اینکه از شکست کدام‌یک از فرنگی‌کاران در المپیک ۲۰۱۶ بیشتر از همه ناراحت شده است، خاطرنشان کرد: شما اگر به المپیک ۲۰۱۲ لندن نگاه کنید، می‌بینید که مدال طلای حمید سوریان باعث روحیه‌ای شد که بقیه کشتی‌گیران هم حرکت کنند، چون عملکرد او به‌عنوان سردار، تأثیرگذار است. باخت حمید سوریان در روز اول با اینکه در همان روز مدال برنز سعید عبدولی را داشتیم، شرایطی را به‌وجود آورد که در تیم به‌هم‌ریختگی ایجاد شد. باخت سوریان، تلخ‌ترین شکست بود.

2732

عاشورزاده:این بدترین روز زندگی ام بود، مسئولیت شکست گردن خودم است.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:فرزان عاشورزاده که امید می رفت در رقابت های تکواندو المپیک یک مدال برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد در نخستین مبارزه برابر حریف مراکشی شکست خورد و از دور مسابقات حذف گرید.
عاشورزاده پس از این ناکامی گفت: این بدترین روز زندگی ورزشی ام بود تا حالا چند بار شکست خورده بودم و از همه باخت ها برای موفقیت در المپیک درس گرفته بودم اما اینجا باختم و این بدترین شکست زندگی ورزش ام بود.
وی افزود: در مبارزه با حریف مراکشی خیلی بد بودم و اصلا از خودم انتظار نداشتم که اینچنین مبارزه کنم. مسئولیت شکست گردن خودم هست و به مربی و بقیه ارتباطی ندارد.
تکواندوکار تیم ملی ایران تصریح کرد:شرمنده همه مردم ایران شدم. مسئولیت شکست با خودم است و هیچ کسی نقش ندارد، همه تلاش کرده بودند اما بد بودم.

گودرزی:پاداش مدال طلا را به سلیمی می دهیم.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درباره حذف دردناک بهداد سلیمی از رقابت های وزنه برداری المپیک ریو گفت:برای بهداد سلیمی آرزوی موفقیت می‌کنم، او نباید نگران باشد، چرا که همه مردم به سلیمی به‌عنوان یک قهرمان نگاه می‌کنند و امیدوارم او سال‌ها بتواند عرصه مدال‌‌آوری و قهرمانی‌اش را حفظ کند. قرار است جایزه نفر اول به سلیمی اهدا شود. برای مجتبی عابدینی ملی‌پوش شمشیربازی هم به فراخور شرایطی که وجود دارد جایزه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

زایتسف رکورد سریعترین سرویس المپیک را مقابل ایران زد.

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی برابر ایران رکورد سریعترین سرویس المپیک را زد.
ایوان زایتسف ۲۷ ساله با سرویسی که ۱۲۷ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت رکورد سریعترین سرویس در المپیک را به نام خود ثبت کرد.
وی در این مسابقه ۱۵ امتیاز گرفت که دو امتیاز آن را مستقیم از سرویس های خود دریافت کرد.
در المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز کریستین ساوانی از ایتالیا و گیورگی گروزر عضو تیم ملی آلمان چنین سرویسی را ثبت کرده بودند.

جهانبخش و قوچان نژاد در رده های ۱۶ و ۲۷ برترین مهاجمان لیگ هلند قرار گرفتند.

رنکینگ برترین بازیکنان فوتبال اردویژه هلند از سوی سایت فوتبال با توجه به امتیازهای کسب شده آنها در طول رقابت‌ها از سوی سه مجله معتبر ورزشی این کشور اعلام شد.
دراین رده بندی که درپایان هفته دوم لیگ اردی ویژه اعلام شد،‌ وان برخن از تیم ویتسه با امتیاز ۷.۵ صدرنشین است. کاسبر دولبرخ (آژاکس آمستردام) و استین اسپرینخ (روتردام) در رده‌های دوم و سوم برترین بازیکنان اردویژه تا پایان هفته دوم جای دارند.
درفهرست اعلامی، علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی تیم آلکمار جایگاه ۷۲ را در رده‌بندی کلی برترین بازیکنان اردیویژه را با امتیاز ۶.۲۵ به خود اختصاص داده است. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین نیز با کسب امتیاز ۶ در رتبه ۱۰۷ این رده‌بندی را در اختیار دارد.
در رده‌بندی برترین مهاجمان اردیویژه هلند، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان‌نژاد به ترتیب رتبه های شانزدهم و بیست و هفتم را به دست آورده‌اند. وان برخن، مهاجم ۱۷ ساله تیم ویتسه که صدرنشین رده‌بندی کلی برترین بازیکنان اردیویژه است در بخش مهاجمان نیز عنوان اولی را در اختیار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*