خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

گلزنی عزت الهی برای روستوف در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا

ایسنا دراین باره نوشت:در مرحله مقدماتی بازی های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مقابل مهمانش اندرلخت بلژیک به تساوی ۲-۲ رسید.
گل نخست روستوف دراین دیدار توسط سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی این تیم به ثمررسید.این بازیکن در نیمه دوم هم تیرک دروازه حریف را لرزاند. سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی تیم روسی در نیمه دوم به میدان آمد.
گلی که عزت‌اللهی به ثمر رساند، نخستین گل یک بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا بعد از۱۰ سال است. آخرین باری که یک بازیکن ایرانی موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند به سال ۲۰۰۵ برمی‌گردد که علی کریمی موفق شد در ترکیب بایرن مونیخ برابر راپیدوین اتریش گلزنی کند.
قبل از کریمی، مهدوی‌کیا آخرین بازیکن ایرانی بود که موفق شد در سال ۲۰۰۱ برابر یوونتوس گلزنی کند.

2628

لوبانوف قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:آلکساندر لوبانوف دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.لوبانوف چهارشنبه پس از مذاکراتی که با مسئولان این باشگاه بر سر جدایی از پرسپولیس به توافق رسید.این دروازه‌بان ازبکستانی به همراه یکی از مسئولان باشگاه به هیئت فوتبال رفت و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.لوبانف پس از فسخ قراردادش فردا ایران را ترک خواهد کرد.به احتمال زیاد یک دورازه‌بان در رده امید به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

برانکو مدافع استرالیایی پرسپولیس را نمی خواهد.

وب سایت نود دراین باره گزارش داد:آنتونی گولچ مدافع استرالیایی – کروات پرسپولیس اولین بازیکن خارجی بود که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوستف اما در هیچ کدام از بازی های دوستانه و رسمی تا به حال در ترکیب ثابت برانکو به میدان نرفته است. بازیکنی که سابقه قهرمانی با وسترن سیدنی استرالیا را داشته به قدری از دوران آمادگی دور شده که ابتدا به لیگ مولداوی رفته و پس از آن راهی پرسپولیس شده است.
وب سایت نود درادامه گزارش خود نوشت:صحبت های مقدماتی با این بازیکن برای فسخ قرارداد انجام شده و به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می شود. باید دید نظر گولچ که قراردادی ۲۵۰ هزار دلاری بسته و باشگاه مولداوی که رضایتنامه ۱۰۰ هزار دلاری را صادر کرده نسبت به این فسخ قرارداد چیست و آنها حاضر می شوند بدون دریافت غرامت این قرارداد را فسخ کنند یا خیر.

چلسی منفورترین تیم لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.

یک نشریه معتبر انگلیسی با نظرسنجی از هواداران تیم‌های انگلیسی، رده‌بندی منفورترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر جزیره را مشخص کرد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:نشریه میرر برای معرفی منفورترین تیم‌های لیگ برتر برای مردم انگلیس اقدام به یک نظرسنجی کرده است که نتایج آن نشان می‌‌دهد چلسی با سبقت گرفتن از منچستریونایتد لقب منفورترین تیم لیگ برتری را از آن خودش کرده است.
در رده‌بندی منفورترین تیم‌های لیگ برتری پس از چلسی و منچستریونایتد، لیورپول در رده سوم قرار دارد و پس از آن هم تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال پنج ضلعی منفورترین تیم‌های جزیره را کامل می‌کنند.
نکته جالب در مورد صدرنشینی چلسی در رده‌بندی منفورترین تیم‌های لیگ برتری این است که اکثر کسانی که این تیم را منفورترین تیم جزیره توصیف کرده‌اند، هواداران همشهری سفیدپوش این تیم یعنی تاتنهام بودند. هواداران چلسی اما ابتدا آرسنال و پس از آن تاتنهام را به‌عنوان منفورترین تیم جزیره انتخاب کرده‌اند.

توهیر:مانچینی و ایکاردی در اینتر می مانند.

اریک توهیر مالک باشگاه اینتر ایتالیا درباره فعالیت های اینتر در بازار نقل و انتقالات گفت: به هیچ وجه قصد نداریم ایکاردی را بفروشیم. پیشنهادهایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن داشتیم ولی قصد نداریم این بازیکن را از دست بدهیم. سال گذشته قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم. دو طرف تمایل دارند تا موضوع همکاری خود را ادامه دهند. در اینتر مثل یک خانواده هستیم و هرگونه مشکل را بین خودمان حل می‌کنیم. ایکاردی کاپیتان تیم ما محسوب می‌شود و بازیکن مهمی برای ماست. این پیشنهادات و صحبت ها انگیزه تیم ما را بیشتر می‌کند و باعث تقویت حس مسئولیت پذیری ما به تیم می شود.
وی افزود:درباره سرمربی تیم نیز باید بگویم اعتقاد خاصی به کار مانچینی دارم و دوست دارم او کارش را در تیم ادامه دهد. هرگونه صحبت درباره جدایی مانچینی شایعه است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*