خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

پیشکسوت بسکتبال در تنهایی درگذشت.

ایرج خدری پیشکسوت بسکتبال ایران که مدتی بود با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد شنبه دارفانی را وداع گفت.
خدری در سایه بی‌توجهی‌های برخی مسئولان ورزش، کارش به دستفروشی کشیده شده بود و در نهایت در تنهایی چشم از جهان فروبست.

2538

گلزن هندوراسی دربی پایتخت به ذوب آهن پیوست.

خبرگزاری خبرآنلاین دراین باره نوشت:جری بنگستون مهاجم هندوراسی فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس تهران و زننده گل تساوی سرخپوشان مقابل استقلال در دربی رفت سرخابی ها پس از توافق با مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان به این تیم پیوست و شاگرد یحیی گل محمدی در این تیم اصفهانی شد.
با وجود جدایی طارمی از پرسپولیس، برانکو این مهاجم را نخواست تا او به اصفهان برود. البته گل محمدی این روزها در برزیل به سر می برد تا برای تیمش بازیکن جذب کند و احتمالا ذوبی ها در هماهنگی با او جری را جذب کردند.

سجادی:افشارزاده سرپرست استقلال است، نه مدیرعامل

نصرالله سجادی‌ معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره موضوع بازنشستگی بهرام افشارزاده و اینکه او در مصاحبه‌هایش خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی کرده، گفت: افشارزاده سرپرست باشگاه است، نه مدیرعامل، البته هم او و هم سرپرست باشگاه پرسپولیس کارهای مدیرعاملی را انجام می‌دهند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط فعالیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار است به همین شکل کنونی ادامه پیدا کند گفت: فوتبال حرفه‌ای بدون اسپانسر امکان‌پذیر نیست و همه تیم‌ها باید از حمایت مالی برخوردار باشند، ضمن اینکه این دو تیم هم فعلا در اختیار وزارت ورزش هستند.

ویلیامز با قهرمانی در ویمبلدون تاریخ سازشد.

در دیدار نهایی انفرادی زنان رقابت های تنیس ویمبلدون شنبه سرنا ویلیامز تنیسور شماره یک زنان جهان در مصاف با آنگلیک کربر آلمانی به برتری دو به صفر رسید و با این پیروزی شیرین، ضمن کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات، برای هفتمین بار جام قهرمانی تنیس ویمبلدون را از آن خود کرد.
ویلیامز با این نتیجه بیست و دومین قهرمانی خود را در رقابت های تنیس بدست آورد.
نفر اول رده بندی تنیس بازان جهان با این قهرمانی همراه با اشتفی گراف، تنیسور آلمانی و همسر آندره آغاسی معروف، پشت سر مارگارت کورت که ۲۴ گرنداسلم برده در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای زن تاریخ قرار گرفت.

کانتونا:من پادشاهم و زلاتان شاهزاده

کانتونا لقب “پادشاه” را به دوش می‌کشد و محبوبیت بسیار بالایی بین هواداران یونایتد دارد. زلاتان نیز توسط هوادارانش با چنین لقبی خطاب می‌شود، اما کانتونا در این مورد به او هشدار داد.
اریک کانتونا کاپیتان اسبق شیاطین سرخ گفت”یک پیام شخصی به زلاتان دارم. تو تصمیم گرفتی سرخ پوش باشی که این بهترین تصمیمی است که تا به حال گرفته ای. وقتی وارد تئاتر رویاها می‌شوی و روح اسطوره‌هایی که پیشتر آنجا بازی کرده اند را حس می‌کنی، وقتی مقابل جایگاه استرتفورد گلزنی می‌کنی، وقتی هواداران نامت را صدا می‌زنند، وقتی قلبت انقدر محکم می‌زند که می‌خواهد سینه ات را بشکافد، وقتی حس می‌کنی به همان اندازه که تو را دوست دارند، دوستشان داری، آن موقع متوجه می‌شوی که پا به خانه ات گذاشته ای.
کانتونا افزود:ولی فقط یک چیز. فقط یک پادشاه در منچستریونایتد حضور دارد. اگر می‌خواهی می‌توانی شاهزاده باشی و اگر تمایل داشتی می‌توانی پیراهن شماره ۷ را بپوشی. این هدیه خوش آمد من به تو بود. پادشاه رفته است. زنده باد شاهزاده.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*