خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

لوزانو:می خواهیم در المپیک دربین چهارتیم برتر گروه باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان دومین روز تمرین‌ برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: از امروز تا زمانی که تیم ملی ایران مسافر ریو است ۱۴ روز کاری را در پیش داریم. حدود ۵ روز است بازیکنان تیم ملی با هم تمرین نکرده‌اند به همین دلیل در هفته ابتدایی ما کارهای بدنسازی را انجام می‌دهیم و اولویت‌مان بعد از بدنسازی کار روی تکنیک‌های فردی است اما در دو هفته بعد بیشتر روی کار گروهی و تاکتیک‌های بازی‌هایمان کار می‌کنیم.
رائول لوزانو درباره نتایج تیم ملی در المپیک۲۰۱۶ اظهارداشت: باید در تمام بازی‌ها گام به گام پیش برویم. سعی ما این است که در بین ۴ تیم اول گروه خودمان باشیم و به دور بعد صعود کنیم. بعد از صعود و در مرحله یک چهارم نهایی در برابر هر یک از تیم‌هایی مانند برزیل، آمریکا، ایتالیا و فرانسه قرار بگیریم، کار دشواری داریم چرا که همه آن‌ها قدرتمند هستند و بازی برابر همه آن‌ها سخت.

2552

گریزمان:رونالدو توپ طلا را می برد.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه پس از نایب قهرمانی خروس‌ها در یورو ۲۰۱۶ تاکید کرد کریستیانو رونالدو توپ طلای امسال را خواهد برد.
انتوان گریزمان با زدن ۶ گل به عنوان بهترین گلزن یورو ۲۰۱۶ انتخاب شد. او نخستین بازیکنی بعد از بالاک است که هم در فینال یورو و هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازنده می شود. بالاک هم پیش از این در سال ۲۰۰۸ با وجود صعود به فینال یورو و لیگ قهرمانان اروپا در یک فصل نتوانست قهرمان شود.
ستاره اتلتیکو مادرید درباره توپ طلا هم اظهارداشت: همه چیز تمام شد و براین باور هستم که توپ طلا به رونالدو می‌رسد. او قهرمانی در یورو و لیگ قهرمانان را به دست آورد و توپ طلا ۲۰۱۶ برای او است.

میزان آسیب دیدگر کربس رونالدو مشخص شد.

میزان آسیب دیدگی و زمان دوری فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از میادین مشخص شد و این بازیکن سوپر جام اروپا برابر سویا را که قرار است در ۹ آگوست برگزار شود از دست داد.
آسیب دیدگی کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره رئال مادرید دربازی با تیم ملی فرانسه در فینال یورو ۲۰۱۶ حسابی هواداران این بازیکن بزرگ را نگران کرد. بعد از آسیب دیدگی این بازیکن گمانه زنی های زیادی به گوش رسید و بعضی از پارگی رباط صلیبی او سخن به میان آوردند، اما کادر پزشکی پرتغال چنین چیزی را رد کرد.
کادر پزشکی پرتغال بعد از بازی اعلام کرد، رونالدو از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدکی شده است و به احتمال خیلی زیاد تا پنج هفته نمی تواند به میدان برود.
به این ترتیب این بازیکن سرشناس پرتغالی دیدار سوپر جام اروپا برابر سویا را از دست داد.

آنچلوتی:خوشحالم در بهترین باشگاه دنیا کار می کنم، همه جام ها را می خواهیم.

کارلو آنچلوتی در آغاز نخستین کنفرانس خبری خود در بایرن به نمایندگان رسانه‌ها به زبان آلمانی خوشامد گفت و در بخش‌های از صحبت‌هایش به انگلیسی و حتی ایتالیایی صحبت کرد که مترجم اختصاصی‌اش حرف‌های او را به آلمانی برگرداند.
سرمربی جدید بایرن مونیخ اظهارداشت:بعد از دوره ۳ ساله حضور پپ گواردیولا دنبال راه انداختن انقلاب نیست. بلکه خواهان ادامه و تکمیل مربی سابق است. ضمن آنکه خاطر نشان ساخت که در تلاش برای تحقق خواسته های بایرن در سطح اروپا جهت کسب موفقیت خواهد بود.
مربی اسبق رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم که رسیدن به نیمه نهایی برای تیم کافی است.چون می‌خواهیم برنده لیگ قهرمانان شویم.
آنچلوتی همچنین در مورد زندگی در مونیخ عنوان کرد: من این شهر را خیلی دوست دارم.برای من حکم تجربه‌ جدیدی را دارد. از مراسم اینجا هم خیلی خوشم می‌آید.غذای اینجا هم شبیه به ایتالیا است. همین عوامل احتمالا کار را برایم راحت‌تر خواهند کرد.

ماری:از این قهرمانی بیش از دفعات قبل لذت بردم.

قهرمان تنیس ویمبلدون پس از بالا بردن جام تاکید از این قهرمانی بیش از قهرمانی‌های قبلی لذت برده است.
اندی ماری بریتانیایی پس از کسب دومین قهرمانی در رقابت های ویمبلدون گفت:لحظات بسیار خوب و شکست‌های بسیار سختی را این جا داشتم. واضح است به دلیل شکست‌های سختی که داشتم، پیروزی‌ها احساس بسیار خاصی به من می‌دهند.
وی با اشاره به حضور دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در جایگاه تماشاگران به شوخی گفت: فکر می‌کنم بازی کردن در فینال ویمبلدون سخت است اما قطعا نمی‌خواهم نخست وزیر باشم. این کار برایم غیر ممکن است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*