خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

تیم ملی والیبال صربستان وارد ایران شد.

تیم ملی والیبال صربستان برای برگزاری هفته سوم بازی های لیگ جهانی که در تهران برگزار می شود بامداد پنجشنبه وارد تهران شد.
این تیم که قرار بود بامداد سه‌شنبه وارد تهران شود، با ۴۸ ساعت تاخیر و به دلیل نامساعد بودن شرایط و حملات تروریستی فرودگاه آتاتورک استانبول، بامداد پنج‌شنبه وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال آرژانتین روز سه‌شنبه و ایتالیا روز چهارشنبه وارد تهران شده بودند و با ورود کاروان ۲۲ نفره صربستان، پرونده ورود تیم های خارجی لیگ جهانی به تهران بسته شد.
هفته سوم و پایانی دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال از جمعه ۱۱ تیربه مدت سه روز برگزار می شود.
در هفته سوم لیگ جهانی، ۱۸ دیدار در سطح یک برگزار می شود که ایران، فرانسه و آمریکا میزبان سه گروه هفته سوم هستند.

2230

زایتسف:بازی سختی با ایران داریم.

ایوان زایتسف، ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دیدارهای تیمش در هفته سوم لیگ جهانی در تهران اظهار داشت:روز شنبه بازی سختی با ایران داریم. این بازی برای ما خیلی مهم است.
وی افزود: من برای نخستین بار است که به ایران میآیم و دوست دارم تهران را ببینم.
بازیکن تیم ملی ایتالیا در پایان گفت: چیزهای زیادی در مورد جو استادیوم آزادی شنیده‌ام. اینکه تماشاچیان این سالن، سر و صدای زیادی می‌کنند و این برای من خیلی جالب است. دوست دارم در این جو بازی کنم و مطمئن هستم بازی خوبی خواهد شد.

براساس ادعای رسانه ترکیه ای، شهباززاده با آلانیا به توافق رسید.

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که برای مذاکره با مسئولان باشگاه آلانیا ترکیه به این کشور سفر کرده است، بر اساس ادعای سایت ینی آلانیا این کشور با باشگاه ترکیه ای به توافق رسید.
درگزارش این سایت آمده است: یکی از بازیکنانی که باشگاه آلانیا اسپور با آن به توافق رسیده سجاد شهباززاده است، در حالی که برخی رسانه‌های ایرانی از پوشیدن لباس استقلال توسط این بازیکن خبر داده‌اند.

توماس مولر:این بار نوبت گریه ما نیست.

مهمترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۶ در فرانسه را دو تیم ایتالیا و آلمان برگزار خواهند کرد.دراین زمینه توماس مولر بازیکن تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از بازی گفت:در سال ۲۰۱۲ با ایتالیا بازی کردیم، اما متاسفانه آن بازی را واگذار کردیم. بعد از بازی بسیار ناراحت بودم و به شدت احساس ناامیدی می کردم. شروع به گریه کردم و نمی توانستم باور کنم به فینال راه پیدا نکردیم اما امسال شرایط متفاوت است و اطمینان دارم دیگر گریه نخواهم کرد.
وی افزود:ایتالیا در خط دفاعی بسیار قوی است. آنها مثلث یوونتوس را در خط دفاعی خود دارند و از هماهنگی بالایی برخوردار هستند. بازی کردن برابر خط دفاعی ایتالیا سخت است و نقطه قوت این تیم به شمار می آید. امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. خط دفاعی ایتالیا بسیار قوی است اما آنها نمی توانند مانع گلزنی ما باشند.

لوران بلان جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی انگلیس

روزنامه های بریتانیایی گاردین و ایندیپندنت، لوران بلان جدیدترین گزینه سران اتحادیه فوتبال انگلیس برای جانشینی روی هاچسون در تیم ملی این کشوراست و در میان اعضای بالادستی فوتبال انگلیس، حامیان بزرگی دارد. بلان که سابقه دو سال حضور در فوتبال انگلیس را به عنوان بازیکن دارد، چند روز قبل، پس از سه سال حضور در پاری سن ژرمن، این تیم را ترک کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*