خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

رده بندی فیفا، ایران همچنان تیم برتر قاره کهن

رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه جولای پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که بر این اساس، تیم ملی ایران با ۶۷۴ امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه قبل در رده سی و نهم دنیا و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
دراین رده بندی تیم های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا پایین تر از تیم ملی ایران قرارگرفتند.
دررده بندی برترین های فیفا درماه جولای، آرژانتین با ۱۵۰۳ امتیاز همچنان در صدر قراردارد و تیم های بلژیک و کلمبیا دوم و سوم هستند.

2566

افشاردوست:اسامی نهایی بازیکنان والیبال ایران در المپیک ریو هفته آینده اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:محمود افشاردوست دبیرفدراسیون والیبال، درباره اصلاح خبر سایت فدراسیون جهانی مبنی بر حذف نام مجتبی میرزاجانپور از لیست بازیکنان المپیکی ایران گفت: اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای اعزام به المپیک هفته آینده با نظر رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد.
وی افزود: سایت فدراسیون جهانی به دلیل محدودیت زمانی برای ثبت‌نام این موضوع رو اعلام کرده، در حالی که هنوز فرصت جابه‌جابی نفرات و اضافه و کم شدن بازیکنان وجود دارد.
افشاردوست عنوان کرد: ما فرصتی برای ثبت‌نام داشتیم، اما می‌توانیم همچنان اسامی را تغییر بدهیم.

رائول:اصلا تصور نمی کردم زیدان مربی شود.

اسطوره رئال مادرید تاکید کرد که هیچگاه باور نمی‌کرد روزی زیدان هدایت این تیم را برعهده گیرد و به دنیای مربیگری روی آورد.
رائول گونزالس دراین باره افزود:اصلا تصور نمی‌کردم که او روزی مربی شود. گاهی اوقات بعضی از هم تیمی هایم در رئال درباره سبک بازی صحبت می‌کردند، اما زیدان همواره سکوت را دوست داشت و حرف های خود را در زمین می زد. زیدان با حضور در کنار آنچلوتی با تجربه شد و بسیار خوشحالم که او را الان روی نیمکت تیم محبوبم می بینم. اطمینان دارم که می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

فرگوسن:رونالدو بهترین بازیکن نسل خودش است.

سرالکس فرگوسن در تمجید از کریستیانو رونالدوی ۳۱ ساله که این هفته به‌همراه تیم ملی پرتغال قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را جشن گرفت، به نشریه بیلد گفت: کریستیانو برای فوتبال انگیزه‌ای باورنکردنی دارد. او برای هر جلسه تمرینش لحظه‌شماری می‌کند و همیشه می‌‌خواهد بهترین باشد و جام ببرد. کریستیانو علاقه خاصی به بازی‌های بزرگ دارد.
سرمربی سابق شیازین سرخ در ادامه تمجیدش از بازیکنی که سال ۲۰۰۳ او را از اسپورتینگ لیسبون خرید و تا سال ۲۰۰۹ با او کار کرد، گفت: در دوران مربیگری‌ام در منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو آن بازیکنی بود که همیشه بیشتر از همه پیشرفت می‌کرد و این به‌خاطر کار و تلاش فراوانش بود. او به‌طور مدام روی تکنیک‌‌های شوتزنی‌اش کار می‌کرد. روند پیشرفت او باورنکردنی بود و چیزهایی مثل قدرت بدنی و سرعت را داشت که در فوتبال امروز ارزشمند هستند.

هیگواین پیشنهاد دستمزد ۴۹ میلیون یورویی را رد کرد.

وبسایت نود دراین باره نوشت:باشگاه هبی فورتون چین حاضر شده بود که هفته ای ۹۹۳ هزار یورو به گونزالو هیگواین مهاجم ناپولی بپردازد، اما ستاره تیم ملی آرژانتین این پیشنهاد را رد کرد.
هیگواین سال گذشته در لیگ ایتالیا ۳۶ گل به ثمر رساند. او پیشنهادات خوبی از باشگاه های بزرگ اروپا مثل اتلتیکو دارد، اما مسلما از نظر مالی هیچ کدام به پیشنهاد چینی ها نزدیک نخواهد بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*