خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

برانکو:ازبازیکنان جدید رضایت کامل دارم.

ایسنا دراین باره نوشت:‌‌برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ، اظهار کرد: شرایط اردوی ما بسیار کامل و همه چیز عالی بود. ما شانزده جلسه تمرینی را برگزار کرده‌ایم و توانستیم سطح آمادگی بازیکنان را بهتر کنیم. به غیر از مشکل کوچکی که برای سید جلال حسینی و وحید امیری به وجود آمد دیگر مشکلی نداشتیم. البته آنها نیز در روز یکشنبه در تمرینات ما حضور داشتند. فکر می‌کنم که کار ما اینجا موفق بود.سرمربی سرخپوشان درباره جذب بازیکنان تیمش نیز خاطر نشان کرد: همین جا رضایت خودم را از بازیکنان جدید اعلام می‌کنم. علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و وحید امیری جزو ملی‌پوشان ما هستند. ساسان انصاری و احسان الوان زاده و محمد آقایی نیز از بازیکنان خوب ما محسوب می‌شوند. با اضافه شدن ماهینی هم شرایط بهتر خواهد شد. البته هنوز هم برای یکی، دو بازیکن جا داریم ، اما تیم ما در حال‌ حاضر با همین بازیکنان هم کامل شده است و می‌خواهیم داوطلب باشیم. ۱۲ بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده‌اند که باید با وجود آنها یک خانواده‌ شویم.

2565

سیچلو:ایران ظرفیت حضور در نیمه نهایی المپیک را دارد.

خوآن سیچلو دستیار اول لوزانو در تیم ملی والیبال ایران‌ درباره شرایط این تیم گفت: بعد از چند روز استراحت تیم دوباره فعالیت خودش را آغاز کرده است اما اینکه دوباره موتور تیم را روشن کنیم و بازیکنان سرحال بیایند، کار سختی است. من مطمئن هستم در این مدت بازیکنان از شرایط فعلی بهتر می‌شوند و تا المپیک به فرم ایده‌آل خود می رسند.
وی درباره مدت زمان باقیمانده تا المپیک گفت: یکسری از جزئیات تیم و بازیکنان باید بهتر شود تا در نهایت ایران بتواند با بهترین شرایط خود به مهم‌ترین بازی تاریخ خود برود.
سیچلو آرژانتینی درخصوص شانس ایران برای قرار گرفتن روی سکو المپیک گفت: تیم ملی ایران در حال حاضر ظرفیت حضور در نیمه نهایی را دارد. از نظر من همان قدر که ما شانس داریم تا مرحله نیمه نهایی بالا بیایم به همان میزان هم ممکن است در مرحله گروهی حذف شویم.

رستمی، مرادی و سلیمی مجوز حضور در المپیک را گرفتند.

یازدهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری با محوریت بررسی و آنالیز رکوردگیری تیم ملی در کلاچای و مشخص شدن تکلیف سهمیه‌های قطعی اعزامی به المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل برگزار شد.
براساس درخواست سرمربی تیم ملی و همچنین تایید شورای عالی فنی، در خاتمه این جلسه در نهایت تکلیف کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم و بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ با توجه به شرایط استاندارد و رکوردی ایده‌آلی که برای کسب موفقیت در بازی‌های المپیک ریو دارند، مشخص شد و این ۳ وزنه بردار پرامید کشورمان قطعاً به‌عنوان نماینده وزنه برداری ایران در ریو روی تخته می‌روند.

یزدانی:هدفم فقط گرفتن خوشرنگ ترین مدال المپیک است.

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان و کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در المپیک ۲۰۱۶ اظهار کرد: بعد از مصدومیت شدیدی که ۴ ماه پیش از ناحیه آشیل پا برایم بوجود آمد همزمان با دوره درمان، تمریناتم را به آرامی آغاز کردم و چند هفته ای است که تمرینات کشتی را پی‌گیری می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد خاطرنشان کرد: شرایطم از نظر بدنی و روحی و روانی ایده‌آل است. امیدوارم در مدت باقیمانده تا آغاز المپیک نیز مشکلی برایم بوجود نیاید و بتوانم با شرایط بسیار خوب در المپیک حاضر شوم.
کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی آزاد ایران درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه گیری اش در رقابت های المپیک گفت: پیش بینی در ورزشی مانند کشتی کار منطقی و عاقلانه‌ای نیست چرا که کسب نتیجه در هر میدانی به شرایط زیادی بستگی دارد.اما قول می دهم با تمام وجود کشتی بگیرم و ناکامی المپیک قبلی را جبران کنم. همه هدفم این است که خوشرنگ ترین مدال المپیک را بدست بیاورم و ضمن اینکه مزد زحمات خودم و کادر فنی را بگیرم باعث خوشحالی مردم شوم.

مدافع فرانسوی رم به بارسا پیوست.

بارسلونا اسپانیا با ‌‌لوکاس دینیه، دفاع چپ فرانسوی فصل گذشته تیم فوتبال رم ایتالیا قرارداد بست.
قرارداد بارسلونا با مدافع ۲۲ ساله و ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن که فصل گذشته به صورت قرضی برای جالوروسی بازی می‌کرد، پنج ساله است و به این ترتیب او تا سال ۲۰۲۱ خودش را به آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا متعهد کرد و برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با جوردی آلبا رقابت کند.
به نوشته نشریه آس، ارزش قراردادی که بارسا با دینیه بسته ۱۶.۵ میلیون یورو است و او به سومین خرید تابستانی کاتالان‌ها تبدیل شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*