خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

تاج:رضائیان ۷۰ درصد پول خود را گرفته و حق فسخ قراردادش را ندارد.

خبرگزاری خبرآنلاین نوشت:پس از تجمع چهارشنبه تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال به علت فسخ قرارداد رامین رضائیان، مهدی تاج درمیان آنان حاضر شد و گفت:رامین رضاییان به دلیل اینکه ۷۰ درصد قراردادش از پرسپولیس را دریافت کرده است حق فسخ قرارداد ندارد.
همین جمله باعث شد تا هواداران پرسپولیس به بازگشت این بازیکن امیدوار شوند.

2418

پرسپولیس از رضائیان به فیفا شکایت می کند.

خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:پس از فسخ یکطرف قرارداد رامین رضائیان با باشگاه پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تیم ریز اسپور ترکیه، مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتند، اما قرار است پرسپولیسی‌ها شکایت خود را نسبت به این اقدام رامین رضاییان به فیفا انجام دهند تا رضاییان علاوه بر صادر نشدن آی‌تی‌سی‌ اش با محرومیت هم مواجه شود.

در اعتراض به جدایی طارمی و رضائیان، هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:در حالی که سه شنبه شب مهدی طارمی و رامین رضائیان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم ریزه اسپور ترکیه در آمدند، اعتراض‌های هواداران پرسپولیس همچنان ادامه دارد.
در آخرین تحول حدود ۵۰ هوادار پرسپولیس با تجمع در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال به جدایی این دو بازیکن واکنش نشان دادند.
پس از اینکه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرارداد رامین رضائیان را به صورت یکطرفه فسخ کرد، در فضای مجازی طوماری دست به دست می‌شد که نشان از اعتراض هواداران پرسپولیس به آنچه بی‌عدالتی سازمان لیگ می‌خواندند، داشت.

دروگبای جدید در آستانه پیوستن به چلسی قرار گرفت.

روزنامه اکیپ چاپ پاریس مدعی شد:میچی باتشوایی مهاجم تیم ملی بلژیک قراردادی ۵ ساله با چلسی به توافق رسیده و احتمالا تا فردابه صورت رسمی به جمع بازیکنان آبی پوش لندنی اضافه خواهد شد.
دراین حال، باشگاه لندنی کریستال پالاس نیزپیشنهادی ۳۸ میلیون یورویی برای جذب او ارائه کرده بود و آلن پاردو قصد داشت ستاره مارسی را به خدمت بگیرد. با این حال، باتشوایی که یکی از گل‌های بلژیک مقابل مجارستان را به ثمر رساند، به اولین خرید کونته در چلسی تبدیل خواهد شد. از او به عنوان دروگبا جدید دنیای فوتبال نام برده می‌شود.

پس از حضور مالکان چینی در اینتر سرمایه نراتزوری افزایش چشمگیری یافت.

به‌دنبال انتقال مالکیت باشگاه اینتر ایتالیا از اریک توهیر به گروه سرمایه‌گذاری سونینگ چین، سرمایه نراتزوری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.
گروه سرمایه‌گذاری سونینگ در بدو ورودش به اینتر سهام این باشگاه را ۱۴۲ میلیون یورو افزایش داد و حالا ۱۰۰ میلیون یوروی دیگر را قالب یک وام به خزانه باشگاه واریز کرده است تا در مجموع ۲۴۲ میلیون یورو به دارایی نراتزوری اضافه کرده باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*