خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

المپیک ۲۰۱۶ ریو، عابدینی علیرغم شایستگی از دستیابی به مدال بازماند.

درادامه بازی های المپیک ریو برزیل چهارشنبه در پیکارهای شمشیربازی و در اسلحه سابر، مجتبی عابدینی عضو تیم ملی ایران دراین دوره درخشش فوق العاده ای داشت و با شکست حریفان قدرتمندی ازآلمان، کره و فرانسه مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شد و یکی از شگفتی های این مسابقات را رقم زد.عابدینی در مرحله نیمه نهایی به مصاف هامر آمریکایی رفت و درحالی که تا ثانیه های پایانی رقابت نزدیکی با حریف خود داشت در نهایت مسابقه را واگذار کرد و از صعود به دیدار پایانی بازماند.این شمشیربازی شایسته ایرانی در بازی رده بندی رودرروی حریفی از کره جنوبی قرار گرفت، اما مسابقه را به این شمشیربازی واگذار کرد و درعین شایستگی دستش از رسیدن به مدال المپیک کوتاه ماند، اما با درخشش دراین دوره نام خود را به عنوان یکی از رقبای جدی در اسلحه سابر دنیا مطرح کرد.
پس از شکست عابدینی در دیدار رده بندی، وی که به همراه پیمان فخری مربی خود در محل کنفرانس خبری حضور پیدا کرده بودند دقایقی گریه کردند و با چشمانی اشکبار به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 
عابدینی در واکنش به اینکه فقط یک امتیاز با مدال نقره المپیک فاصله داشت و این بار نسبت به المپیک لندن که در بازی نخست حذف شده بود خیلی فاصله گرفته عنوان کرد: دو سال است که ما خیلی خوب شدیم، من خیلی از قهرمانان را شکست داده بودم اما از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم!
پیمان فخری سرمربی تیم شمشیربازی ایران پس از شکست عابدینی در مرحله رده بندی مسابقات شمشیربازی المپیک اظهار داشت: عابدینی در حضور شمشیربازان مطرح دنیا تا نیمه نهایی و رده بندی بالا آمد که هر کدام، یک سبد مدال جهانی و المپیکی دارند. عابدینی فوق العاده خوب عمل کرد، حریفانی را شکست داد که طلای المپیک لندن و چین را در اختیار دارند اما اجازه ندادند به حقش که مدال بود، برسد.
درهمین اسلحه، علی پاکدامن دیگر نماینده شمشیربازی ایران در المپیک ریو است که در همان دیدار نخست برابر حریف بلاروسی شکست خورد و حذف شد.

2660

والیبال المپیک ۲۰۱۶، ایران با برتری مطلق مقابل کوبا قدرتنمایی کرد.

در ادامه مرحله گروهی رقابت های والیبال بازی های المپیک ریو پنجشنبه تیم ملی ایران در سومین دیدار خود به مصاف کوبا رفت و با ارائه یک بازی کاملا برتر حریف خود را سه به صفر و با نتایج(۲۵-۲۱، ۳۱- ۲۹ و ۲۵-۱۶) شکست داد وضمن کسب یک برد شیرین به صعود به مرحله بعد نیز امیدوار شد.
دراین دیدار ملی پوشان والیبال ایران چهره برتری از خود به نمایش گذاشته و توانستند کوبا را اسیر قدرت برترخود کنند.
تیم ملی ایران در این گروه از سه بازی صاحب یک برد و متحمل دو شکست شده و در چهارمین مسابقه خود شنبه رودرروی مصر قرار خواهد گرفت.

آزمون از لیورپول، شالکه و مارسی پیشنهاد دارد.

وب سایت نود دراین باره نوشت:سایت ورزش روسیه خبر داد که سردار آزمون ستاره ایرانی تیم روستوف پس از جدایی قربان بردیف از این تیم تصمیم به جدایی از این تیم را گرفته است و از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد از جمله آنها لیورپول، شالکه، بایرلورکوزن و مارسی است.
پیش از این نیز سایت فورفور تو سوئیس اعلام کرد بود که آزمون در لیست خرید شالکه قرار دارد.
از طرف دیگر بردیف که در آستانه به دست گرفتن هدایت تیم اسپارتاک مسکو است، می‌خواهد مهاجم ملی‌پوش کشورمان را به این تیم ببرد.

رده بندی فیفا، ایران همچنان بهترین تیم آسیا و مکان سی و نهم جهان

رده بندی برترین تیم هلی ملی فوتبال جهان درماه آگوست پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که براین اساس، تیم ملی ایران با ۶۷۴ امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه قبل بالاتر از تیم های مطرحی چون، سوئد و دانمارک و پاراگوئه در رده سی و نهم دنیا و نخست قاره آسیا قرار دارد.
دراین فهرست تیم های کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و استرالیا پایین تر از تیم ملی ایران در رده های دوم تا پنجم قاره کهن قراردارند.
در رده بندی برترین های فیفا، تیم ملی آرژانتین همچنان در صدر قراردارد و تیم های بلژیک و کلمبیا دوم وسوم هستند.

طاهری:رضائیان نشان داد به پرسپولیس علاقه ای ندارد.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:علی اکبر طاهری پس از نشست مجددی که با رامین رضاییان داشت افزود: ما به دنبال راهکار های مناسب در ارتباط با رامین رضاییان بودیم. در این ارتباط آقای علی پروین با تمام بزرگی که دارند با خود من در این ارتباط تلفنی صحبت کردند.
وی افزود: رضاییان هم امروز به اتفاق آقای استیلی به باشگاه مراجعه کرد و جلسه ای داشتیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران تصریح کرد: در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حفظ این بازیکن در پرسپولیس وجود داشت مطرح شد که آقای استیلی هم عنوان کردند پیشنهاد های خوبی است، اما رامین رضاییان با وجود اظهار نظر های قبلی که داشت اعلام کرد حاضر نیست در پرسپولیس بماند و به هر قیمتی که شده می خواهد از پرسپولیس برود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*