خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

پروین برای حل مشکل مکانی به دادسرا رفت.
سرمربی اسبق سرخپوشان جهت پیگیری وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس به دادسرا رفت.
ایسنا دراین باره نوشت:علی پروین صبح سه شنبه با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه، پیگیر وضعیت سوشا مکانی شد. او پس از حضور در دادسرا برای دقایقی با وکیل مکانی صحبت کرد تا از وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس اطلاعاتی کسب کند.
پروین پس از خروج از دادسرا، با خانواده مکانی روبه‌رو شد و ابراز امیدواری کرد تا مشکل سوشا مکانی هرچه زودتر حل شود.

perspolis_1-0_al_helal_sosha_makani

با اعلام فیفا، میزبانی اتریش برای بازی دوستانه تیم ملی ملی ایران و مقدونیه قطعی شد.
خبرگزاری ایلنا دراین باره نشوت:تیم ملی ایران قرار است خرداد ماه سال آینده دو دیدار تدارکاتی را با تیم‌های ملی مقدونیه و نروژ برگزار کند.
بر همین اساس تیم ملی ایران در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۵ با مقدونیه و در تاریخ ۱۸ همین ماه با تیم ملی نروژ در اسلو بازی خواهد کرد.
دیدار شاگردان کی‌روش با مقدونیه نیز ابتدا قرار بود در این کشور برگزار شود که با اعلام کفاشیان، گویا این تیم اروپایی قرار است در اتریش از کشورمان میزبانی کند.
سخ شنبه نیز فیفا در لیست دیدارهای تدارکاتی کشورهای مختلف، میزبانی کشور اتریش برای این دیدار را تأیید کرد، هرچند که هنوز شهر برگزاری این دیدار مشخص نیست.

پیام تبریک بکام به زیدان برای قبول هدایت رئال مادرید
دیوید بکام بازیکن اسبق تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره سرمربیگری زین الدین زیدان همبازی سابقش در کهکشانی ها نوشت: آیا اتفاقی بهتر از این می‌توانست رخ بدهد؟ مردی که در فوتبال بهترین بود و همه ما عاشق‌اش هستیم، هدایت تیمی را برعهده گرفت که همه ما دوست داریم.
وی در ادامه نوشت: فردی با انگیزه، شور که هیچ‌وقت شکست را نمی پذیرد. او جانشین مربی ای باتجربه شد که در فوتبال از احترام زیادی برخوردار است. او بهترین فرد برای این پست است.

 

رونی بهترین بازیکن سال انگلیس شد.
وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۵ فوتبال انگلیس از سوی مردم انتخاب شد.
وی در سال ۲۰۱۴ نیز این جایزه به نام خود سند زده بود. این چهارمین باری بود وین رونی چنین جایزه ارزشمندی را از آن خود می‌کرد. ۳۷ درصد از رای‌دهندگان وینت رونی را انتخاب کردند.
همچنین جک باتلند، دروازه‌بان استوک سیتی جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال را در فوتبال ملی انگلیس از آن خود کرد.
در رده بندی اصلی پس از رونی، هری کین مهاجم تاتنهام و جو هارت دروازه‌بان منچسترسیتی رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.

گواردیولا:به خاطر مربیگری در انگلیس قرارداد خود را با بایرن تمدید نکردم.
پپ گواردیولا که پس از آخرین بازی بایرن‌مونیخ در نیم‌فصل اول فصل ۱۶-۲۰۱۵ بوندس‌لیگا خبر جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل جاری تأیید شد، سه‌شنبه با حضور در کنفرانس خبری در خصوص علت عدم تمایلش به تمدید قراردادش با این تیم آلمانی گفت: می‌خواهم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم، به همین دلیل بود که قراردادم را تمدید نکردم.
سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها که در سال ۲۰۱۳ جانشین یوپ هاینکس ۶۸ ساله شد، در ادامه عنوان کرد: اگر من هم‌سن یوپ هاینکس در آخرین دوره حضورش در این تیم بودم، در بایرن‌مونیخ می‌ماندم ولی من هنوز جوان هستم و تنها ۴۴ سال سن دارم. می‌خواهم چالشی جدید را تجربه کنم.
وی افزود: سه سال مربیگری در بایرن‌مونیخ برایم کافی است. واقعیت این است که اصلاً راحت نیستم که در یک باشگاه به مدت ۳۰ سال بمانم. من می‌خواهم رستوران‌هایی جدید، شهری جدید و البته چالشی جدید را تجربه کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*