خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

کمیل قاسمی المپیکی شد.

برای مشخص شدن نفر نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل دوشنبه دیدار انتخابی بین کمیل قاسمی و پرویز هادی برگزار شد که این مسابقه جنجالی و سراسر حاشیه ای که با درگیری هواداران دو کشتی گیر همراه بود با برتری کمیل قاسمی خاتمه یافت، تا این کشتی گیر به عنوان کشتی گیر نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو انتخاب شود.
پس از پایان این مسابقه، هواداران پرویز هادی با درگیری با مسئولان فدراسیون کشتی پرداختند.
پرویز هادی پس از شکست در این دیدار گفت:به سایت فدراسیون کشتی مراجعه کنید آنجا نوشته است که کمیته فنی تصویب کرده ۱۵ روز دیگر مسابقه انتخابی برگزار شود. سپس رسول خادم هر روز حرفی را بیان می‌کرد که چیز دیگری بود در کل دیگر حرفی ندارم و امیدوارم حق با هر کسی هست خدا جوابش را بدهد.
وی افزود:خادم به من گفت امسال نمی‌خواهم مسابقه داخلی برگزار کنم به همین خاطر ما به تورنمنت‌ها می‌رویم و هر کس توانست بهترین نتیجه را بگیرد راهی المپیک می‌شود. در مصوبه خود نوشتند که اگر در مسابقات خارجی در کشتی رودر رو هم به هم رسیدند این مسئله ملاک نیست. در سایت فدراسیون سند این مسئله موجود است و این تصمیمی بود که شورای فنی گرفت حتی من را به اتاقش فراخواند و اعلام کرد که هر کدام از ما در کشتی رودررو هزار بار برنده شویم این مسئله ذره‌ای اهمیت ندارد تنها ملاک ما موفقیت در تورنمنت‌های خارجی است. حاضرم دستم را روی قرآن بگذارم و خادم هم همین اقدام را انجام دهد.
هادی در پایان تاکید کرد: خادم ظاهر و باطنش یکی نیست و از این مسئله ناراحتم. مردانه به من می‌گفتند که می‌خواهم انتخابی بگذارم، چرا سر من را کلاه می‌گذارند او چیزی که بیان می‌کند و در باطنش است زمین تا آسمان فرق می‌کند. مردم هم فقط ظاهر را می‌بینند و این را نمی‌بینند او را به خدا می‌سپارم و امیدوارم خدا جوابش را بدهد.

2478

افشین پیروانی هدایت نفت تهران را برعهده گرفت.

خبرگزاری فارس به نقل ازسایت باشگاه نفت تهران اعلام کرد:افشین پیروانی پس از توافق با سرپرست باشگاه نفت تهران، سرمربی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد.
این در حالی است که از علی دایی به عنوان گزینه سرمربیگری نفت تهران یاد شده بود.

آندرانیک تیموریان به ماشین سازی تبریز پیوست.

آندرانیک تیموریان بازیکن فصل پیش سایپا تهران که طی هفته های گذشته با مسئولان پیکان برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه مذاکره کرده بود، دوشنبه پس از توافق با مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز با قراردادی یک ساله، رسما به تیم فوتبال این باشگاه پیوست و به این ترتیب سبزپوشان تبریزی را در فصل آینده لیگ برتر همراهی خواهد کرد.

پایت:این بهترین عملکردمان در یورو بود.

پس از برد ۵-۲ تیم ملی فرانسه مقابل ایسلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ و صعود به مرحله نیمه نهایی دیمیتری پایت هافبک طراح و گلزن فرانسه گفت:این بهترین عملکردمان در یورو بود.
وی افزود:ما توانستیم گل‌های زیادی بزنیم که خیلی عالی است و اینکه زود گل زدیم خیلی مهم است.

گوندوگان:گواردیولا مهمترین دلیل من برای پیوستن به منچستر سیتی بود.

ایلکای گوندوگان که با قراردادی چهار ساله از بورسیا دورتموند آلمان به منچسترسیتی پیوست و اولین خرید تابستانی پپ گواردیولا شد، گفت: گواردیولا مهم‌ترین دلیل پیوستن من به منچسترسیتی بود. چند باری که با پپ صحبت کردم حس خوبی از او گرفتم. گواردیولا بهترین مربی جهان است و تصمیم خوبی گرفت که به منچسترسیتی آمد. من او را از زمان سرمربیگری‌اش در بارسلونا و حضورش در بایرن مونیخ می‌شناسم. پپ شخصیت واقعاً تأثیرگذاری دارد و کار با او فرصت استثنایی برای ماست.
وی که به‌دلیل مصدومیت بازی‌های اول فصل را از دست می‌دهد، عنوان کرد: در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) دربی منچستر را خواهیم داشت و فکر می‌کنم تا آن موقع به شرایط بازی برسم، اما سخت است قطعی در این مورد نظر بدهم. اگر یک هفته زودتر از دربی منچستر ریکاوری‌ام را به پایان برسانم، خوب خواهد بود، اما یک هفته پس از دربی هم بد نخواهد بود. مهم سلامت بودن است و مابقی چیزها خودبه‌خود می‌آیند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*