خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

پروین:پرسپولیس دروازه بان بگیرد، اما سوشا را نابود نکند، احتمالا سوشا امروز آزاد می شود.
علی پروین سرمربی اسبق سرخپوشان پایتخت درگفتگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه گفته بود سوشا مکانی امروز از بازداشتگاه اوین آزاد می‌شود و برای او وثیقه گذاشته است، اما چرا این اتفاق رخ نداده اظهار داشت: نمی‌دانم، ما کارمان را کرده‌ایم و احتمالاً امروز این اتفاق رخ خواهد داد. ما برای آزادی سوشا وثیقه گذاشته‌ایم و احتمالاً تا ساعت ۱۹ آزاد خواهد شد.
وی افزود: من منکر خلاف سوشا نیستم و کار خوبی نکرده، اما نباید او را نابود کرد. من با قاضی او هم صحبت کردم، قاضی لطف کرد و گفت چون سوشا برای پرسپولیس و این مردم زحمت کشیده یک کاری می‌کند. قاضی پرونده سوشا به من گفت شاید اگر فرد دیگری بود، حکم سختی برای او در نظر می‌گرفتند.
علی پروین در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس در این شرایط حق دارد به‌دنبال دروازه‌بان جدیدی باشد یا نه، اظهار داشت: صددرصد؛ وقتی تیم دو دروازه‌بان خود را از دست داده است، باید دروازه‌بان جدید بگیرد. باید درباره سوشا هم تصمیم بگیرند، اما نابودش نکنند و اگر قرار باشد در فوتبال محرومش کنند، نابود می‌شود.

lymoo-blogfa-com

معادله پیچیده شد، قرارداد بیرانوند یک سال دیگر با نفت تهران تمدید شد.
خبرگزاری مهر نوشت:درحالی که علیرضا بیرانوند دوشنبه شب با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این تیم مذاکرات رو در رو را برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت انجام داد نماینده باشگاه نفت تهران سه شنبه ه سازمان لیگ رفت تا قرارداد این دروازه‌بان را تا پایان فصل ۹۵ – ۹۶ تمدید کند.
این اتفاق در حالی رخ داد که بیرانوند پس از مذاکره با باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود رضایت خود را از باشگاه نفت دریافت کرده است با این حال منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت امروز در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد بیرانوند تنها اجازه مذاکره با پرسپولیس را داشت و در صورتی که منصوریان راضی باشد به این تیم خواهد پیوست.
با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می رسد معادلات کمی پیچیده تر از قبل شده است. پرسپولیس و نفت تهران برای انتقال این دروازه بان به طور قرضی توافق کردند ولی این بازیکن قصد جدایی قطعی از جمع زردپوشان نفت را دارد.

پیام صادقیان از فوتبال خداحافظی کرد!
خبرگزاری ها در ایران چهارشنبه در مطلبی نوشتند:پیام صادقیان بازیکن تیم نفت تهران در جدیدترین پست خود در اینستاگرام، صفحه ای سیاه را به نمایش گذاشته و زیر آن نوشته است:دیگه خسته شدم. دیگه حالم از این فوتبال به هم می خوره. دیگه کم آوردم. مرسی که همیشه حمایتم کردید. خداحافظ.
او قصد جدایی از نفت تهران را داشت و نفت به او گفته که برای رضایت نامه اش باید ۳۰۰ میلیون تومان بدهد. آخرین تیمی که صادقیان را می خواست صبای قم بود اما ظاهرا این باشگاه حاضر نیست چنین رقمی برای رضایت نامه صادقیان بدهد. سایر تیم های دیگر لیگ برتری هم به خاطر حاشیه هایی که این بازیکن دارد، او را نمی خواهند. البته تصمیم صادقیان برای خداحافظی از فوتبال را هم نباید زیاد جدی گرفت.

عمران زاده یک جلسه از همراهی آبی پوشان محروم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره حواشی بازی ملوان بندرانزلی و استقلال تهران اعلام کرد که براین اساس، حنیف عمران زاده مدافع آبی پوشان یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی نیز محکوم شد.همچنین با توجه به تخلفات تماشاگران تیم ملوان انزلی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل و پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین مسابقه، باشگاه ملوان با توجه به تکرار این تخلف در دیدارهای سابق و به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، به برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نعمتی:امیدوارم در ریو باز هم مدال بگیرم.
در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیروکمان که همزمان با آغاز سال نو میلادی منتشر شد، زهرا نعمتی با ۴ پله صعود در رده ۳۸ جهان قرار گرفت. این صعود در حالی برای نعمتی به‌دست آمد که وی چندی قبل با حضور در مسابقات آسیایی تایلند و به فاصله چند روز موفق شد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک برزیل را کسب کند و اولین ورزشکار معلول ایرانی لقب بگیرد که سهمیه المپیک به دست آورده است.
نعمتی با ابراز خرسندی از موقعیت جدیدش در رده بندی جهانی تیروکمان اظهار داشت: رنکینگی که به‌دست آوردم در میان بانوان کماندار ایران بی‌سابقه بوده است و از این حیث و اینکه توانستم به چنین رکوردی برسم، خوشحالم.
وی که در پارالمپیک لندن به مدال طلای دست یافت، ادامه داد: تعداد رویدادهایی که اخیرا در آن حضور داشتم در صعود چهار پله‌ای و رده جدیدی که به‌دست آوردم، تاثیرگذار بوده است. در مجموع و به نسبت مسابقاتی که به محل برگزاری آنها اعزام شدم، توانسته‌ام صاحب رده خوب در رنکینگ جهانی شوم.
این کماندار پارالمپیکی و المپیکی ابراز امیدواری کرد که از شرکت در مسابقات آتی بتواند رنکینگ جهانی خود را بهبود بخشیده و جایگاهی بهتر از سی‌وهشتمی جهان کسب کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*