خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

انحلال به خاطر زن بودن، پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران منحل شد.

سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان که از خبر انحلال تیم پرافتخار ملوان بهت زده است از ریاست محترم جمهور تقاضا دارد که جلوی انحلال تیم بانوان ملوان را بگیرد و بیشتر از گذشته به زنان در جامعه توجه شود.

2679

مریم ایراندوست دراین باره به ایسنا، با بیان اینکه از تصمیم گرفته شده در خصوص منحل شدن تیم فوتبال ملوان بهت زده است، تصریح داشت: با اتفاقات پیش آمده قطعا انگیزه در بین زنان ورزشکار از بین می رود، همانطور که من، مریم ایراندوست که جز فوتبال و ورزش چیزی را نمی دیدم و نمی توانستم یک روز را بدون توپ سپری کنم، تصمیم به کناره گیری از فوتبال گرفتم و تمام اینها به اتفاقات و رفتار هایی که در جامعه با ورزش زنان صورت می گیرد در ارتباط است. این تنها مختص رشته فوتبال نیست و بسیاری از رشته ها درگیر این اتفاقات هستند. به عنوان فردی که در ورزش ملی کشور زحمت کشیده ام از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم بیشتر از گذشته به زنان در جامعه توجه شود چرا که مطمئن هستم جامعه ورزشی سالم، به پیشرفت و پرورش فرزندان موفق و سالم کمک خواهد کرد.
سرمربی پیشین فوتبال ملوان برای روشن شدن اذهان عمومی در رابطه با هزینه های صورت گرفته برای تیم بانوان گفت: در لیگ برتر مردان ممکن است یک میلیارد برای تیم هزینه شود اما در بخش بانوان در چهارده سالی که فعالیت داشته ایم فقط در دو-سه سال اخیر پول دریافت کرده ایم و تمام اسناد در باشگاه موجود است. در سال گذشته کل هزینه ها برای یک فصل تیم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بود، این هزینه ها شامل البسه ورزشی، کرایه زمین برای تمرین، رفت و آمد، هزینه داوران، هزینه مسابقات و… یعنی تمام هزینه قرارداد بازیکنان و کادر فنی با ۵۰۰ میلیون تومان انجام می شد.
وی در ادامه افزود: امیدوارم مسئولان حرف قانع کننده ای برای بازیکنان ملوانداشته باشند که با شنیدن این خبر در غم و بهت فرو رفتند. باید جواب زحمات و تلاش های این بازیکنان را جوری می‌دادند که در خور شانشان باشد و شاهد بی عدالتی نباشیم. امیدوارم همانطور که خیلی از اتفاقات ملی ورزش کشور به گوش رئیس جمهور می رسد این قضیه را نیز جدی بگیرند. امروز انحلال تیم بانوان ملوان و فردا انحلال بخشی دیگر از جامعه زنان را شاهد خواهیم بود. زنان جامعه ایرانی همیشه و همیشه برای سربلندی ایران جنگیده، تلاش کرده و با حجاب اسلامی در مسابقات حضور داشته و افتخار آفرینی کرده اند. امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند و یک عذرخواهی کنند از بازیکنان که در چند ماه اخیر اینطور با روح و روان آنان بازی شد.

قرارداد رضائیان با ریزه اسپور فسخ شد!

مدافع ایرانی تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه هم قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:بعد از جدایی مهدی طارمی از تیم ریزه اسپور ترکیه و بازگشت به پرسپولیس، رامین رضائیان هم قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
رضائیان هم که مانند طارمی با سر و صدای زیادی از پرسپولیس جدا شد، در این باره اعلام کرد که در جلسه ۵ ساعته با مسئولان ریزه اسپور این تصمیم را گرفته است. رضائیان همچنین اعلام کرد فقط خدا می‌داند در این مدت چه چیزی بر او گذشته است!

جهانبخش:فصل جدید اردیویژه هلند متعلق به من است.

پس از پیروزی یک به صفر آزد آلکمار هلند مقابل نماینده یونان در مرحله مقدماتی یورولیگ، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی این تیم به سایت رسمی هواداران باشگاه آلکمار گفت: می‌توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم، اما از نتیجه خوشحال هستیم. البته پیروزی مهم‌ترین مسئله است و اگر دقت بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم با به ثمر رساندن گل‌های زیادتری حاشیه امنیتی در بازی برگشت داشته باشیم.
جهانبخش درباره عملکردش در اولین بازی رسمی فصل جدید لیگ اروپا عنوان کرد: آلکمار دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، اما به نظر می‌رسد اولین بازی رسمی همیشه سخت و دشوار است. این اتفاق فقط مربوط به تیم آلکمار نمی‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. بهترین بازی خود را برابر ایانینای یونان انجام ندادم، اما در بازی‌های آینده بهتر خواهم شد. فصل طولانی در انتظار ما است و این اولین بازی ما در لیگ اروپا به شمار می‌رفت. امیدوارم هفته آینده عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.
وی در پایان این مصاحبه گفت: همان‌طور که تاکید کردم، تازه در شروع فصل هستیم و نیاز به حرکت رو به جلو و تلاش مستمر داریم. فصل قبلی اردیویژه هلند متعلق به وینسنت جانسن بود و این فصل شاید فقط به من تعلق داشته باشد. تمام تلاشم را به کار خواهم بست که در هر بازی بهتر از بازی قبل شوم. ما در بازی اول لیگ اروپا پیروزی را از آن خود کردیم و باید این روند را حفظ کنیم.

مسی دیگر به تیم ملی آرژانتین بازنخواهد گشت.

کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین در تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی کشورش مصمم است.
ایسنا دراین باره گزارش داد:لیونل مسی بعد از شکست تیم ملی آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمه ریکا تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را اعلام کرد. خانواده این بازیکن در صحبت هایی اعلام کرده است با وجود تلاش های زیاد سران فوتبال آرژانتین و حتی دولت این کشور، مسی قصد بازگشت به تیم ملی کشورش را ندارد. 
در ادامه توضیح خانواده مسی به گمانه زنی رسانه ها آمده است: مسی نه در انتخاب مربی برای تیم ملی آرژانتین دخیل است و نه تاثیری در اخراج آنها دارد.

رومنیگه:شواین اشتایگرمنچستر یونایتد را ترک نخواهد کرد، شواینی می تواند با عملکردش مورینیو را غافلگیر کند.

کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ می‌گوید هافبک پیشین باواریایی‌ها می‌تواند زیر نظر مورینیو هم به اهداف خود برسد و هم او را با عملکردش غافلگیر کند.
کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «تی‌زِد» در خصوص شایعاتی که در خصوص آینده هافبک آلمانی شیاطین سرخ مطرح است، گفت: ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که شواین‌اشتایگر به آلمان باز نخواهد گشت. به هر حال بایرن‌مونیخ باشگاه شواین‌اشتایگر است و او هرگز در بوندس‌لیگا برای تیم دیگری بازی نخواهد کرد و اگر این اتفاق بیفتند، فوق‌العاده سورپرایز خواهم شد.
وی افزود: به نظرم شواینی در منچستریونایتد خواهد ماند و سعی خواهد کرد تا زیرنظر مربی جدید این تیم یعنی ژوزه مورینیو به اهداف خود برسد. احتمالاً او می‌تواند مورینیو را با عملکردش غافلگیر کند. در هر صورت، باستین دوران حرفه‌ای جالبی داشته و هیچ چیزی نمی‌تواند این موضوع را تغییر دهد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*