خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

تاج:انتخاب عابدینی از اختیارات من بود، دبیرکل معرفی خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب امیر عابدینی از اختیارات او بوده است و اعضای هیات رییسه انتقادات جدی در این باره نداشتند. او هم‌چنیبن تاکید کرد که درباره انتخاب دبیرکل هم مشکلی وجود ندارد و این مهم انجام خواهد شد.
مهدی تاج دراین باره افزود:بحث انتقاد نیست،‌ بلکه بحث‌های فنی در این خصوص مطرح شده است. عابدینی چهره ای موجه و درست است که خودش رییس فدراسیون فوتبال بوده و به ما و فوتبال ایران نیز کمک‌های زیادی کرده است. هیات رییسه هم در این خصوص انتقاد جدی نداشت. البته این موضوع و انتخاب عابدینی از اختیارات رییس فدراسیون فوتبال است. ضمن این که برخی خبرگزاری‌ها در پوشش این نوع اخبار به درستی عمل نکرده‌اند.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که انتخاب دبیر کل فدراسیون فوتبال و این که اعضای هیات رییسه معتقد هستند که باید در این خصوص هیات رییسه تصمیم‌گیری کند، خاطر نشان کرد: دبیر کل فدراسیون و نایب رییس دوم هم انتخاب می‌شوند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

2553

برانکو:پرسپولیس زمین گیر نخواهد شد، دقیق نمی دانم لیگ کی آغاز خواهد شد.

وی افزود: بیرانوند، جلال حسینی و همین‌طور وحید امیری به عنوان ملی‌پوشان ما و البته ساسان انصاری آرام‌تر و احسان علوان‌زاده و صادق محرمی از بازیکنان خوب ما هستند. مطمئنا بازیکنان جوان خودشان را به تیم تحمیل می‌کنند. مطمئنا بازیکنانی که در اختیار داریم تا حدود زیادی جای رامین رضائیان را برای ما می‌گیرند. گولیچ شرایط خوبی دارد اما نیازمند زمان هستیم تا با تیم هماهنگ شود.
سرمربی سرخپوشان اظهارداشت:متاسفانه حسین ماهینی نتوانست در کنار ما باشد، اما مطمئن هستم که او هم خیلی زود خودش را به جمع ما می‌رساند. می‌دانیم تمام مدتی که دور از ما بوده تمرین کرده است. قطعا تیم زمین‌گیر نخواهد بود. البته باید این نکته‌ را بگویم که با تمام احترام به شهدا متاسفانه در حال حاضر امکان شرکت در جام شهدا را نداریم زیرا زمانی که از اردو برمی‌گردیم شرایط مناسب نیست و از طرفی هم دقیقا نمی‌دانیم لیگ چه زمانی آغاز می‌شود، به همین خاطر نتوانستیم حضور در جام شهدا را بپذیریم.

داعش سر چهاربازیکن فوتبال را برید.
وب سایت نود دراین باره گزارش داد:اسامه ابوکویت، احسان الشویخ، نهاد الحسن و احمد اهاوخ ، چهار بازیکن تیم الشباب رقه این هفته توسط نیروهای داعش به قتل رسیدند. داعشی ها به اتهام جاسوسی برای نیروهای کرد سر این چهار بازیکن را بریدند.
این اقدام وحشیانه نیروهای داعش در حضور مردم عادی شهر رقه انجام شد و تصاویر آن هم در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.

رایولا:شاید پوگبا در یووه بماند.

پس از اینکه رئال مادرید، مقصد مورد علاقه پوگبا از خرید این بازیکن فرانسوی منصرف شد، حال به نظر منچستریونایتد بدون رقیب می‌تواند با یووه وارد مذاکره شود. با این حال، مینو رایولا مدیربرنامه پوگبا که اخیرا زلاتان را راهی الدترافورد کرد، مدعی شد که ممکن است پوگبا یک سال دیگر در تورین بماند.
وی دراین باره گفت:صحبت های زیادی درباره آینده پل مطرح می‌شود، اما شاید او یوونتوس را ترک نکند. او عجله ای برای جدایی ندارد و یوونتوس هم نمی‌خواهد او را بفروشد. آنها می‌خواهند قراردادش را تمدید کنند. ما در یوونتوس خوشحال هستیم و آنها نیز باشگاهی هستند که قصد دارند ستاره‌هایشان را حفظ کنند.

داگلاس کاستا المپیک ریو را از دست داد.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:داگلاس کاستا مهاجم برزیلی تیم بایرن مونیخ آلمان به علت مصدومیت از ناحیه پای چپ قادر نخواهد بود تیم المپیک برزیل را در بازی های تابستانی المپیک ۲۰۱۶ ریو همراهی کند.
کاستا یکی از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ در فصل گذشته رقابتها بود و در ۴۳ بازی ۷ گل برای باواریایی ها به ثمر رساند.
این بازیکن در سال ۲۰۱۵ از شاختاردونتسک اوکراین به بایرن پیوست. کاستا یکی از سه بازیکن بزرگسال برزیل است که مجاز به شرکت در بازی های المپیک بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*