خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

لیگ جهانی والیبال، صربستان بی شکست مقابل ملی پوشان ایرانی تسلیم شد.

در آغاز هفته سوم مرحله گروهی این رقابت و در سطح اول، تیم ملی والیبال ایران در سالن مملو از جمعیت دوازده هزارنفری آزادی تهران میزبان تیم قدرتمند و بدون شکست صربستان بود که در یک ماراتن سخت و نفس گیر حریف سرشناس خود را ۳-۲ مغلوب کرد، تا ملی پوشان ایرانی به یک برد شیرین دست یابند.
تیم ملی والیبال ایران با این نتیجه هفت امتیازی شد و به رده هشتم جدول دوازده تیمی صعود کرد و صربستان هم با یک امتیازی که کسب کرد با ۱۹ امتیاز و بالاتر از برزیل ۱۸ امتیازی در صدر جدول باقی ماند.

2462

با اعلام برانکو، پرسپولیس با قهرمان اوکراین دیدار خواهد کرد.
درحالی که تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس در کیف اوکراین جریان دارد، سرمربی این تیم شایعه بازی سرخپوشان با تیم جوانان دیناموکیف را رد کرد و گفت: ما با قهرمان لیگ اوکراین که سابقه طولانی در فوتبال این کشور دارد بازی می‌کنیم.
برانکو ایوانکوویچ درباره اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در اوکراین گفت: ما ۱۲ بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده‌ایم و این اردو می‌تواند به ما کمک کند تا بازیکنان هماهنگ شوند و سریعتر تیم را جمع کنیم.

صمد مرفاوی سرمربی صبا قم شد.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:باشگاه صبای قم بعد از کش و قوس فراوان در نهایت صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه درفصل آینده لیگ برتر انتخاب کرد.
محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبا با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: مرفاوی سابقه کار در قم را داشت و با توجه به شرایط، او را انتخاب کردیم.
ساکت الهامی، صمد مرفاوی را در تیم صبای قم همراهی می کند و قرار است سایر مربیان تیم به زودی مشخص شوند.
علی دایی سرمربیگری صبا را در فصل گذشته لیگ برتر برعهده داشت، اما به علت مشکلات مدیریتی این باشگاه از هدایت این تیم در فصل آینده انصراف داد.

اسطوره منچستر یونایتد پس از ۲۹ سال از این تیم جدا شد.

رایان گیگز ستاره افسانه ای تیم منچستریونایتد درباره جدایی خود از این تیم گفت:جدایی از تیم فوتبال منچستریونایتد می تواند منجر به حضور در عرصه مربیگری شود اگرچه طرح فوری برای انجام این کار ندارد.
وی افزود:پس از ۲۹ فصل حضور در منچستریونایتد به عنوان بازیکن و دستیار، می دانم که پیروزی در دی ان ای باشگاه است. من‌یونایتد به یک بازیکن جوان شانس می دهد تا فوتبالی تهاجمی و مهیج بازی کند. منچستریونایتد باشگاهی خوب است که انتظارات بالایی دارد؛ انتظار برای پیروزی امری صحیح است. منچستریونایتد شایسته است و انتظار موفقیت دارد و نه هیچ چیز دیگر. 
گیگز تصریح کرد: برای همین است که کناره گیری من از این باشگاه که از ۱۴ سالگی در عضویت این تیم بودم، تصمیم بزرگی بوده است. این تصمیمی نبوده که به سادگی گرفته باشم. من با خودم بسیاری از خاطرات خوش و علاوه بر این یک عمر تجربه را می برم و امیدوارم که اینها در آینده بتوانند به من خدمت کنند. 
رایان گیگز ۶۹۳ بازی برای من یونایتد به میدان رفت و از آوریل ۲۰۱۴ به سمت کمک مربی برگزیده شد.

زلاتان به شیاطین سرخ پیوست.

خبرگزاری ایسنا دراین باره نوشت:منچستریونایتد دومین خرید تابستانی خود را نیز انجام داد و زلاتان ایبراهیموویچ را به خدمت گرفت و شنبه رسما این خرید را تایید کرد.
ایبرا در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام اعلام کرد به منچستریونایتد خواهد پیوست و جمعه در کارینگتون حضور یافت تا معاینات پزشکی خود را در این باشگاه انجام دهد و در نهایت بعد از موفقیت در تست های پزشکی رسما به عضویت منچستریونایتد درآمد.
ایبراهیموویچ با مورینیو قبلا در اینتر کار کرده است و دوباره این فرصت را پیدا کرد تا با مربی پرتغالی در یونایتد کار کند. این اولین حضور او در لیگ برتر محسوب می‌شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*