خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

آی او سی اضافه شدن کاراته و چهار رشته دیگر به المپیک ۲۰۲۰ را تایید کرد.

کمیته بین المللی المپیک، آی او سی، در یکصد و بیست و نهمین نشست خود اضافه شدن پنج رشته به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تایید کرد.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:یکصد و بیست و نهمین جلسه کمیته بین المللی المپیک با حضور توماس باخ رئیس این کمیته و رئیس ورزش کشور ژاپن در ریودوژانیور برزیل، محل برگزاری بازی های المپیک ۲۰۱۶ برگزار شد. یکی از مصوبات این نشست اضافه شدن پنج رشته به رشته های دوره آتی بازی های المپیک بود. 
بیسبال، سافت‌بال، کاراته، اسکیت‌بورد، موج‌سواری و سنگنوردی پنج رشته ای هستند که با تصویب کمیته بین المللی المپیک، ورزشکاران منتخب آنها در المپیک آتی حضور خواهند داشت، البته این حضور نمایشی است و مدال های توزیع شده در این رشته در جدول کلی توزیع مدال ها محاسبه نخواهد شد.

2755

درگیری در ورود مشعل المپیک به ریو

ورود مشعل المپیک به شهر ریو میزبان بازی های المپیک با درگیری همواه بود. تعدادی افراد در این درگیری ها دستگیر شدند و حتی افرادی تلاش کردند تا مشعل المپیک را خاموش کنند.
ایسنا دراین باره گزارش داد:مشعل المپیک در حالی وارد شهر ریو شد که مردم برای اعتراض به خیابانها ریخته بودند. پلیس این شهر با گاز اشک آور و گاز فلفل جمعیت را پراکنده کرد.
اعتراض مردم به هزینه های المپیک و مشکل سیاسی با یکدیگر هم سو شده اند تا مردم به برگزاری المپیک در برزیل اعتراض کنند.
بعد از دخالت پلیس مراسم حمل مشعل از سر گرفته شد مشعل به شهردار ریو داده شد تا مسیری را با آن طی کند.کارناوال موسیقی برای ورود مشعل به ریو برگزار شد.

تمجید سرمربی اندرلخت از آزمون

رنه ویلر سرمربی اندرلخت بلژیک بعد از آن که تیمش نتوانست از تساوی باارزش ۲-۲ در خانه روستوف استفاده کند و در حضور تماشاگرانش بازی برگشت را با نتیجه ۲-۰ واگذار کرد، واقع بینانه به آنالیز بازی پرداخت.
وی دراین باره اظهارداشت:همه ناراحتند. ما می خواستیم مثل بازی رفت بازی کنیم، ولی موفق نشدیم. تیم ما به اندازه کافی جنگنده نبود. بعد از گلی که خوردیم(دقیقه ۲۸) کار برایمان سخت تر هم شد. روستوف خیلی منسجم بازی می کرد. ما نمی توانستیم روزنه ای برای نفوذ در سازماندهی آنها پیدا کنیم. تیم ما هنوز کار دارد، هر چند از واکنش بازیکنانم بعد از گل دوم ناراضی نیستم. دو مهاجم روستوف(آزمون، بوخارف) دفاع ما را خیلی آزار دادند. آنها توپ را خوب نگه می داشتند و با سرعت خود خطرناک ظاهر می شدند.

آذری:گل محمدی برکنار نشده است.

ایسنا دراین باره نوشت:سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت‌وگو با سایت این باشگاه ‌اظهارداشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان است و برکنار نشده است بلکه ایشان با توجه به تخطی از دو بند قراردادش به جلسه کمیته انضباطی باشگاه در روز یکشنبه دعوت شده و اگر در جلسه روز یکشنبه حضور یابد در مورد تخلفات وی تصمیم گیری می‌شود. 
وی افزود:در صورت عدم حضور، هیئت مدیره باشگاه در مورد وی تصمیم گیری می‌کند، اما او فعلا تنها یک بازی از نشستن روی نیمکت تیم ذوب آهن محروم است و در مسابقه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با فولاد خوزستان هدایت تیم بر عهده مجتبی حسینی کمک مربی ایشان است.

مارتینز سرمربی جدید تیم ملی بلژیک شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک روبرتو مارتینز اسپانیایی و سرمربی فصل قبل اورتون انگلیس را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب کردند.
ایسنا دراین باره به نقل از دیلی میل نوشت:بعد از نمایش نه چندان خوب تیم ملی بلژیک با مارک ویلموتس در یورو ۲۰۱۶، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به برکناری این مربی از سمت مربیگری تیم ملی این کشور کرد تا در نهایت روبرت ومارتنز را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.
مراتینز۴۳ ساله بعد از ۳ سال حضور در اورتون از این تیم کنار گذاشته شد.این در حالی است که فدراسیون فوتبال بلزیک چندی پیش با صدور آگهی جذب سرمربی در رسانه ها خبرساز شده بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*