خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

با حکم کمیته انضباطی محرومیت رحمتی تعلیق شد!

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت باقی مانده دروازه بان استقلال را به حالت تعلیق درآورد تا رحمتی بتواند تیمش را در دیدار با قهرمان فصل پیش همراهی کند.
مهر افزود:پس از ارائه درخواست سید مهدی رحمتی- دروازه بان مبنی بر بخشش و رفع تعلیق یک جلسه از دو جلسه محرومیت خود به کمیته انضباطی، این کمیته اعلام کرد که با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی و همچنین پرداخت جریمه یکصد میلیون ریالی توسط این دروازه بان، یک جلسه محرومیت باقی مانده وی تا پایان فصل به حالت تعلیق در می آید و اگر تخلفی از سوی رحمتی رخ داد محرومیت وی علاوه بر اتخاذ تصمیم جدید درباره تخلفش، به اجرا گذاشته می شود.

2645

جانشین لوبانف در پرسپولیس از سایپا می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر پس از فسخ قرارداد الکساندر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی با تیم پرسپولیس و جدایی وی از جمع سرخپوشان مسئولان این باشگاه در نظر دارند تا یک دروازه‌بان خوب خارجی را جایگزین لوبانف کند.
با توجه به جدایی لوبانف از پرسپولیس کادر فنی پرسپولیس خواهان جذب رایکو دویکویچ دروازه بان بوسنیایی فصل قبل سایپا شدند.البته ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس پیش از این سابقه همکاری با دویکویچ را داشته است و برای همین اصرار دارند تا وی به پرسپولیس بیاید.

سان:انتقال پوگبا به یونایتد قطعی شده است.
روزنامه سان انگلیس از قول یکی از مدیران بلندپایه یووه می‌نویسد که انتقال پل پوگبا فرانسوی به منچستر یونایتد قطعی شده و به زودی رسمیت خواهد یافت. منچستریونایتد در قبال پوگبا ۱۱۲ میلیون پوند به یوونتوس ایتالیا پرداخت خواهد کرد و همچنین بند بازگشتی ۹۲ میلیون پوندی برای یووه در قرارداد جدید ثبت خواهد کرد.
همچنین مینو رایولا، ایجنت پوگبا نیز برای این انتقال ۲۰ میلیون پوند از منچستریونایتد دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب، رکورد نقل و انتقالات که با ۱۰۰ میلیون یورو در اختیار گرت بیل بود، شکسته خواهد شد و پوگبا به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود.

آنچلوتی:زیر سایه گواردیولا نیستم.

پس از جدایی گواردیولا از بایرن مونیخ و آمدن آنچلوتی به این تیم به عنوان جانشین پپ در بایرن، این مربی باتجربه ایتالیایی در این مدت بارها با سوال هایی در مورد گواردیولا مواجه شده، اما او تاکید کرد فشاری در این مورد احساس نمی کند.
آنچلوتی به کیکر گفت:گواردیولا بخش فوق العاده ای از این باشگاه بود. اما احساس نمی کند که زیر سایه او کار کی کنم. تنها امیدوارم سرمربی بعدی بایرن، همانقدر که از من در مورد گواردیولا سوال شد، به سوال هایی در مورد من جواب بدهد.

ویلشر:ژاکا بازیکن کلیدی آرسنال خواهد بود.

جک ویلشر بازیکن آرسنال انگلیس در این خصوص به وب سایت رسمی این باشگاه گفت: از کیفیت بازی گرانیت ژاکا خبردارم . سالها پیش و در قالب بازی جوانان انگلیس و سوئیس در مقابل او بازی کرده‌ام و او را بازیکنی بسیار باکیفیت می‌دانم.
هافبک جوان انگلیسی ادامه داد:به نظر من او می‌تواند کمک زیادی به خط میانی ما بکند زیرا قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و از پای چپ خود به خوبی استفاده می‌کند.
گرانیت ژاگا تابستان امسال با قرارداد سی میلیون پوندی از بورسیامونشن گلادباخ آلمان به آرسنال انگلیس پیوست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*