خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه امیر خسروجردی

گل به خودی مکانی به پرسپولیس، سوشا راهی زندان اوین شد.
سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که یکشنبه به علت انتشار عکس‌های خصوصی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود و قاضی بازپرس برای او بازداشت موقت صادر کرد، دوشنبه راهی زندان اوین شد.
دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل داشتن شاکی خصوصی و منتشر شدن عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های مجازی بازداشت شده بود. یکی از شاکیان خصوصی او رضایت داده، اما به دلیل انتشار تصاویر نامتعارف که باعت ایجاد فحشا می‌شود تحقیقات تا کشف حقیقت ادامه خواهد داشت.

عبدی:درچارچوب قانون از مکانی حمایت می کنیم.
ایسنا دراین باره نوشت:حسین عبدی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره سرخپوشان درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی اظهار کرد: آقای طاهری به همراه تنی چند از مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت سوشا مکانی هستند. حتی با برادرش و چند نفر از خانواده مکانی صحبت کردیم. امیدواریم که این مساله یک سوء تفاهم باشد و این مشکل هر چه زودتر حل شود. ما به قوانین جمهوری اسلامی ایران اعتقاد کامل داریم اما با این حال امیدواریم این مساله یک سوء تفاهم باشد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از سوشا مکانی به عنوان بازیکن استفاده کنیم اما در هر حال به تصمیم قوه قضاییه احترام می‌گذاریم. فکر می‌کنم شخص سوشا مکانی هم به تصمیم قوه قضاییه احترام می‌گذارد.
او در پاسخ به اینکه آیا قرارداد سوشا مکانی فسخ شده یا خیر؟ گفت: خیر، قرارداد سوشا فسخ نشده است. اتفاقی افتاده و تبعاتی داشته، باید ببینیم که درباره‌اش چه بحث و گفت‌وگوهایی شده است.

سرانجام کارت بازی پریرا و پادوانی برای سپاهان صادر شد.
مجوز بازی لئوناردو پادوانی و پریرا دو بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان رسید.
اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان دراین باره به خبرگزاری تسنیم درخصوص وضعیت پادوانی و لوسیانو پریرا گفت: سرانجام آی تی سی این دو بازیکن رسید و آنها دیگر برای همراهی سپاهان در لیگ برتر مشکلی ندارند و می‌توانند از هفته هجدهم بازی کنند.
وی همچنین در خصوص وضعیت رسول نویدکیا عنوان کرد: باشگاه استقلال در مورد جذب این بازیکن باز هم چند بار با ما تماس گرفتند و ما هم همه چیز را به خود رسول واگذار کردیم. قرار است فردا این بازیکن صحبتی با من در این مورد داشته باشد.

به انتخاب یک سایت پرتغالی، تیم ملی تکواندو ایران و مهدی خدابخشی بهترین تکواندکار جهان شدند.
در نظر سنجی سالیانه سایت تخصصی مس پرتغال، مهدی خدابخشی تکواندوکار المپیکی ایران به همراه تیم ملی ایران در جمع بهترین های سال ۲۰۱۵ قرار گرفتند.
بخبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:این سایت پرتغالی که به صورت تخصصی اخبار و رویدادهای مهم تکواندو جهان را پوشش می دهد همه ساله با نظر سنجی از کاربران خود، بهترین بازیکن زن و مرد، بهترین تیم زن و مرد، بهترین داور زن و مرد و بهترین ضربه سال را معرفی می کند.
۶۲ هزار و ۳۲۱ نفر از کابران این سایت در نظر سنجی سال ۲۰۱۵ شرکت کردند که در نهایت مهدی خدابخشی با اکثریت آرا به عنوان بهترین تکواندوکار مرد سال ۲۰۱۵ انتخاب شد و ایران عنوان بهترین تیم مردان جهان را به دست آورد. پس از وی ، فرزان عاشورزاده در رده دوم قرار گرفت.
خدابخش مدال‌های طلای قهرمانی جهان، آسیا، بازی‌های آسیایی و نظامیان جهان را کسب کرده و از او به عنوان یکی از قدرتمندترین کاندیدای کسب مدال طلای وزن ۸۰- کیلوگرم المپیک ریودوژانیرو ۲۰۱۶ یاد شده است.

انریکه بهترین مربی سال شد.
ایسنا به نقل از روزنامه آس اسپانیا نوشت: لوییس انریکه توسط سازمان فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین سرمربی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.
سرمربی بارسلونا با ۱۶۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. پپ گواردیولا سرمربی بایرن‌ مونیخ با ۸۶ امتیاز در جایگاه بعدی قرار گرفته است. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یونتووس با ۴۳، اونای امری سرمربی سویا، کارلو آنچلوتی سرمربی پیشین رئال مادرید و دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*